{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Nye forældre søges, med varmt hus! {{forumTopicSubject}}

Nu kan det snart være nok! Tænk sig at jeg vågnede imorges og var nærmest helt blå af frost. Min far havde glemt at fylde piller på fyret og var bare kørt tidligt afsted på kursus og min mor lå lunt og godt under dynen. Som den snedige hund jeg nu engang er, sneg jeg mig op i sengen og prøvede at mule mig ned under dynen, det gik ikke for min mor vågnede og sagde at jeg skulle gå ned i kurven. Det var umuligt at få lukket et øje, kulden var gennemtrængende på marv og ben, så jeg dirrede som et helt espeløv. Endelig fik al min rysten og fnysen min mor til at vågne og jeg troede straks at der ville komme styr på sagerne, men nej først skulle hun danse noget der lignede zumba på de kolde badeværelses fliser og derefter iføre sig flere lag tøj for at gå ud og fyre. Min mor sagde noget om at der var 16 grader i huset og det må være det samme som udenfor, for iskoldt er det!!
Jeg søger nu derfor en ny familie med naturgas så dette aldrig kan ske igen.
Hilsen den mishandlede Cæsar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye forældre søges, med varmt hus!
  • #2   24. nov 2010 Jeg synes godt nok også det er koldt uden for. Derfor har jeg indtaget sengen med mine 2 kattevenner, så må mor selv ligge sig i kurven.. Hvad havde hun dog regnet med når der er en KÆMPE dyne, man kan gemme sig i. Så nu har hun opgivet at kyle mig ned smiley

Men heldigvis er der mange radiatoere i hendes lejlighed. hele 4 stk!.. Så der er dejligt varmt, dog er der sne derude noget sjovt noget, elsker at spise det og lege i det. dog skal jeg have sådan en dum jakke på. Hvad sker der for det?? også den rød, jeg hader min mor når hun gør sådanne nogen onde ting!
    Mvh Bamse

• #3   24. nov 2010 Åh nej jeg kan se at jeg ikke er den eneste hund der bliver mishandlet. Dyrevelfærd er vist ikke noget vores forældre har hørt om smiley
    Jeg har noteret de små fifs som i andre bruger og dem vil jeg tage brug af ellers må jeg pakke mine ben og flytte langt væk, for mine forældre er virkelig dumme ved mig. Især min mor, for hun siger også at jeg ikke må ligge i sofaerne og jeg må heller ikke tørre min beskidte mund af i tæpperne. Godt at jeg af og til er alene hjemme sammen med min far for han er slet ikke så uretfærdig som min mor.

• #4   24. nov 2010 Koldt? Det er sgu da herligt med alt det hvide. Jeg ville ønske at det også var indenfor! Det er mega lækkert at ligge i og rulle sig i og spise og hoppe i og snuse i og grave i og løbe i og tisse på. Gid der var så koldt indenfor!! Men min dumme mor synes ikke det er sjovt, når jeg prøver at slæbe det med ind i pelsen...

• #6   24. nov 2010 Ihhhh hvor jeg føler med dig Cæsar! Jeg kender alt for godt følelsen af at vågne op i en kold lejlighed :O(

Min moar er en rigtig nærrig-røv ja hun er nemlig så, så det var først da temperaturen kom ned under 13 grader inden for at hun begyndte at tænde for de der varme nogen der hænger på vægen! Altså bare fordi at hun er dækket af et godt lag spæk betyder det jo altså ikke at jeg med min slanke krop kan li at det er så koldt indenfor! Hmpff siger jeg bare!

Heldigvis må jeg godt ligge i sengen, men moar vil ikke have mig ind under dyne, bare fordi at hun mener at min snude er alt for kold at ligge op af, og hvad sker der lige for det altså??? :O(

Så dejlige Cæsar, hvis du finder et hjem hvor der altid er varmt, så vil jeg altså meget gerne flytte med!!!

Mange mys fra Sitta

• #7   24. nov 2010 Anne - det burde være forbudt at vise sådan noget..
    Nu tigger Bamse rigtig meget om sådan en !
    Nu har jeg tilgengæld fået skabt fred igen, ved at bestille 21 hunde ben til ham.. suk

• #8   24. nov 2010 Hej Deedee. Hvor ser det bare dejligt ud. I det hus hvor jeg boede alene med min mor havde hun også en brændeovn og den var bare så dejlig at ligge foran. (link fjernet)
    Men så kom min far ind i billedet og vi flyttede et andet sted hen hvor der kun hænger varmeting på væggen og de er slet ikke gode nok smiley
    Bare jeg havde en lige så sød mor som dig, min mor er bare en ond kommanderende heks. Hun tvinger mig endda til at ignorere andre hunde på vores gåture som gøer så jeg må slet ikke svare igen og gøre som om jeg er vildt farlig.

• #9   24. nov 2010 Kære cæsar.

Vi er et par varme tøser som rigtig godt kunne tænke os selskab af en stor og smuk hanhund!!
    Her i huset er der varmt - for varmt, synes vi, så vi vil helst være meget udenfor. Vi har en af de der dimser, hvor mor putter træ inden i og så er vi altså gået!! Men mor skulle jo nødigt være ensom så vi tænker om DU ikke kunne holde hende med selskab når der er for varmt til os??? Om natten må vi gerne ligge i sengen - men altså, se lige vores overfrakke... DET gider vi ikke selvom mor lokker, for der er meget køligere på gulvet.... Hvis du ville sove under hendes dyne så fik vi jo fred :)))

Hvis du kommer her er vi glade, vores mor er glad og DU er glad OG varm *SS*

Kærligst
    Tesla og Rami

• #10   24. nov 2010 skynd dig at komme hjem til mig. jeg MÅ være i senden eller i den lune sofa med et tæppe, her er dejligt varmt, så mine små babyer på 4 uger ikke fryser.

Kommentér på:
Nye forældre søges, med varmt hus!

Annonce