Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontaktlinser
  • #2   2. mar 2014 Jo men det var mere hvis det er pga bygningsfejl man vil have linser

• #3   2. mar 2014 Det ved din optiker..

Jeg har ikke en bygningsfejl, jeg er "bare" nærsynet..

Jeg har -5.00 på det ene øje og -4.50 på det andet, og skal egentlig have mine linser tjekket, tror jeg efterhånden skal have nogle stærkere

• #4   2. mar 2014 jeg har bygningsfejl, og med den jeg har, der var linser langt fra lykken.
    Jeg er godt nok ikke forvænt med at briller kan korrigere mit syn med 100%, men linserne kunne korrigere mindre end brillerne... og så kunne det altså være ligemeget.

• #7   2. mar 2014 Hvilke styrker har du?

• #8   2. mar 2014 Ja det kan jeg ikke huske smiley

• #10   2. mar 2014 det kan tænkes at det kommer an på typen af bygningsfejl, hvor stor en succes man har med linser. Der er ikke andet for at prøve og se hvordan du har det med dem.

Rent mentalt var jeg så heller ikke god til dem.. jeg har haft briller siden jeg var 5, og da jeg prøvede linser var jeg nok midt i tyverne. Alt den vind og støv man pludseligt fik i øjnene var bare ikke sjovt, hehe. Og så gik jeg hele tiden og rettede på imaginære briller... og man ser altså dum ud, når man står og prikker sig midt i panden *G*
    Nu har jeg haft briller i 40 år, så det holder jeg mig til.. er lige gået over til mormormodellen med læsefelt.. ak ja, it sux to get old

• Louise M
    Louise M Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #11   3. mar 2014 Jeg har bygningsfejl på begge øjne og kan ikke få kontaktlinser selvom.. det minimalt..

• #12   3. mar 2014 Det kommer an på hvad dine styrker og bygningsfejl ligger på, men mange fås i kontaktlinser smiley
    Så ned og snak med din optiker, du skal alligevel have taget en synsprøve og have tjekket dine øjne om de er ok til at bruge kontaktlinser og hvilken type.

• #13   3. mar 2014 Louise hvad er din styrke ca da ?

• #14   3. mar 2014 Jeg har en lille bitte bygningsfejl og kontaktlinser.. Har -6.0 på venstre øje og -6.5 på højre..

Har brugt linser igennem de sidste 10-12 år..

• Louise M
    Louise M Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #15   27. apr 2014 Hello O - Har minus 7,6 på mit ene øje og minus 1,3 på det andet

• Pigen
    Pigen Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 16
    #16   28. apr 2014 Jeg har en del bygningsfejl og +6.5 på det ene og +7.5 på det andet.
    Har brugt linser i 14 år, så det er jeg ret sikker på kan lade sig gøre smiley
    I de første mange år, var der kun udviklede månedslinser til mit brug, hvilket egentlig var noget rigtig bøvl. Senere hen fik jeg en-dags linser, som fungerer super

• #17   28. apr 2014 jeg har +6 og bygningsfejl.

jeg har forsøgt at bruge linser, der korrigerer for bygningsfejlen også, men jeg kan ikke få det til at fungere.
    Linsen skal sidde HELT rigtigt i øjet, ellers bliver det det værre end uden korrektion.

Jeg bruger derfor linser med styrke +6 og så lever jeg med bygningsfejlen og et syn på ca 60%

Kommentér på:
Kontaktlinser

Annonce