31.362 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Underholdning til 40 års fødselsdag Underholdning til 40 års fødselsdag

Jeg skal til en go vens 40 års fødselsdag på lørdag. Min mand og jeg vil godt lave lidt sjov med ham og komme med et indslag af en art, men vi er fuldstændig på bar bund.
Har i nogle gode idéer? Han er ikke sippet, så hvis det er noget lummert er det helt ok ;o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underholdning til 40 års fødselsdag
  • #1   24. aug 2010 Jeg har engang været til 40 års fødselsdag hvor fødselaren fik et WC. Det var omhyggeligt rengjort, vandlåsen lukket tæt med cement og så blev det ellers fyldt med øl ;-D

Han fik også en lille pattegris, men der var sørget for at den kunne bo hos naboen (som den blev købt hos), sammen med sine søskende, indtil den var stor nok til slagtning.

• #2   24. aug 2010 Min onkel har lige holdt 50 års fødselsdag. Der havde vi lavet en tale som om den var skrevet af ham, og så skulle han så selv holde den uden at have set den først.. Der stod selvfølgelig alt mulig lort i smiley Og så sad vi klar med vandpistoler hvis han sneg sig uden om det der stod.. Ret underholdende smiley

• #3   24. aug 2010 Man kunne også lade ham være hovedperson i stykket om den skønne Lady Rose:-) findes ved at Google Lady Rose!

• #4   25. aug 2010 Der er nogen der tager ud at underholder til fester, feks her hvor jeg bor er der en der bliver kaldt "pis Marie" som laver fis med hovedpersonen. Man fortæller hende lidt om personen og så laver hun noget vildt sjovt... måske der er sådan nogen andre steder?

Mie-- Var der fyldt øl direkte i toiletet..? eller flasker/dåser i?

• #5   25. aug 2010 Tak for de gode forslag.
    Jeg tror nok vi er nået frem til at ville "grille" ham... hvis i har set det program.
    Der er kommet et par stykker mere til for at grille ham... så må vi se om han kan forsvare sig ;o)

• #6   25. aug 2010 Steffen & Stine - Det var øl hældt direkte i.
    Men nu jeg tænker over det kan det faktisk godt være toilettet var ubrugt, for ham der stod for det havde et vvs firma.

• #7   25. aug 2010 Det vil jeg godt nok håbe, for om et brugt toilet ville være gjort ordenligt rent, ville det godt nok være ulækkert aligevel.. smiley

Kommentér på:
Underholdning til 40 års fødselsdag

Annonce