452 visninger
|
Oprettet:
2. aug 2007 Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Go' aften/nat {{forumTopicSubject}}
Nu er det vist min tur.... Er der stadig nogle vågne HG'ere derude?
Ihh hvor jeg elsker vores natte-gåture, og især en aften som nu:-) Der er totalt vindstille, ingen trafik overhovedet, klar himmel med stjerner og næsten fuldmåne. Keesha trissede ligeså stille afsted uden snor, og jeg nærmest hviskede til hende, hvilket hun promte lystrede på. Livet er skønt!!!!!
Ellers har jeg ikke lavet alverden idag. Valgte at blive hjemme, da Brian ville meget tidligt i seng Michel (sønne) kommer ved 9 tiden imorgen.
Hvordan har jeres dag været, og hvad laver I nu??
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 743
Sidder og kigger på hunde
Det kan jeg få hele natten til at gå med
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Hvilken hund er du på udsigt efter?
Rikke - Ja hold da helt op, du har færet flittig. Kan godt forstå du lige tager en slapper nu, men du har det sikkert ligesom mig, at man lige skal falde lidt ned i omdrejninger, før man er klar til at gå i seng.
Michel har haft feber idag og bliver derfor også hjemme fra skole imorgen. Og så kan han køre med sin far, når han alligevel skal på arbejde nær Århus. Håber dog han bliver mere frisk til weekenden.
feb 2009
Vi kigger efter en hund som er vagtsom men samtidig kan være familiehund og som kan gå sammen med min hund Naima
Racerne jeg har kigget på og læst om er Rottweiler, Boxer og Grand Danois
har du evt. en race jeg skal kigge nærmere på
Vi kan tilbyde:
God plads i huset, + stor have
En skov tæt på hvor der kan bruges en masse tid ( pt. går jeg hjemme og min kæreste er ved at uddanne sig til Sosuhjælper )
Vi søger helst en hund som er voksen
Racen skal helst være middel størrelse eller stor
feb 2009
Hov glemte faktisk at skrive schæfer
Har jeg kigget meget på med hensyn til de racer jeg nævner er mit problem at jeg har nogle trapper udenfor mit hus altså op til hoveddøren og ned til kælderen osv. men ikke nogle stejle trapper
aug 2007
En anden race der lige falder mig ind er Broholmer (men IKKE den såkaldte Broweiler, som er en blanding)
Hvillken race er jeres anden hund?
aug 2007
Vi har ikke de store planer for weekenden. Var egentlig meningen vi ville ind til festugen lørdag aften, men Brian skal arbejde, og det er nok heller ikke så smart hvis Michel stadig er lidt sløj. Så vi skal hygge os hjemme, gå nogle lange ture med Keesha , klippe hæk og evt. bage og lave bål i haven, hvis der er vejr til det.
Hans far bor i Hollandsbjerg på Norddjurs (ca 70 km væk)
aug 2007
feb 2009
Ja nemlig træning og aktivering tænker jeg også på og jeg går hjemme pt. har været sygemeldt så det er ikke tiden der mangler
Naima er en blanding af Papillon og Dansk svensk gårdhund
Broholmer den har jeg ikke kigget på, så det må jeg hellere
Rikke S:
Nej så mange trapper er der ikke
Snakkede faktisk med en ejer i København da jeg boede derover og han har en GD på 4 år som bor på 3 eller 4 sal
Go' aften/nat