1.285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

gummistøvler og regntøj gummistøvler og regntøj

åhh, jeg er så træt af at have en gammel slidt regnjakke - bliver gennemblødt hver gang jeg cykler på arbejde.
Og gummitøvlerne - ihh, får vabler bare jeg tænker på at tage dem på!

Er der nogen der kan anbefale noget godt? Er en regnponcho et hit? og jeg vil ikke give 800 kr for et par gummistøvler...

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gummistøvler og regntøj
  • #1   15. sep 2010 Jeg har købt et helly Hansen sæt og jeg er bare så glad for det:)

• #2   15. sep 2010 jeg synes ikke det er nemt at cykle med en poncho....der kommer til at ligge vand mellem armene, næsten uanset hvad man gør og det løber ned og laver bukserne våde

af gummistøvler bruger jeg sådan nogle uden skaft, det giver større bevægelighed

• #3   15. sep 2010 Mit regntøj var noget jeg fik af min mor engang.. det er heller ikke for godt mere, så skal nok snart have et nyt, men gummistøvlerne er bare et billigt par fra kvickly... tror de kostede 99,- og de fungerer ganske udmærket... De kan godt begynde at gnave lidt efter en times tid, men nu gider min hund ikke gå særlig meget i regnvejr så det er sjældent vi går mere end ½ time... Har præsteret at tage gummistøvler og regntøj på, hele molevitten og virkelig gøre mig super klar til en gåtur i regnvejr og hver skete der: hunden vendte om så snart han kom udenfor, gik ind og lagde sig i kurven og så kunne jeg ellers tage alting af igen.. Så jeg gider ikke bruge en formue på regn-gear....

• #4   15. sep 2010 ja, de der Viking havde jeg også som barn - de var bare rigtig gode

• #5   15. sep 2010 det kan godt betale sig at købe et godt regnsæt....især når man cykler....så kan man ånde i det, det kniber det med i de billige

• #6   15. sep 2010 jeg har i sin tid brugt mange penge på mit regnsæt (måske 10 år siden), men nu kan man ikk ånde i det og det regner lige igennem - og så lugter man bare af sur sportstaske i løbet af no-time!

Jeg har et par roejsere nu, men de dur bare slet ikke til min fod.. har prøvet med alle slags strømper i, men lige lidt hjælper det..

Har set de har noget regntøj i intersport med en lidt lang flot jakke i forskellige designs - måske man skulle prøve det..

• #8   15. sep 2010 Jeg har også haft Helly Hansen.. Og det var super godt.. smiley

Og tak for linket..
    De lyserøde gummistøvler må jeg bare eje.. smiley

• #9   15. sep 2010 Vil lige sige at føtex har et sæt til 225 kr i denne uge (Ka ik huske mærket) og røjserne kan man købe til 70kr i tøj og sko =)

• #10   15. sep 2010 Ahh okay bruger kun mine hvis det er virkelig nødvendigt haha

• #11   15. sep 2010 Ja, de er da for fede.. smiley

Er de store i strørrelserne? smiley

• #12   15. sep 2010 Ville de Viking-støvler som linkes til også være gode til vinter når der er masser af snemasser alle vegne? Altså selvfølgelig med tykke strømper i :)))
    Egentlig ikke fordi jeg har brug for det ville regnsæts-gear - Kenzo tror nemlig han smelter i et vejr som der er i dag, hvor det bare har regnet hele dagen. Så det er blevet ekstremt korte ture smiley

• #13   15. sep 2010 Lige præcis - ville være dejligt ikke at skulle få så våde sko og bukser når man vader i sneen smiley

• #14   15. sep 2010 har givet 250 kr for mine viking støvler - rigtig gode. har købt en uld sål til 30 -40 kr i deichmann, så er de også dejlig varme om vinteren.
    - virkelig anbefalelsesværdigt!
    H2O og helly hansen kan jeg også stå inde for i regntøj. Det billige regntøj er ofte noget skidt, hvis du skal opholde dig ude i længere tid ad gangen.

• #15   15. sep 2010 http://www.outdoorfyn.dk/product.asp?product=274
    gaters - noget jeg skal have fat i inden længe. sne og vand kan jo sommetider komme ind i kanten.

- måske en god ide til andre end mig

• #16   15. sep 2010 Jeg har lige fået et par lækre røjsere fra Deichmann. Virkelig lækre og med skaft næsten til knæet, herligt! smiley Og et par fåreuld-såler til 15 kr så de er varme smiley

Kommentér på:
gummistøvler og regntøj

Annonce