{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indretning
  • #1   4. okt 2010 Hvis jeg ikke havde så meget skrammel rundt omkring, hvis jeg havde mere plads og ikke mindst penge elsker jeg at indrette alle rum. Ville synes det var fedt at indrette et køkken men er så træt af at mit bare er et lille hjørne med meget lidt bordplads. Jeg elsker nemlig at have brugsting stående fremme i flotte krukker, glas, kurve o.s.v.

Soveværelse er nok det jeg synes er mest kedeligt at indrette.

• #2   4. okt 2010 Elsker at indrette alle rum!

Men må indrømme at både stue og gang har budt på lidt af en udfordring her hvor vi bor nu - og jeg er stadig ikke tilfreds smiley

• #3   4. okt 2010 Jeg er nok os lidt sådan, at det må gerne ligne "bo bedre", samtidig med at der self skal være plads til, at have hund:o)

Mie: Mit nye køkken er også mindre end det jeg har nu. Men jeg er helt tosset med Poul pava serien og har nogle af hans ting som skal stå fremme i køkkenent. Så de farver tager jeg udgangspunkt i, i køkkenet:o)

• #4   4. okt 2010 ved ikea kan man få gratis hjælp til indretning smiley kender nogen der har fået det og de var super glade for det! der er jo ikke nogen der siger at det SKAL være ikea-ting man køber smiley

Kommentér på:
Indretning

Annonce