{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontaktlinser...
  • #1   25. okt 2010 Hej;) jeg er begyndt for 2 måneder siden med linser:) får mine fra Louis Nielsen til 148 i måneden, og de fungere helt fint for mig smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #3   25. okt 2010 Jeg ser "halv-dårligt" (har omkring -10 på begge øjne), så jeg har valgt linser, man kan sove med. Det er SÅ rart! På den måde kan jeg se, hvad klokken er, hvis jeg vågner om natten og behøver ikke famle mig rundt efter briller/linser om morgenen.

De linser jeg har, tager jeg princippet i d. 1. i en måned og så bliver de i, indtil d. 30./31. den samme måned. Her plejer jeg at sove en enkelt nat uden, hvorefter de så kommer i igen og bliver siddende en måned.

Min optiker siger, at de har rigtig gode erfaringer med den type linser, og at folks øjne generelt er rigtig pæne (set fra et sundhedsmæssigt synspunkt), fordi der ikke kommer fingre i dem hver dag....

Når det er sagt, så bør de optiker kunne rådgive dig i, hvad der er bedst lige præcis til dine øjne og dit syn smiley God fornøjelse med det smiley

• #4   25. okt 2010 bruger profil optik, til mine briller.. Så regner med at spørge dem, så må vi se hva de anbefaler.. Skal så også kun ha til det ene øje :o)

• #5   25. okt 2010 Følger lige lidt med her, da jeg er så træt af at pudse briller i tide og utide.

Er bare én af dem der altid har "leverposteg" på brillerne, selvom de lige har fået en kæmpe omgang :o/

• #6   25. okt 2010 Gitte

Jeg fatter simpelthen bare heller ikke hva det er der sker... Hvor kommer det skidt fra?

• #7   25. okt 2010 Det må du nok spørge om. Jeg hader fedt-briller og pudser dem flere gange dagligt, og alligevel er de bare så AD!

• #10   26. okt 2010 Jeg bruger 30-dags night and day og er SÅ glad for dem.. Det er så rart at kunne se ordenligt indtil man falder i søvn OG når man vågner.. Mine øjne var ret hurtige om at vænne sig til night and day men jeg vil også sige at man lige skal give det et par uger..
    Jeg køber mine over nettet fordi det er MEGET billigere.. Men du skal selvfølgelig og til din optiker og have dem første gang og få dem tjekket jævnligt..

TIL ALLE ANDRE.. I burde virkelig bestille månedslinser hjem via nettet fra f.eks. tyskland.. Det er meget billigere..

• #11   26. okt 2010 Jeg tror jeg vil bruge mine briller af og til, derfor vil jeg starte på dagslinser. Jeg er ikke total blind uden, så vil sagtens kunne se hva kl er osv.. :o)

Tusind tak for alle jeres indlæg :o)

• #12   27. okt 2010 Jeg gør det at jeg ca en gang hver halve eller hele år går til min optiker og får lavet et eftersyn.. Nogle gange gør hun det gratis, andre gange betaler jeg omkring 150 kr for det. Og så snakker vi om om der er ændringer ift linsen (styrke, omkreds og sådan) og så går jeg hjem og bestiller dem fra nettet. Der har aldrig været forskel i andet end styrken så det er nemt nok.. Prøver lige at se om jeg kan finde det sted jeg bestilte hjem fra sidst..

• #13   27. okt 2010 Sidste gang bestilte jeg ved www.lenscatcher.com og der fik jeg 6 PAR (altså 12 linser) til ca 650 kr.
    Det er noget af det billigste jeg har kunne finde i DK men har også fået dem endnu billigere i tyskland men nu kan jeg ikke lige finde den side.. smiley

• #14   2. nov 2010 Nu har jeg så i dag fået udleveret prøvelinser...

Må indrømme at det var ret svært for mig at få den ud igen...

Hvilke fingre bruger I? Optikeren sagde jeg skulle bruge tommel og pege, men tror det er nemmere med pege og langemand... Det har jeg i hvert fald tænkt mig at forsøge mig med, når jeg skal have den ud til aften

Kommentér på:
Kontaktlinser...

Annonce