{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Jer med tattoo {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der forholdsvis store tattoveringer? og i så fald, hvad har i så måtte "slippe" for den? Står selv og overvejer en halvstor en, der skal gå ned ad siden. Jeg er bare i tvivl om, hvad den løber op i prismæssigt..

I øvrigt må alle der er tattoverede hellere end gerne dele billeder og selve "oplevelsen" hvis I skulle have lyst smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med tattoo
  • #1   30. jul 2010 Har hverken store tattoos eller billeder af min små, men jeg kan da dele min oplevelse, som ved den første var 100% ren smerte. Jeg syntes, det føltes som jeg forestiller mig det ville være, at blive boret i en tand, der var dækket over med tandkød smiley

Nr. 2 mærkede jeg ikke så meget til

• #2   30. jul 2010 Har heller ingen store tato'er eller billeder, kun 4 små hundepoter på den ene anke.
    Jeg kan også kun tilskrive mig 100% ren smerte. Har det ikke godt med nåle i forvejen og så denne følelse af at blive stukket med 100 nåle på samme tid på et meget lille område - AV AV AV
    Gav 600 kr. for min tato - den eneste tato jeg har

• #3   30. jul 2010 Jeg har en stor på lænden, den måtte jeg slippe 1200 kr for og den gjorde pisse ondt at få lavet, jeg har også en mindre på skulderen og den gjorde ikke ondt. Har desværre ikke nogen billeder herinde af dem og har lige slettet alt på min computer så kan ikke hjælpe med billeder lige nu, Men jeg er jo desværre totalt bidt af tattoveringer så der kommer uden tvivl flere til efterhånden som pengene er der til det...

• #4   30. jul 2010 Jeg har 4 og jeg syntes ikke de gjorde ondt . Har en halvstor på lændet og den kunne mærkes ude i siderne .. men intet man ikk kan overleve (:

• #5   30. jul 2010 Jeg har kun en lille en, men følger med da jeg har planer om at få lavet nogle flere.
    Ellers vejer pris jo meget efter hvor dygtige/eftertragtet de nu er desuden tror jeg de fleste tatovører har en start takst på f.eks 500-600 kr også det vidst efter hvor længe det tager og om man skal ind flere gange.

Min den lille som nok er 6 x 5 cm. står normalt til 500-600 kr men fik den til 400 fordi vi kender en der kendte ham.

Nu fik jeg lavet det et sted hvor der ikke bliver ramt så mange nerver eller knogler
    så det var ikke så slemt med henhold til smerte, det var bare lidt ømt og irriterende.

• #6   30. jul 2010 Jeg har en halv-stor på ryggen. Den kostede 4500.
    Hvor jeg får lavet, betaler man 1000 i timen..

Det kunne mærkes, især til sidst var jeg pylret, og opstregningen er til at tage og føle på, men ellers er det altså ikke slemt.. Overhovedet! Jeg var postitivt overrasket over hvor lidt slemt det var..

• #7   30. jul 2010 Puha lyder til forskellige priser og forskellig smerte.. Min bliver nogenlunde i denne størrelse:

(link fjernet)

Så satser selv på den ender op i 3000-4000 men uden at være sikker..

• #8   30. jul 2010 Sabina,
    det lyder meget dyrt for en tus af den slags.. Skrift er forholdsvist nem for dem at lave. Der er jo ikke tonsvis af skygger osv.

Thek min tus i albummet..

• #9   30. jul 2010 Nej det er selvfølgelig rigtig. Der er nok ikke så meget "arbejde" ved den.

• #10   30. jul 2010 den tror jeg godt du måske max kan ende med til 2000 kr .
    og Som Anja skriver
    det er jo forholdsvist enkelt med tekst og vis der ikke skal være skygger og så meget andet så tror jeg ikke det kommer til at tage så lang tid. vis tatovøren er 'sød' så tager han ikke ekstra for små pauser man måske har brug for når det nu er første gang.

