{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

indretning {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brug for noget inspiration. Jeg bor i en typisk lejelighed i et boligkompleks. Med hvidt savsmuldtapet. Jeg vil gerne have nogle farver på vægene, der ikke bare er sandfarvet. Har tænkt på tapet, men der skal være hvidt savsmuldstapet på vægene, når jeg flytter så det vil være et kæmpe arbejde at tage tapet af og på to gange. Kom med nogle spændende forslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indretning
  • #1   12. dec 2010 Køb nogle store plader eller lærreder og tapeser dem, brug dem som en bane eller et felt bag sofa eller noget andet så det bryder med alt det hvide.

• #2   12. dec 2010 hvad med at lave nogle farvede felter -- eller wall stikcers...

du kan evt bruge farver til at dele din stue op i mindre rum. eks ved sofaen. lave et farvet felt bag sofaen og fin puder der passer til.

ved dit spisebord kan du vælge en farve der er kontrast og holde farverne der i samme farve..

• #3   12. dec 2010 Ja har prøvet wallstickers men de falder af på savsmuldstapet. kan selvfølgelig godt være at jeg har købt de forkerte.

• #4   12. dec 2010
    wallstickers er bare så smart og smaler bare så meget støv desværre.
    lavede en hel rosenbusk på væg og loft i mit soveværelse og smukt så det ud men den holder desværre ikke i længden.
    Vi malede hele rummet hvidt og satte derefter malertape op på en abstrakt måde på både væg og loft og malede den nederste del af væggen i en anden farve og det indrammede på loftet og det er bare så kreativt og flot.
    jeg har såfundet 2 store lange billeder der passer ind i det farvede og hængt dem på den hvide væg og WUPTI..har vi fået et spændende værelse.

• #5   13. dec 2010 må vi ik se billeder jean *ss*

• #6   13. dec 2010 Vi må ikke male der hvor vi bor, så for os har løsningen været wallstickers smiley (og jeg synes ikke vores har samlet støv)

Hvis vi havde måttet male (Tapetsere) så var der blevet sat flot mønstret tapet op, men som du selv siger, så er det et stort arbejde at få det op, når det alligevel skal ned igen når man flytter)

• #7   13. dec 2010 Hundemutter

jo skal dase hvad jeg kan gøre :O)

Daniellear

nå det var sådan det var , men sætter man wallstickers op skal der males igen...der hvor de har siddet.
    noget jeg gjorde i værelset var at finde nogle gamle rammer i forskellige størrelser, male dem sorte som wallstickers og hænge dem op uden billede.og glas.
    Fandt et wallstickers og satte dem direkte på væggen inde i rammen og det så faktisk ret smart ud.... og anderledes.

• #8   13. dec 2010 Jean P. malede du så loftet også. Tror ikke jeg er helt med på hvad du mener med at i malede den mederste del af vægen.

• #9   13. dec 2010 ACEDOG

først malede vi hele rummet hvidt....alle vægge og loftet.
    Så satte vi malertape på alle fire vægge i forskellige højder...som vi lige syntes det skulle se ud og den nederste del på alle væggene malede vi så i en en anden farve. vi valgte limegrøn.
    Da vi var færdige med det syntes min mand at loftet var kedeligt når det kun var hvidt så vi satte tape på igen som vi havde lyst til..selvfølgelig skulle det her være ender der mødes for ellers bliver det jo ikke til noget og indenfor tapen malede vi så også med limegrøn. billedet blev til en drage uden hale men flot og anderledes ser det ud.
    vi har ikke så højt til loftet i vores hjem så derfor syntes vi at det skulle være lidt anderledes. :O)

Kommentér på:
indretning

Annonce