{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

smertestillende - tager det snot? {{forumTopicSubject}}

Jeg er stadig syg, nu er det dog mere løst...
Nu har jeg bare ondt i hovedet og køberne om mod ørerne... Af snot altså... Tager pinex og panodil den slags smerter? Er ikke ved at dø af smerte, men det gør jo...ja, ondt. Det er forresten først kommet i dag, så synes det er lidt tidligt at gå til læge med... Har det 'tit' efter en omgang influenza eller sygdom smiley men håber noget kan fortælle om jeg burde tage pinex eller har andre gode husråd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smertestillende - tager det snot?
  • #1   12. okt 2010 Hvad med en næsespray? Det virker en del bedre end piller smiley

  • #2   12. okt 2010 nej de virker ikke mod snot;) men pinex kan sænke feber og svage smerter;) så holder også på næsespray

  • #3   12. okt 2010 Hmm har bare ikke stoppet næse ? smiley

  • #4   12. okt 2010 Du har nok fået en smule bihulebetændelse eller måske pandehulebetændelse men den plejer så vidt jeg husker ikke gi ondt i ørerne men bag øjnene, men hvis det er en af delene så skal du ha lidt penicillin i 4-5dage.
    Du behøver ikke gå til lægen bare ring i hans tlf.tid så ringer han en recept ind på dit nær apotek hvor du kan hente det el.få det sendt hjem med et bud, de fleste apo`er har en ung knægt der bringer ud for omk.35-50kr ligesom købmændene. ;o)
    Rigtig God Bedring. :o)


  • #5   12. okt 2010 Cookie
    Nu er det som sagt første dag, ingen grund til at male fanden på væggen smiley Det er trods alt ret normalt lige at have når man lige har haft/har influenza.


  • #6   13. okt 2010 Nu ved jeg ikke hvor meget der skal til før du kalder det "at male fanden på væggen" men det er åbenbart ikke meget, for de 2 ting jeg skrev om er helt naturlige at få ved forkølelse, mange tænker bare ikke over dem og derfor går de med "ondt et sted i hovedet" i længere tid end nødvændigt.
    Men sorry jeg gjorde dig opmærksom på det.
    Det skal bestemt ikke gentage sig.


  • #7   13. okt 2010 vil jeg også sige. hun spørg jo bare om det ville hjælpe. så jeg synes ikke det er at male fanden på væggen.så ville det jo også være at male fanden på væggen, hvis man tager et par pinex efter en bytur

Kommentér på:
smertestillende - tager det snot?

Annonce