931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Gal hvor blev jeg bange Gal hvor blev jeg bange

Skulle tilmelde til et juleskue, så jeg gik over i min taske for at hente min pung så jeg kunne betale. Men pungen var ikke i tasken.
Nå, så er den nok i mit net - nope.
Ja, så måtte den da være i min frakke - NEJ !!!!!
Så begyndte både min mand og jeg at lede og alt mens tiden gik og vi ikke fandt den, kunne jeg mærke angstens sved hobe sig op i min krop.
Sidste mulighed var at køre over til skolen, hvor jeg tidligere på aftenen havde afleveret og hentet min datter til Hallowen-fest og så lede på P-pladsen med en lygte.
Bilen havde vi også gennemrodet.
Lige som jeg skal til at parkere bilen på skolen og stige ud med en lygte i hånden, så ringer min mand og siger han har fundet pungen.
Den var faldet ned på gulvet mellem vores spisestue-stole. Den havde ligget i min frakkelomme og var faldet ud.
PYYYYYYY HA - jeg kunne køre lettet hjem igen. Havde nu heller ikke set frem til at rende rundt på skolens P-plads i mørket med en lommelygte og lede efter en pung.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gal hvor blev jeg bange
  • #1   29. okt 2010 Hvordan virker den key-finder. Er det kortet man trykker på eller er det nøgleringen man trykker på.
    For er det kortet man trykker, så er det jo ikke meget værd når det så ligger i pungen og man ikke kan finde sin pung.
    Så skulle jeg jo kunne trykke på nøgleringen og kortet så alarmere ?

Men ellers meget smart.

Kommentér på:
Gal hvor blev jeg bange

Annonce