{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

EJ NEJ NEJ NEJ NEJ {{forumTopicSubject}}

Sidste uge blev lille Maggie tisset i hovedet og blev udnævnt tissemonsteret..

Nu, kan i selv se på de brune pletter at hun har opgraderet sin status smiley

Der var diarré på gulvet, i hendes kasse, på hendes tæppe - på væggene!?
Og så selvfølgelig på hende. Både ører, hoved, poter, ben og lidt af ryggen var ramt. Hører hende altid når hun trisser ud om natten, så jeg kan tage hende udenfor - men lige i nat hørte jeg det selvfølgelig ikke.. typisk

Håber i andre har haft en bedre start på dagen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EJ NEJ NEJ NEJ NEJ
  • #2   23. jan 2013 Håber ikke du nåede at kysse hende denne gang ;D

  • #3   23. jan 2013 Ørnfeldt: Nej, heldigvis! Det første ord der kom ud af min mund da hun stod op var "Noooooooooooooooooooo" smiley

    Det er altså bare ulækkert haha. Er normalt ikke sart, men sådan et tæppe med diarre, der er semi indtørret er altså gyseligt! Man kan jo ikke bare komme det i vaskemaskinen smiley


  • #4   23. jan 2013 Sikke en omgang, så må i i gang med rengøringen. Puha det værste er næsten al det vask og lugt. Men sikke en sød hund, ud over lort i hovedet smiley

  • #5   23. jan 2013 Det var godt du ikke nåede at få en grim smag igen smiley

    Diarre er noget værre lort smiley


  • #6   23. jan 2013 Vovhunden: Ja puha.. her lugter gyseligt smiley Og så skal alt bare bades i rodalon. Er glad for jeg fik pletterne af de hvide vægge smiley Og tak, hun er rigtig sød.. når hun ikke har tis eller diarre i hovedet smiley

    Ørnfeldt: Puha, du må ikke engang sige det smiley Ikke flere grimme smage til mig, tak! smiley Lige nu er jeg dog glad for jeg ikke valgte en japansk spids eller en poms, puha det ville have været forfærdeligt med den pels! Det er ihvertfald noget værre lort!;-) Hun må have fået spist lidt sne til hundeleg igår smiley Holdt ellers øje med hende hele tiden, men det er jo svært når hun galopere rundt med 6 andre hunde og graver huller..


  • #8   23. jan 2013 Kunne godt forestille mig det. Alm lort fra en hvalp, der ovenikøbet ligger på gulv med gulvvarme er rigelig for mig smiley Men hun er mere eller mindre renlig nu smiley Ja hehe smiley

  • #9   23. jan 2013 True angels: Hæhæ, så er jeg i det mindste ikke den eneste smiley Hvad vasker du dem i? Har vasket hende med helt alm. hundeshampoo, men hun stinker stadig smiley

    Vovhunden: Nej, gulvvarme gør det bestemt ikke bedre! Dejligt at hun er renlig. Her er vi IKKE blevet renlige endnu, men hun forstår dog at man skal tisse og skide ude - hun har bare ikke helt forstået man ikke også skal inde smiley Og at man ikke skal på sit eget hoved smiley smiley


  • #10   23. jan 2013 Stakkels lille Maggie da hun blev badet smiley Hun lugter dog stadig af lort -.-"

    profilbillede
  • #12   23. jan 2013 Hahahahahahahahahaha... undskyld... men kunne ikke lade være med at grine smiley

    I det mindste er det ikke en stor samojed..... en dag min veninde kom hjem fra arbejde til hendes samojed, var der lort over HELE kahytten.... på vægge, gulv, trapper, tæpper, ja ALT var dækket i lort...... og selvfølgelig også den ellers smukke hvide hund....

    P.S. aaaaalt for nuttet hvalp du har fået dig!!! lort eller ej!! smiley


  • #13   23. jan 2013 Sulfa som i opvaskemiddel? Kan være hun skal have et ekstra bad når min kæreste kommer hjem, med gulvvask og Rodalon. Ligenu lugter hun af en blanding af lort og blomster smiley

    Håber at det var en engangforestilling, det kan jo ske på gulvet - men hun behøver ikke bade i det igen smiley


  • #14   23. jan 2013 Ja, det kunne have været værre! Heldigvis sov vi med lukket dør til soveværelset og hun sov herinde. Normalt over hun i gangen med adgang til soveværelset - så kunne hun rigtig have fordelt det alle steder smiley

    Selvom hun er korthåret var det faktisk overraskende svært at få ud af pelsen, særligt det på hovedet(haha). Tør slet ikke forestille mig hvor slemt det ville være med en hund med kæmpe pels smiley

    Hun legede igår med en lidt ældre samojede hvalp, den var altså heller ikke helt hvid da den gik hjem igen smiley
    Årh tak smiley Jeg synes altså også hun er så fantastisk, men det synes man vel altid selv smiley


  • #15   23. jan 2013 He he nu har det vel også fået lov at tørre lidt ind (ad ad ad) smiley

    Kan da huske da mit føl havde diarré i sommers, puha da skulle jeg også stå og skrubbe hans bagdel dag ind og dag ud, det var "skide" hyggeligt ha ha.. men han går jo udenfor, der kan han skide alt det han magter smiley

    Nej det er ikke altid sjovt med en langhåret hvid pels, har selv en volpino, men heldigvis er pelsen selvrensende smiley dog ikke hvis der kommer lort på ha ha smiley


  • #16   23. jan 2013 R: Ja det havde rigtigt tørret ind smiley Hun havde jo både skidt udenfor og indeni sin kasse.. puha..
    Kunne godt forestille mig at sådan en størrelse kan producere noget mere diarre end en hvalp smiley
    Det var egentlig en japansk spids, volpino eller pomeranian jeg oprindeligt ønskede mig - inden jeg forelskede mig i staffen og indså at de tre racer gør liiige lidt rigeligt til min smag. Men sådan en pels ville det være endnu mere øv at skulle vaske tørret diarre ud af smiley
    Er den fra hedehuset smiley ?

