{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål vedr Iphone {{forumTopicSubject}}

Spørgsmål 1:
Hvis man har et mobilt bredbånd, som man bruger til sin PC. Kan man koble det til sin Iphone og så være på nettet på den måde - hvis nu man ikke har mobil abonnement med surftid.

Spørgsmål 2:
Kan man få et dobbelt hun-USB-stik med en kort ledning imellem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 spørgsmål vedr Iphone
  • #1   21. aug 2010 Jeg kan svare på det første. Ja det kan du det hedder internetdeling. Vi bruger udelukkende iPhone som internetkilde her i huset:) vi afmeldte mobilt bredbånd. Indstillinger---generelt---netværk og så internetdeling. Så vælger du om du vil køre den via usb eller trådløst netværk. Det fungerer fint for os:) når du så har tilsluttet den pc så bliver den blå øverst på telefonen og så står der vist internet deling. Håber du får det til at fungere.

• #2   21. aug 2010 Så tror jeg ikke du har forstået mit spørgsmål, eller også forstår jeg ikke dit svar.

Jeg har et mobilt bredbånd, som jeg tager med mig sammen med min laptop når jeg f.eks er til udstilling i Jylland en hel weekend, så jeg har netværk.
    Det jeg spørger om, er kan jeg tilslutte mit mobile bredbånd til min Iphone, så jeg IKKE behøver f.eks. at have min laptop med, men gå på nettet via min Iphone ?

• #3   21. aug 2010 jeg har IKKE internet-forbindelse i mit Iphone-mobil-abonnement, så jeg kan IKKE gå på nettet med min Iphone medmindre jeg er koblet til vores trådløse hjemme.

• #4   22. aug 2010 Nårh nu forstår jeg:) nej det har jeg ikke hørt om at man kan. Kun hvis der er wi-fi som du ikke behøver kode til, der hvor du er, kan du gå på nettet med din iPhone... Men må jeg spørge hvorfor du ikke har data-trafik med til din iPhone?. Det er jo SÅ meget du går glip af på din telefon især når man er på farten.

• #5   22. aug 2010 Hvorfor jeg ikke har data-trafik ?
    Så ofte er jeg nu ikke på farten. Vi har internet hjemme og jeg har internet på job. Så derfor har jeg ikke særlig brug for data-trafik i hverdagen.

• #6   22. aug 2010 Og data-trafik var ikke mit primære formål med at få en Iphone.

Kommentér på:
2 spørgsmål vedr Iphone

Annonce