817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

gæster, der ødelægger gæster, der ødelægger

nu ved jeg hvorfor jeg ikke bryder mig om gæster, jeg ikke kender særlig godt - i dette tilfælde en ven af en ven, der kom forbi i dag - (altså både vennen som jeg kender og dennes ven) - da de efter et kort visit skulle gå tog vennens ven hårdt fat i hunde gitteret ved hoveddøren og ødelagde låsen, hvordan det så kan lade sig gøre, fatter jeg ikke - så nu skal jeg ud og købe nyt hunde gitter i morgen - og de er ikke billige - og ja, det er mig, der skal betale ...................

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gæster, der ødelægger
  • #1   24. okt 2010 er det under 2 år, så prøv at få det byttet. Det bør jo kunne tåle at blive rørt ved.

• #2   24. okt 2010 Det kommer da an på hvad det er for en slags venner man har. (samt deres venner)

• #3   24. okt 2010 Hvorfor er det dig der skal betale? Du må vel kunne få fat i din vens ven og få vedkommende til at erstatte det der er ødelagt? Og kunne du ikke have bedt om det, da du så hvad der skete?

• #4   24. okt 2010 Er det ikke bare en af de uheld der kan ske?? Det kunne vel lige så godt være en nær ven eller familie???

• #5   24. okt 2010 det er selve låsen på gitret, der er bleven vredet rundt fordi vedkommende ikke kunne finde ud af at åbne lågen, men så bør man jo spørge ............. der er bare nogle, der ikke respekterer andres ting og det er det, der irriterer mig - lågen er 5 år gammel og kunne sagtens være holdt et par år endnu ............ og fordi den er ved hoveddøren er det den vigtigste låge i huset..... skulle bare lige af med mine frustrationer over at få noget ødelagt, andet er det ikke - suk ..........

• #6   24. okt 2010 ps - har nemlig haft en elektriker, der for nogle år siden ikke lukkede lågen til hoveddøren da han skulle ud til sin bil og hente noget - og lige i hælene på ham var en af mine basenji, der så satte efter en lastbil ...... det overlevede den ikke - derfor er jeg nok lidt hys ved det, der skete i dag - for det har været en møg dag ..........

• #7   24. okt 2010 Brug din forsikring ..

• #8   24. okt 2010 Ej det ville jeg da også blive rimeligt irriteret over.. Det burde man sku ikke selv betale!

• #9   24. okt 2010 du kan købe et ude i ikea til 200 eller 250 kr.. Men ja det er pisse øv at folk kommer til at ødelægge ens ting uden selv at ville erstatte det

• #10   24. okt 2010 Iben, tror jeg ikke.. Men han kunne ikke finde ud af at åbne låsen. Så han har vel været voldsom og ødelagt den, i stedet for at spørge hvordan man åbner den.

• #11   24. okt 2010 Jeg har også været ude for at få fremmede ind i vores hjem, som overhovedet ikke respekterede vores ting eller hjem..
    En af min kæreste's venner havde sin nye dame med til fest hos os engang.. Og hun begyndte pludseligt at stå og kaste med dartpile efter sin kæreste, og ramte både sofa og bord osv med de pile.. for ikke at glemme at nævne at hun var meget tæt på at ramme de andre til festen også! Puuha, jeg kan simpelthen ikke ha sådan noget!

• #12   24. okt 2010 dem man kan købe i Ikea er ikke lange nok - jeg har nemlig en rimelig bred hoveddør - gitrene/lågerne er købt hos Starck - og ja, det var fordi "fjolset" ikke kunne åbne lågen, at han så var hårdhændet - nok småting når det kommer til stykket, blev bare såååå irriteret ................ har dog aldrig haft gæster, der kastede med dartpile - det var da også noget besynderligt noget - gad vide hvad hun ville sige til du gjorde det samme hjemme hos hende !

• #13   25. okt 2010 Pia: De er på tilbud i Aldi, eller har ihvertfald lige været, til 180 kr. smiley

• #14   25. okt 2010 det er jo den risiko man løber ved at have gæster.

• #15   25. okt 2010 tak Stephanie, men de er ikke brede nok - har set dem ........... har heller ingen bil til at transportere dem i, så det hele er jo bare så ynkeligt kan du nok høre ............ talte i dag med min bekendt for at høre om hendes ven ville evt reparere gitret, men det mente hun ikke var tilfældet så ham skal hun ikke tage med over til mig fremover, hvilket de også selv var bleven enige om ! som sagt var det en møg dag i går, da det ikke var det eneste der gik galt for mig .........

Kommentér på:
gæster, der ødelægger

Annonce