at ville væk fra alting? {{forumTopicSubject}}
Kender i den følelse at man bare gerne vil væk fra alting?
Jeg sidder lige pt med den følelse.
Jeg går i gymnasiet i 1.g. (er super glad for det, det er slet ikke det). Der er sindssygt mange lektier.
Har et fritidsarbejde ca 8 timer om ugen, hvilket er overskueligt.
Jeg klarer egentlig lektier og de nye ting fint nok.
Lige nu ... bliver jeg bare BOMBARDERET med alt. Nye indtryk, lektier, og alt der skal læses og læres. Jeg er så hamrende stresset.
Tit kommer jeg hjem og tænker "åh jeg har lyst til at gå en tur med hunden", men tænker så "Lav lektier først. Så kan du gøre det" - Og så ender det altid med at der er så meget at jeg alligevel ikke når ud for at gøre de ting jeg vil. Vælger så at udsætte det til i morgen, og så er der ligeså mange lektier igen..
Lige nu.. har jeg brug for at komme væk. Et sted hvor folk ikk holder øje med en, eller fører fravær hver gang du ikke lige er til stede. Et sted hvor folk ikke forventer noget af mig.
Vil gerne væk fra danmark.. alt der ligner hverdag, alt der ligner det samme og væk fra folk jeg kender.
Få en besked fra kæresten eller ens veninder efter nogle dage hvor der står "Jeg savner dig", så man får lyst til at komme hjem igen..
Kan ikke komme væk fra danmark, da økonomien siger nej til en spontan rejse..
mine forældre har tilbudt at vi kan tage et sted hen i danmark. Jeg ved bare ikke hvad. Noget der lader mig gå tilbage i barndom, eller et sted hvor man kan spise verdens største is, uden at nogen kommer over og siger "Ved du godt hvor usundt det er?"..
har i nogle forslag til hvad man kan gøre i denne situation??
- og undskyld for dette voldsomt ynkelige indlæg.. skulle bare ud med det.. puha
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 105 Svar: 155
Overvejer også lidt bare at tage med dem et eller andet sted hen.. og slet slet ikke tænke over hvad jeg laver
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
Men ja tag en weekend i sommerhus, tivoli eller andet hyggeligt sammen med dine forældre
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Prøv at holde fokus på de positive sider i din hverdag. Samtidig tror jeg at det er vigtigt at du netop går den tur med din hund, for det kan vende det til at du får lavet meget mere bagefter. Prøv det.
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.809
Så kommer man hjem, med nyfunden energi og overskud.
Jeg syns bestemt du skal tage afsted med dine forældre, kom væk fra det hele, lad mobilen blive hjemme og bare vær tilstede i nuet
Den slags situationer vil du komme i hele livet, og det er vigtigt at lytte til kroppens signaler, trække stikket ud og bare trække vejret frit
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 100
Jeg ville absolut tage af sted og koble fra .
Måske leje et sommerhus over weekend eller noget ?
Finde noget du har lyst til andet en du laver i hverdagen.
Husk at du er den vigtigste person i dit liv..
at ville væk fra alting?