2.518 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
At melde sig syg... At melde sig syg...
Er der noget jeg bare hader mere... øv..
Hvordan tager jeres arb. giver det at få opkaldet ? og hvordan tager du det selv...
Jeg er altid bange for hvad han kan finde på at sige, da han er noget speciel.. men når det er overstået er det meget rart. Men puhh hvor jeg hader det.
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.686
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Men jo, der er fredags- og mandagssyge, og det er nok derfor at arbejdsgivere er så mistænkelige. Men er man syg så er man syg, og det nytter intet at møde op syg, for så varer det længere før man kan arbejde "ordentligt igen" i stedet for at blive rask og komme på arbejde.
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 99
Så tror jeg vil tage mig mere sammen nu hvis jeg "bare" har ondt i halsen og/eller er snottet. Mange gange hjælper det jo også bare at komme igang...
Men ja jeg har virkelig også hadet det med at melde sig syg...:(
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 479
jeg har influenza, lungebetændelse og er sindsygt snottet.. en blanding af de tre.. og det lyder som en vandpibe når jeg trækker vejret boble boble lyd, så nej, jeg er på ingen måde i stand til at synge idag, min stemme er helt væk af al den hoste....
Men jeg HADER virkelig også at melde mig syg, får så dårlig samvittighed...
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.482
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 292 Svar: 776
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
Samtidig har vi en leder, som ganske åbent siger, at vi skal melde os syge, hvis vi har det dårligt; både når det gælder det fysiske, men også hvis vi er udbrændte psykisk.
Sjovt nok har vi på min arbejdsplads færre sygemeldinger end på andre arbejdspladser i samme branche...
-Måske handler det om åbenheden omkring sygefravær og tillid fra ledelsens side, om at godt selv kan forvalte vores eget liv uden at skulle mistænkeliggøre noget/nogen...???
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 479
At melde sig syg...