    Minion: Åh stakkels lille Knirke! Kan forestille mig han også har kunnet få smurt det lidt ud over det hele.. puha.. Er det derfor han ikke er langhåret mere smiley ?



  • #17   23. jan 2013 Væn dig til det, er helt sikker på det må være fordi hun kan lide at komme i bad ;oP

  • #18   23. jan 2013 LOL minion sry, men de billeder der lige poppede op var hylende morsomme ;oP

  • #19   23. jan 2013 Ja jeg må nok også indrømme, at jeg ikke skal ha volpino igen. Misforstå mig ikke, jeg elsker min lille hund over alt på jorden og går ikke af med ham, men det er bare ikke en race for mig. Næste gang bliver det nok en bullterrier, collie, golden retriever eller hvad der lige passer ind i mit liv på det tidspunkt smiley
    Nej Hedehuset var slet ikke med i mine overvejelser, det må du skrive en pb om hvis du vil vide hvorfor, men desværre var kennelen jeg valgte ikke et hak bedre. Men sådan bliver man jo desværre klogere smiley


  • #20   23. jan 2013 Aino: Der er jo nogle der mener at staffen ikke har et særligt udviklet kropssprog, men den lille hale stod stift op som en antenne, panden var helt rynket og hun bræede som et får smiley Puh, hvor hun ikke synes det er sjovt.. Men hun synes tilgengæld det er meget hyggeligt at blive tørret med hårtørreren smiley

    Minion: haha, kloge kaptajn Knirke smiley Måske have han lyst til en ny frisure *gg*

    R: Hvad er det ved volpinoen der gør du ikke skal have en til? Hvis jeg ikke, ved et rent tilfælde havde mødt en staff - så var det dén type spidshund jeg havde anskaffet mig smiley Men mødte pludselig den mest kælne hund jeg nogensinde havde oplevet - så måtte jo liige overveje den smiley
    Hun har også lige været ude og gå og mødt en tumling med 11-tal i hele hovedet, det var bare fantastisk synes hun - næsten bedre end at rulle sig i lort, blive tisset i hovedet og alt det dér hun ellers laver smiley


  • #22   23. jan 2013 Calule, nååå var lige inde og lure hende, sikke et kært udtryk hun har!! man bliver da helt væk i hendes øjne ;o)

  • #23   23. jan 2013 Love: Det håber jeg dælme heller ikke du eller andre oplever igen. Dér lyder slet, slet ikke sjovt smiley Stakkels pus. Synes dog stadig det var lidt synd for mig da min lille diarré hund vågnede i morges, og stolt fremviste sit værk.. Gulvet lignede jo næsten en picasso smiley

    Aino: Nårh tak, ja hun er ret kær. Vi prøver at lære hende ikke at hoppe op, men det er svært når fremmede konsekvent lader hende hoppe op imens de udbryder "Nåååårh hvor er den rynket!" og hun slikker dem i ansigtet. De skulle bare vide alle de sager hun har haft i hovedet her de sidste par dage smiley


  • #24   23. jan 2013 hahahahaha ja de skulle bare vide!! ;oP

  • #25   24. jan 2013 Jeg er bare ikke til små hunde generelt, men efter at ha mødt en volpino til udstilling, som var meget rolig, troede jeg alligevel det var en hund for mig.. Men min er meget oppe at køre og vild, og det er virkelig en balancegang med hvor meget og hvor lidt han skal aktiveres, for han kan nemt blive overstimuleret. Men det er blevet meget bedre med alderen, og i og med jeg kender ham og hans behov bedre og bedre smiley men må bare erkende at jeg ikke skal ha en lille hund igen.
    Og så er min oplevelse af volpinoer at de er meget forskellige i sind! Min er den største bangebuks og næsten sygeligt mor-hund, hvorimod hans bror er meget frygtløs og selvstændig.
    Men der skal ikke blive sået tvivl om, at jeg elsker min hund, for det gør jeg 100%, går aldrig af med ham smiley men derfor kan man godt erkende, at det måske ikke lige er drømmeracen, sådan bliver man jo klogere nogen gange smiley


  • #26   24. jan 2013 Aino: Ja, hæhæhæhæ smiley

    R: Der er jo ikke noget galt i at erkende det ikke lige er ens race smiley Derfor kan man jo sagtens elske hunden smiley Det er da bare en styrke at man reflektere over racevalget til næste gang smiley


  • #27   24. jan 2013 Ja sådan vælger jeg også at tænke, man bliver jo klogere af erfaring smiley

  • #28   24. jan 2013 Helt sikkert smiley ! Heldigvis da smiley

Kommentér på:
EJ NEJ NEJ NEJ NEJ

Annonce