Smerte er jo forskelligt det kommer også meget and på hvor det er smiley
    vis du skal havde den ned af siden, så har jeg hørt det skulle gøre naller
    det jo lige over Ribbenene.

men find en tatovør det skulle være god også gå ind og spørg dem ad med henhold til pris ellers kan man jo kun side og gætte:)

• #11   30. jul 2010 jeg har en der fylder hele brystet, og den er meget meget detaljeret ned til små skæl på midgårdsormen, og den har kostet mig 2500kr og jo tyndere hud der er og hvis det er direkte på knogler så gør det nas..
    men det er de første 10 minutter der gør ondt, og så mærker du det ikke i halvanden time og så begynder det at gøre rigtig ondt igen.. men undså at drikke alkohol dagen før, spis en plade chokolade og drik en liter coca-cola et par timer inden, så står kroppen bedre imod smerten og du undgår at besvime..

• #12   30. jul 2010 har en del tusser. Store som små. Har bl.a et sleve. Priser er meget forskellige. Jo bedre tattovør jo dyre er den. Det er vigtigt at finde den rigtige tattovør og ikke gå op i prisen. Det er trods alt noget der skal sidde på kroppen resten af livet. Så hellere spare lidt mere op og så få lavet det ordentligt.

• #13   30. jul 2010 Katrine kunne ikke være mere enig.. har også sørget for at studere div. tasttovøre godt.. Tror jeg skal have lavet en ved Johnny Hansen ved tattoocorner i Odense, hvor jeg kommer fra smiley

• #14   30. jul 2010 (link fjernet)

mener jeg gav 3500 for den øverste og 2500 for den nederste

der var så osse et par timers arbejde i begge 2

• #15   30. jul 2010 Charlotte kan godt følge dig i at jeg nok burde starte med noget mindre, men problemet er at det er den her jeg vil have.. og jeg vil ikke få lavet noget andet udelukkende fordi jeg synes denne er for stor at starte med smiley ved jo ikke om jeg vil have flere efterfølgende.

• #16   30. jul 2010 Jeg siger bare go for it!..

Det er bedre at starte med en stor tus som du VIL have og er sikker på, end at lave en lille bare for at gøre det..

Jeg var så bange for at jeg ville fortryde når nålen kom i, men sådan var det slet ikke smiley

• #17   31. jul 2010 Jeg har 4 rimelig store sommerfugle op af min ryg det tog næsten 3 timer og jeg gav 1500 kr for det... Men min mand han har fået overtusset hele hans ben osv derinde så derfor så billigt..

• #18   31. jul 2010 Kig mit album - den største jeg har gav jeg 6000kr for.
    Er der mere du vil vide, så spørg :o)

• #19   31. jul 2010 Jeg har 4.
    En på lænden, på skuldbladet, på håndledet (indersiden) og en meget stor en på min læg.
    Snak med en tattovør. Afhængig af størrelse og din smerte tærskel kan det nogle gange betale sig at lave en time pris med ham.
    Priserne varierer også meget fra landsdel og tattovør.

• #20   31. jul 2010 PS. Jeg syntes ikke det gør. Mere at det irriterer. Ligesom et sår der er ved at hele som så klør helt vildt.
    Kun meget meget få steder hvor det gjorde ondt på mig.

• #21   31. jul 2010 Hvis du skal have lavet den ned af siden som på billedet, og det er din første, skal du være forberedt på at det gør rigtig meget ondt, det er det værste sted at få lavet den udover ovenpå foden.. en tattovør vil sige det samme, det har jeg fået af vide af nogle stykker.. så det er ikke det bedste at lave en start tattovering der.. men flot er det..

• #22   31. jul 2010 Lotte: Min sidder samme sted (se album) og jeg synes bestemt ikke det gjorde ondt. Selvfølgelig kan man mærke der bliver lavet noget i huden, men ligefrem ondt vil jeg ikke kalde det.
    Jeg lå dejlig afslappet alle gangene og var flere gange ved at falde i søvn :o) Så ondt, nej ikke på alle der i siden.
    Min tatovør siger at dem det gør mest ondt på, er dem der har meget fedt, da smerten kommer når fedtet bliver brændt under nålen.

• #23   31. jul 2010 Okay var bare hvad jeg har fået af vide.. jeg synes heller ikke det gør ret meget ondt..

Kommentér på:
Jer med tattoo

Annonce