315 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "TEMA-lørdag om hunde"
tema lørdag
Til alle dem der skulle ha glemt det :0) så er der tema lørdag om hunde i aften på DR 2 fra kl 20-22.20.
Til alle dem der skulle ha glemt det :0) så er der tema lørdag om hunde i aften på DR 2 fra kl 20-22.20.
Skrevet af: Jannie - 12. mar 2005
Kæmpehunde i DR.2
I morgen lørdag sender DR.2 Tema aften om hunde. Her medvirker de tre store Engelske Mastiffer Adolfo, Carmen og Soffi. Du kan lige nå at hilse på dem inden udsendelsen ved at gå ind på Adolfos nye h...
I morgen lørdag sender DR.2 Tema aften om hunde. Her medvirker de tre store Engelske Mastiffer Adolfo, Carmen og Soffi. Du kan lige nå at hilse på dem inden udsendelsen ved at gå ind på Adolfos nye h...
Skrevet af: Jørgen J - 15. okt 2010
Uge 34 tilmeldning
Så er jeg vidst lidt klar igen:-) Mange tak Annelise for hjælpen lørdag:-) Regler: 1. Man skal skrive sit og hundens navn 2. Et billede pr. hund 3. Man må deltage med tre hunde 4. Tjek om linket v...
Så er jeg vidst lidt klar igen:-) Mange tak Annelise for hjælpen lørdag:-) Regler: 1. Man skal skrive sit og hundens navn 2. Et billede pr. hund 3. Man må deltage med tre hunde 4. Tjek om linket v...
Skrevet af: ~¤~ ~Karen~ ~¤~ ..~Kennel In-Yo~.. - 22. aug 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Jeg daffer nok over til moar og ser det........*G*
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 106
TEMA-lørdag om hunde