nej nej nej - hårtab :/ {{forumTopicSubject}}
jeg er total deprimeret fordi jeg er begyndt at fælde som en gal. nu er jeg mørkhåret og jeg synes jeg svømmer i hår, hver gang jeg kører fingrene igennem håret er der et par hår med og når jeg vasker hår er dere rigtig mange.
jeg har altid fældet men synes da godt nok det er meget for tiden. synes jeg har lange sorte hår over alt
jeg er så deprimeret !
tager vitamin og celica ( eller hvad det hedder ) desuden spiser jeg godt med nødder og laks og drikker meget vand, og så drikker jeg spinat shakes ( spinat blendet med soja mælk ) om morgenen med hørfrø olie, da alt dette skulle være godt for håret
Jeg har søgt lidt på nettet og faldt over et indlæg fra en der skriver at hun er bange for at hun er ved at tabe sit hår og hun skriver hun fælder imellem 4-5 hår om dagen.. 4-5 hår ???? hvad med omkring 150 !!!!
jeg bruger ikke rigtig styling produkter og har shampoo og kur fra frisøren. fælder i også meget af og til ? hver eneste gang jeg rør ved det hår bliver jeg deprimeret !! min hår elastik er fyldt med hår når jeg tager den ud
HJÆÆÆLP !
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.860
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
Så længe du ikke får skallede pletter rundt omkring så ville jeg ikke være så bekymret.
Og alle får altså hår med når man tager elastik ud efter en hel dag..
feb 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 158
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 631
er virkelig glad for at høre at andre også fælder meget og at afløbet også kan stoppe hos andre !! pyyh tak piger !
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
jun 2007
Dog har jeg nok en million hår på hovedet, så jeg ku sagtens tåle at miste flere...Men det er altså normalt
jul 2008
jeg har været i narkose 3 gange inden for 9 måneder og kan se på nettet at det kan gi hårtab også men sidst er det 3 måneder siden jeg var i narkose. men dejligt at høre om nogen med samme problem !!
jul 2008
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.271
ved at hvis jeg vasker håret i " head and sholders " så taber jeg meget hår , og da mener jeg virkelig meget... så vakser aldrig i det...har hørt andre har samme problem når de bruger det...
brugte tidliger shampoo fra frisøren , men min hodebund var så tørr og blev ikke bedre , nu bruger jeg shampoo fra Lush http://www.lushnorge.no/ , prøvde nogen sæbe når jeg var i san franisico og var heldig de åbnet en butikk i min by , er fornøyd med alle deres produkter , og min hodeund er perfekt
måske det kan hjælpe at skifte shampoo ?
okt 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Hunde: 3 Emner: 457 Svar: 4.613
På et tidspunkt fik jeg også et forfærdeligt hårhab, og efter råd fra frisøren gik jeg til læge med problemet. Ja, det lyder nok hysterisk, men jeg havde haft en lang sygeperiode, hvor ikke alle konsekvenser var kendt endnu.
Det viste sig, at jeg manglede Zink - kort og godt ikke andet - det kan fåes i håndkøb men skal indtages med forsighed i forbindelse en hel masse andre ting (fx mælk og kaffe)
okt 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Hunde: 3 Emner: 457 Svar: 4.613
Når vi nu snakker hårtab, så er det unormatl store hårtab - forestil dig hele totter der ryger af, bare fordi du stryger hånden gennem håret...
Det er ikke spor sjovt, kan jeg hilse og sige.
Nu vil jeg ikke sige noget på andres vegne, men da jeg fik det i værste grad, da troede jeg da, at jeg havde fået en eller anden unævnelig farlig sygdom
Heldigvis viste det sig, at jeg bare ikke kan optage zink i andet end tabletform, så nu er jeg stort set ude over problemet
jun 2007
Mon ikke det menes som med menneskekroppen hvor man også siger 7-10 år. Der har man skiftet fx skelettet ud. Men det betyder jo ikke at det rasler rundt med knogler.. Det betyder at over den tid der er hver en celle fornyet, og på den måde har man fået et "nyt skelet" ?
nej nej nej - hårtab :/