{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

nej nej nej - hårtab :/ {{forumTopicSubject}}

jeg er total deprimeret fordi jeg er begyndt at fælde som en gal. nu er jeg mørkhåret og jeg synes jeg svømmer i hår, hver gang jeg kører fingrene igennem håret er der et par hår med og når jeg vasker hår er dere rigtig mange.

jeg har altid fældet men synes da godt nok det er meget for tiden. synes jeg har lange sorte hår over alt smiley jeg er så deprimeret !

tager vitamin og celica ( eller hvad det hedder ) desuden spiser jeg godt med nødder og laks og drikker meget vand, og så drikker jeg spinat shakes ( spinat blendet med soja mælk ) om morgenen med hørfrø olie, da alt dette skulle være godt for håret

Jeg har søgt lidt på nettet og faldt over et indlæg fra en der skriver at hun er bange for at hun er ved at tabe sit hår og hun skriver hun fælder imellem 4-5 hår om dagen.. 4-5 hår ???? hvad med omkring 150 !!!!

jeg bruger ikke rigtig styling produkter og har shampoo og kur fra frisøren. fælder i også meget af og til ? hver eneste gang jeg rør ved det hår bliver jeg deprimeret !! min hår elastik er fyldt med hår når jeg tager den ud smiley HJÆÆÆLP !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nej nej nej - hårtab :/
  • #1   2. sep 2010 Man taber i gennemsnit 100 hår om dagen..

• #2   2. sep 2010 folk fælder forskelligt. men man siger gerne 100 hår om dagen er normen...
    Så længe du ikke får skallede pletter rundt omkring så ville jeg ikke være så bekymret.
    Og alle får altså hår med når man tager elastik ud efter en hel dag..

• #3   2. sep 2010 måske er du i fældning smiley ej helt seriøst, mennesker 'skifter' hår hver 7. år ca, og i de perioder fælder man rigtig meget:)

• #4   2. sep 2010 Jeg fælder også vildt meget for tiden der er sådan at afløbet er stoppet af mine hår når jeg har været i bad, men jeg har altid fældet meget og i perioder er det rigtig slemt som nu, men ved fra tidligere at det stopper igen inden for nogen måneder.

• #5   2. sep 2010 uha hvor er jeg glad for at høre fra jer !!! tror også bare det bliver værre ved at jeg er helt deprimeret af det ! jeg hader at vaske hår for tiden for jeg synes virkelig når jeg reder det igennem falder der SÅ mange af !
    er virkelig glad for at høre at andre også fælder meget og at afløbet også kan stoppe hos andre !! pyyh tak piger !

• #6   2. sep 2010 Det var så lidt, og ja jeg kender det, synes jeg renser min børste for hår hver dag pt og min håndvask er også fyldt med hår når jeg har stået der ved og sat det smiley og jeg bruger heller ikke nogen produkter i mit hår og har også kvalitets shampoo og balsam, men det sker altså i perioder..

• #7   2. sep 2010 jeg tømmer også min børste dagligt for hår!! og elestikker...
    Dog har jeg nok en million hår på hovedet, så jeg ku sagtens tåle at miste flere...Men det er altså normalt smiley

• #8   2. sep 2010 Nadja - præcis min børste er også helt fyldt og de er bare hår over alt i vasken og de er specielt synlige fordi mine er lange og næsten sorte !

jeg har været i narkose 3 gange inden for 9 måneder og kan se på nettet at det kan gi hårtab også men sidst er det 3 måneder siden jeg var i narkose. men dejligt at høre om nogen med samme problem !!

• #9   2. sep 2010 Dejligt at høre, det letter virkelig, det tror jeg slet ikke i kan forstille jer, havde ikke troet jeg kunne være så deprimeret pga håret men det har jeg virkelig, så det er som om en kæmpe sten falder fra mit hjerte lige nu smiley

• #10   3. sep 2010 har hørt at B- vitamin er got for hår...

ved at hvis jeg vasker håret i " head and sholders " så taber jeg meget hår , og da mener jeg virkelig meget... så vakser aldrig i det...har hørt andre har samme problem når de bruger det...

brugte tidliger shampoo fra frisøren , men min hodebund var så tørr og blev ikke bedre , nu bruger jeg shampoo fra Lush http://www.lushnorge.no/ , prøvde nogen sæbe når jeg var i san franisico og var heldig de åbnet en butikk i min by , er fornøyd med alle deres produkter , og min hodeund er perfekt smiley

måske det kan hjælpe at skifte shampoo ?

• #11   3. sep 2010 Dejligt med en mands syn på det Chuck - så er det nok ikke så galt, som vi oplever det.
    På et tidspunkt fik jeg også et forfærdeligt hårhab, og efter råd fra frisøren gik jeg til læge med problemet. Ja, det lyder nok hysterisk, men jeg havde haft en lang sygeperiode, hvor ikke alle konsekvenser var kendt endnu.
    Det viste sig, at jeg manglede Zink - kort og godt ikke andet - det kan fåes i håndkøb men skal indtages med forsighed i forbindelse en hel masse andre ting (fx mælk og kaffe)

• #12   3. sep 2010 Chuck: Mange gange og oftest har piger længere hår end mænd, og det er dem, du har lagt mærke til.
    Når vi nu snakker hårtab, så er det unormatl store hårtab - forestil dig hele totter der ryger af, bare fordi du stryger hånden gennem håret...
    Det er ikke spor sjovt, kan jeg hilse og sige.
    Nu vil jeg ikke sige noget på andres vegne, men da jeg fik det i værste grad, da troede jeg da, at jeg havde fået en eller anden unævnelig farlig sygdom
    Heldigvis viste det sig, at jeg bare ikke kan optage zink i andet end tabletform, så nu er jeg stort set ude over problemet

• #15   3. sep 2010 Hvor har i det der med at man skifter hår hvert 7 år? har jeg aldrig hørt om før? Lyder lidt vildt?
    Mon ikke det menes som med menneskekroppen hvor man også siger 7-10 år. Der har man skiftet fx skelettet ud. Men det betyder jo ikke at det rasler rundt med knogler.. Det betyder at over den tid der er hver en celle fornyet, og på den måde har man fået et "nyt skelet" ?

Kommentér på:
nej nej nej - hårtab :/

Annonce