{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Så få da den hundelort samlet op!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Halløjsa!

Her er så dagens sure opstød fra mig af.

Jeg er så PISSE træt af de åndsvage hundeejere der ikke kan overkomme at købe hundeposer/fryseposer til at samle deres hunds lorte op med.
I stedet for lader de dem bare ligge og flyde, og gør folk der i forvejen ikke bryder sig om hunde, endnu mere trætte af dem.
Så køb dog den rulle poser, de koster NADA i forhold til de 500 kr. du får i bøde hvis JEG ser din hund skide, for jeg melder dig sgu, jeg gider simpelthen ikke mere!

Vi har sågar haft hængt hundeposer op i vores indkørsel for at undgå at glide i hundelort i vores egen indkørsel, og benytter folk sig endelig af poserne, så smider de dem bare ind i indkørslen!

Og går vi tur heroppe på de grønne/brune områder, så er det jo ren gætteleg om hvilken lort jeg skal samle op, for der er jo tons af dem – hvis ikke det var fordi den dampede, ja så kunne man sgu ikke finde den.

Det kan ikke siges nok gange – samle op efter din hund, hver gang, måske lige med undtagelse af hundeskove, med mindre den skider på stierne i hundeskoven, for så syntes jeg også den skal væk.
Som nævnt længere oppe, det er bare med til at hundehaderne formere sig når de skal grave hundelort ud af deres hække og indkørsler.

Jeg ved med 100% sikkerhed der sidder en derude og læser det her som ikke samler op efter sin hund, men vedkommende vælger måske ikke at kommentere det, og fint nok – bare du husker at samle op næste gang.

Øv hvor jeg syntes det er træls – og det pynter jo heller ikke ligefrem i vores Danske og ellers så smukke natur.

Ha´en god aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så få da den hundelort samlet op!!!!!!
Kommentér på:
Så få da den hundelort samlet op!!!!!!

Annonce