{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

At melde sig syg fra job... {{forumTopicSubject}}

Jeg er praktikant i en SFO og håber på fastansættelse som fleksjobber, da de er meget glade for mig og omvendt. Af samme grund huer det mig ikke just at jeg måtte ringe og sygemelde mig krav grundet feber og halsbetændelse - især ikke fordi jeg var syg for små tre uger siden.. Det skal siges at jeg på ingen måde er blevet ilde set på af mine kolleger, de har selv uafhængigt af hinanden været syge, jeg vil jo bare helst give den hele armen og gøre mig uundværlig...

På den anden side, jeg arbejder tæt sammen med både kolleger og børnene, så det er heller ikke så fedt at smitte dem...

Øv altså smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At melde sig syg fra job...
  • #1   10. okt 2012 Damn den skulle være under offtopic, kan jeg selv flytte den?

  • #2   10. okt 2012 Hellere være derhjemme og blive helt frisk i stedet for at smitte.
    Selvfølgelig ikke så sjovt når du lige har været syg men man kan jo ikk gøre for man bliver syg. Der er også rigtig mange syge i øjeblikket.
    Tror det var noget andet hvis du altid var syg om fredagen eller mandag. Så ville jeg nok tænke mit hvis jeg er din kollega.
    Men du hvor du har feber og halsbetændelse kan man jo høre du er syg. Og hvis du dukkede op ville du sikkert bare blive sendt hjem igen.
    Så bliv du hjemme under dynen med te/suppe osv.
    God bedring smiley


  • #3   10. okt 2012 Nope, du kan ikke selv flytte den, men mon ikke en venlig HA'er kommer forbi på et idspunkt smiley

    jeg tror nu ikke det er et problem at du melder dig syg, når det trods alt (lyder det da til) ikke er noget der sker i tide og utide. et er ret almindeligt at man, når man er lidt ny i en børnehave, får raget alskens dårligdom til sig, fordi ungerne jo kommer på skift med alt fra halsbetændelse til... ja, you name it.
    Og det har de fleste pædagoger sådanne steder, forståelse for. Så hvis ellers du gør dit arbejde godt og trods alt ikke er syg mere end du er rask, så tror jeg nu ikke du behøver være bekymret smiley


  • #4   10. okt 2012 Det er helt normalt at have flere sygdomsforløb, når man starter op et nyt sted med børn.

    Jeg havde så nok valgt at møde på job og så blive sendt hjem igen, selvfølgelig forudsat man kan stå på benene, her tænker jeg feberen, men den kan jo ikke være sindsygt høj, hvis man samtidig sidder/ligger med pcén


  • #5   10. okt 2012 Tak begge to smiley Nej jeg passer mit arbejde, og bliver der faktisk længere tid efter job for at hjælpe de andre færdige. Og min kollega kunne altså høre, både at jeg er syg men også at jeg faktisk undskyldte fordi jeg meget gerne vil være der...

  • #6   10. okt 2012 René, den med at blive sendt hjem gjorde jeg netop sidst jeg var syg, men denne gang har jeg altså ikke lyst til at skal med en bus...
    Desuden ligger jeg godt pakket under min dyne med min telefon i hånden som jeg skriver på smiley


Kommentér på:
At melde sig syg fra job...

Annonce