{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Det hele føles uoverskueligt.. (langt) {{forumTopicSubject}}

Puha..
Jeg kom til skade med mit venstre knæ for 3 år siden pga et fald fra min hest, jeg mistede mit tidligere indopereret korsbånd, samt min menisk sidder løs og jeg har begyndende slidgigt.. Alt dette er resulteret i en kronisk skade med smerter hver dag, nogle dage meget voldsomme smerter, andre dage kan jeg leve "normalt"..

Jeg er pt. i jobprøvning for at få afviklet om jeg skal have fleksjob, og har det sidste års tid været i en børnehave/vuggestue med en daglig arbejdsdag på ca 5,5 timer (plus/minus), her har jeg det sidste halve år hvor jeg "kun" har været med børnehavebørnene kunne have et velfungerende privat liv uden mærkbare smerter..

Nu er jeg blevet flyttet i en bagerafdeling i Kvickly og startede i mandags på 3 timer. Jeg har haft voldsomme smerter både mandag og tirsdag både i knæ og ryg, og har faktisk mere eller mindre ligget/siddet når jeg har haft fri. Har idag sygemeldt mig da jeg ikke har sovet inat grundet smerter, og ringede til min jobkonsulent (tudende) for at få et råd.
Hun mener jeg skal holde ud en måned og "bare gå ned i tid" og holde en masse pauser, hvilket jeg finder fuldkommen tåbeligt når jeg kommer fra en arbejdsplads hvor jeg var i stand til at arbejde 5,5 timer..

Jeg føler det som et kæmpe nederlag og kan slet ikke se mig ud af en måned med smerter hver dag i sådan en grad.. Jeg er fuldstændig opløst, det er ved at splitte mig af psykisk, og jeg bliver irritabel og tvær fordi jeg har ondt og føler mig hæmmet..

Tak fordi I lyttede med..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det hele føles uoverskueligt.. (langt)
Kommentér på:
Det hele føles uoverskueligt.. (langt)

Annonce