1.490 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Omregistrering af bil Omregistrering af bil

Jeg har solgt min bil, og den bliver hentet af den nye ejer på mandag. Jeg har sagt, at han får den kun med på betingelse af at han medbringer en omregistrerings attest, da jeg selv vil sørge for at omregistrerer den. Han skriver nu at han printer en ud fra SKAT's hjemmeside, men jeg kan bare overhovedet ikke finde en omregistrerings attest på SKAT's hjemmeside. Desuden mener min kæreste, at sådanne en attest skal hentes hos SKAT, da det er sådan en trelags med pergament papir imellem.

Er der nogen der har forstan på dette? eller ved hvor man kan printe omregistrerings attesten ud på SKAT's hjemmeside, hvis det kan lade sig gøre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omregistrering af bil
  • #1   21. aug 2010 Ps: jeg er selv på arbejde i SKAT's åbningstid og kan derfor ikke selv hente den..

• #2   21. aug 2010 Man kan godt printe dem ud ingen problem der... så laver de gerne en kopi af den oppe ved skat som fungerer som midlertidig reg attest. bare sørg for at personen har et forsikrings bevis med det er det vigtigste uden den kan du ikke omregistrere bilen... selve blanketten er ik så vigtig.

• #3   21. aug 2010 Her kan du se blanketten man selv kan printe ud ved SKAT. så ved du ihvertfald det er rigtig hvad køber har sagt.. Og igen HUSK han/hun SKAL medbringe et forsikringsbevis, det kan ik siges nok gange..

http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=60107

• #4   21. aug 2010 Ny ejer har 3 uger til at omregistrere bilen,gør han ikke det kan du bare afmelde bilen uden aflevering af nummerplader.

• #5   21. aug 2010 Laila & Rocky : )

Så længe du har meldt den solg til forsikring og skat, så er du fri, hvis der skulle ske noget, og ny ejer har 3 uger til at omregistrere den,.

• #6   22. aug 2010 Kent og Sheila.. i glemmer bare lige at fortælle at der går 6 uger efter de 3 uger hvis den ikke er omregistreret inden du kan tvangs afmelde pladerne, og du hæfter faktisk for alt i den periode, dog får man mange gange eftergivet de ting der nu måtte være hvis man kan bevise at man har solgt bilen, i form af en slut seddel.... anyway synes det fint at sælger selv vil omregistrere bilen eller evt gøre det sammen hvis man har muligheden, der desværre mange der "glemmer" at gøre det inden for de 3 uger.... jeg har selv prøvet det et par gange nu i forbindelse med bil salg... Så jeg har den regel, JEG eller VI omregistrerer bilen.

Kommentér på:
Omregistrering af bil

Annonce