{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Aflivet kat :/ {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved godt dette er hundegalleri, men har ikke kattegalleri, og har brug for et par gode råd.

- Min mors kat blev aflivet idag, vi valgte at få ham aflivet herhjemme i hans egne omgivelser.
Det var min mors kat, og den betød virkelig alt for hende, den lå oppe i hendes skød, HVER ENESTE aften, hun børstede og plejede den, hver dag, hun elskede den virkelig.

- Han blev aflivet klokken 12 i eftermiddag, og min mor har lige siden, bare sidet ude på vores terasse og røget smøger og grædt lige siden smiley . Min mor har nok problemer at tænke på i forvejen idét at hun er langtids sygemeldt på hendes job, og er blevet "kastet" frem og tilbage fra sygehus/læge/kommunen og jobcenteret i byen, min mor lider i forvejen af RIGTIG meget stres og hun er ved at få en depression er jeg bange for smiley

- Ved i hvad jeg kan gøre for at muntre hende op?
Vi har snakket om, at hun skal ha' en ny kat, men der skal lige gå lidt tid så hun kan beabejde sorgen fra Felix først. (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflivet kat :/
  • #1   2. sep 2010 tror bare du skal lade hende sidde i fred og ro... tage dig ldt af hende.. eks lave aftesmad og en kop kaffe... lade hendes få lidt ro..


    og accepterer at hun sørger over tabet af hendes ven og fortælle hende det er okay hun er ked af det


  • #2   2. sep 2010 Hun skal have lov at sørge, det er noget af det vigtigste i sådan en situation af healings processen får lov at gå sin gang. Men ja.. syntes også en ny kat vil være godt for hende.


  • #3   2. sep 2010 min mor var lige sådan da sandy blev aflivet - hun fik coco 6 dage efter og siger det var en kæmpe fejl, da det tog ½ år inden hun knyttede sig til coco....

    lad hende græde, du kan ikke gøre så meget andet end at varte hende lidt op ....

    og selvom det er en kat kan den jo betyde alt ......


  • #4   2. sep 2010 Tak for jeres svar allesammen (;

    - Vi har holdt "fælles begravelse" dvs min mor og far og mig.
    han har fået en fin plads i haven med blomster og det hele.
    Håber hun får det bedre.


  • #5   2. sep 2010 Det er en god ide at lade billeder og sådan nogle ting blive fremme, evt. når der er gået en par dage, så gå ud til graven lægge en lille blomst ellers sætte en lille sløjfe på billederne af katten.
    Snak om katten med hende og lad hende fortælle om den og den hverdag.


Kommentér på:
Aflivet kat :/

Annonce