Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farum midtpunkt boliger ..
  • #1   25. aug 2010 hey ja der er stadig mange invandre..
    men ellers et suuper hyggeligt sted, ved de lige har fået en ny stor legeplads..
    overvejer selv at flytte derud, så læser lige med hvis andre har noget af sige smiley

• #2   25. aug 2010 Jeg kender godt Farum Midtpunkt og har selv været boligsøgende , men lige netop Farum Midtpunkt er et sted som både min mand og jeg har gået LANGT udenom.

Måske det er ok , hvis man ikke har børn og derfor bare kan passe sig selv , men absolut ikke et sted der er ønskværdigt for børn , overhoved.

Vi kører ofte igennem området , da vi skal til Slangerup og det vi kan se er ikke godt.

Vi kunne så nemt som at klø os i nakken få en bolig , men har valgt at vente på noget andet.

Så nej , jeg kan iikke anbefale dette sted til en familie med børn

• #3   25. aug 2010 Kunne nemlig se på KAB hjemmeside de har ledige boliger nu .

I følge hende fra bolig udlejning prøver de på at få flere dk ér derud og at deres boliger er renoveret for nylig ..

Hmm , tror vi simpel hen må køre til Farum og se området og boliger med egne øjne .

• #4   25. aug 2010 er flyttet derfra for 8 mdr. siden

hvis man er mørkerad skal man ikke bo der

• #5   25. aug 2010 Når politiet fraråder SSP'erne at komme i nogle af "afdelingerne" derude, så er det heller ikke lige et sted jeg ville flytte hen.

Jeg er normalt et meget "openminded" menneske, men jeg kender en del der bor deroppe - fede lejligheder, ingen tvivl om det, men området i sig selv er ikke noget for mig, og slet ikke hvis jeg havde børn.

• #6   25. aug 2010 Mange tak for svar , tror bare vi trækker føle horne til os igen ... og bliver ude " landet " smil ..

• #7   25. aug 2010 Sorø , 4180 S

Jeg er meget glad for at i vælger at trække følehornene til jer smiley

men fortsæt endelig jeres søgning efter boliger herinde i byen , der findes rigtig mange dejlige steder.
    Vi var heldige at få en stor lejlighed med 100 mtr. til Bagsværd sø , lige pludselig kommer der noget til jer også

• #8   25. aug 2010 Bertil AKA Simba

Smil , vi har absolut ikke travlt med at flytte og kun hvis vi finder et godt sted med terasse / have har det måske interesse ..

det ville bare gøre det hele nemere for os da manden har mest arbejde derinde og jeg starter job derinde igen efter fødsel/ holdt barsel ca august 2011 ..
    Så var vi fri for den lange transport hver dag fra sorø , men hvad pokker nu har vi klaret det i 11 år , så det er jo bare en vane sag at komme igang igen til den tid smiley

• søren a
    søren a Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #9   25. aug 2010 Har selv boet der, og der kan godt være meget ballade, og der er indimellem også folk der bliver overfaldet og røvet der oppe. Ikke et sted je kan anbefale. Men lejlighederne er fede

• #10   25. aug 2010 * Christine, Milo & Abby * hej kan kun råde dig til hvis det er århus skal flytte til så at få dig skrevet på påventeliste for heroppe er det sådan man får lejlighed efter hvor lang tid man har stået på venteliste ...så på den måde vi du have nemmer ved at få noget ,,når du er medlem af boligforeningerne heroppe så koster det kun 150 om året for at stå på venteliste

• #11   25. aug 2010 vold og overfald finder sted overalt, hvis vi ikke vil ind i sådanne boligområder, er vi selv skyld i vi får ghettoer.
    det gælder om balance i beboersammensætningen

• Netsrak N
    Netsrak N Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #12   27. sep 2016 Hold Jer langt væk fra Farum midtpunkt. Naboerne er hjernedøde, og har hånden langt oppe i r på sig selv, der er ikke plads til folk der.
    er blevet truet og chikaneret ud af min lejlighed af de omkring boende.
    du må gerne have hund, men så skal du helst være hjemme 24/7, for har man arbejde og hund, klager naboerne. kan bestemt ikke anbefales til nogen. alt for dyr husleje, 6000,- for en 1 værelses lejlighed.

• #14   27. sep 2016 net: Hvis naboerne klager uden grund så optag hunden og giv dem optagelserne (f.eks. en hel uge i træk), og sig det ikke er din hund der gør. smiley

Kommentér på:
Farum midtpunkt boliger ..

Annonce