878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tøj til zumba Tøj til zumba

Ja,, jeg har fået meldt mig ind i et motionscenter og skal prøve zumba for første gang på onsdag. Men hvad tager man på?

Med mindre jeg skal ud og investere i noget nyt, så står valget imellem et par løse joggingbukser + overdel eller et par meget stramme løbeknickers + overdel.

Jeg ved godt at det er lidt dumt at spørge, men jeg har aldrig været til det eller set det, så aner ikke, hvad der er praktisk at have på

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj til zumba
  • #1   18. okt 2010 Altså det er den slags løbeknickers, hvor man ikke rigtig kan mærke, at man har dem på fordi de strækker sig så meget. Min røv er der bare... ja... meget. Og sys sgu det er lidt synd at jiggle den i hovedet på folk...

• #2   18. okt 2010 Bruger selv stramme tighs og en halvlang tshirts,, det er rigtig varmt at danse zumba.

• #4   18. okt 2010 Har os meldt mig for første gang til zumba her på torsdag, uhh jeg glæder mig smiley
    stod nemlig sidste torsdag og savlede over at de stod inde i et rum og hyggede sig og grinte og dansede i mens jeg stod ude på løbebåndet og bare svedte og kedet mig smiley

• #5   18. okt 2010 Sarah: sidste torsdag var ejg til motionsboksning for første gang... jeg var ved at kaste op halvdelen af timen mens en engelsktalende afirkaner råbte ad mig! Så jeg glæder mig også meget til at komme ind og grine og ha' det lidt sjpvt smiley

Heidi: det er også mest pga varmen jeg er lidt betænkelig ved de løse joggingbukser... Hmmmm gruple gruple

• #6   18. okt 2010 Tror du skal vælge løbetights...de absoberer bedre sveden smiley

• #7   18. okt 2010 Bruger selv tights og en lang t-shirt... Jogginbukser fungerede ikke for mig, men de rigtige zumba bukser er "street agtige" bukser, så det kommer an på hva du selv sys er mest behageligt:) men prøv da med jogginbukserne først. Så vidt jeg kan forstå er det også dem du føler dig bedst tilpads i?

God fornøjelse! Det er skide skægt!

• #8   18. okt 2010 jeg går det zumba og jeg vil ikk anbefalde løs tøj vis du sveder meget så får du nemt skavmærker heller et par legges og en halv lang top det plejer jeg bruge for løs tøj have jeg på 1 gang og mine lår basser var helt hudløse i flere dage måtte blive hjemme fra job 1 dag. og det samme under mine arme så en lille tynd bluse med 3/4 ærmer..

men det rigtig sjov og rigitg godt. he også griner man den time det tar.. hihi

god dans

• #9   19. okt 2010 Altså første gang jeg var til zumba havde jeg jogging bukser på, og det fortrød jeg hurtigt da man skal vride sig vildt . Så jeg har købt et par løbe bukser som sider tæt og man kan bevæge sig i, og så bare en top smiley

Kommentér på:
Tøj til zumba

Annonce