{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Hvad laver i ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige smidt mig i sofaen efter en intens omgang rengøring ! Har været igang siden klokken 6.30 - har dog også luftet hund og børstet ham i mellemtiden smiley

Hvor er det en rar følelse når det er overstået, det værste er bare at jeg jo lider af rengøringsvanvid - så andre havde nok ikke engang synes der var beskidt her inden jeg gik igang .-) LOOL !

Nu vil jeg se noget fjerner få plukket mine bryn - få noget morgenmad og i sol når manden kommer hjem !

Hvad laver i på en højhellig Tirsdag ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver i ?
  • #1   16. nov 2010 Er lige kommet hjem fra job og har også smidt mig i sofaen. Trænger til samme tur herhjemme, men orker ikke, så du må da gerne fortsætte herhjemme ;o)
    Har også 3 hunde som gerne vil ud og nyde det dejlige vejr sammen med mig, men orker det ikke lige nu.
    Manden er lige sendt på job, så hundene har hygget med ham ind til jeg kom, så mon ikke også de klare sig til jeg rejser mig ;o)

Men ja, det er så skønt når der er rent og pænt og meget tilfredstillende når man er færdig!

• #2   16. nov 2010 Slapper af til HG, kaffe og musik :o)
    Om lidt skal jeg ordne marsvinburet og støvsuge.

• #3   16. nov 2010 Jeg ser Bones. Tror jeg skal læse lidt bagefter.. Skal i biffen med mor i aften

• #4   16. nov 2010 tilbringer denne uge i et luksus-poolhus sammen med min familie og et hold venner med deres børn smiley derfor laver vi absolut ingenting udover at hygge os: gå ture med hundene ved stranden, bage, lave god mad, bade i poolen, spille spil og alle sådan nogle rare ting smiley

• #6   16. nov 2010 Theresa - det er egentlig åndsvagt - men så længe man selv synes der er blevet mere rent smiley

Maiken - synes ikke min krop kan klare mere rengøring smiley Var lige ude og hente en mad kunne næsten ikke komme op af sofaen, min ryg kan dælme godt mærke rengøringen samt de 7km Sofus og jeg gik igår på hans eftermiddags tur ! Så jeg springer over til en anden gang smiley

Anita - hvor ofte gør du det rent ? Vi har nemlig kanin og synes dælme det lugter hurtigt ?! Hun er heldigvis blevet god til at bruge hendes to toiletter som jeg så tømmer ret ofte, hele buret får en tur i bruseren en gang i ugen ! Er det for lidt eller ?

• #7   16. nov 2010 Rænne - Hvad skal i se ?

Rikke - Der er nok nogen der kan smiley Det lyder lækkert !

Densetsu ( langt navn at skrive egentligt smiley Uhhh - så skal du være prinsesse for en aften smiley

• #8   16. nov 2010 Jeg har været ved at finde en masse gode ting jeg skal op med i aften forhåbenligt - Legetøj, mad, godbidder osv. som skal doneres til de hjemløses hunde smiley

Nu vil jeg til at gøre rent og senere skal jeg læse pædagogik til imorgen.

I aften tager jeg så gåturen og og gør rent på mit arbejde med hundene og går forbi med hundetingene jeg har fundet frem.

• #10   16. nov 2010 Øøøøv, troede lige jeg kunne få gratis rengøringshjælp ;p Hæhæhæ...

Skal til at se dagens mand på TV2 nu :o)

• #11   16. nov 2010 Stinne - det er SÅ ærgeligt der ikke er nogle der samler sammen hernede ! Synes det er et super projekt og de har endda fået en dyrlæge til at hjælpe nu !

Hvor hyggeligt du må have den med på job smiley

• #12   16. nov 2010 Densetsu: Må vi se billed af dig i den? Elsker simpelthen store flotte gallakjoler, men kommer aldrig selv i en.

• #13   16. nov 2010 Weed ( nemmere at skrive ) - Ja det er SÅ typisk det lige er den der er aller dyrest man falder for smiley

Maiken - LOOL, ja gik den så gik den smiley

En en - Haha - lav den MED bacon smiley MMMHHHH

• #14   16. nov 2010 S&D: Jaah det er hygge så får de en dejlig lang gå tur smiley hehe

Jaah havde også en del alligevel, så håber de kan bruge det, vi får det aldrig brugt og så kan det lige så godt gå til et godt formål smiley

• #15   16. nov 2010 Mette - åhhh, det ser bare SÅ kært ud, nå de små sådan er til gymnastik smiley

• #16   16. nov 2010 Sandie - Vi skal se Eat, Pray, Love. Glæder mig faktisk ret meget. Laver stort set aldrig noget med min mor , uden min søster er med smiley

• #19   16. nov 2010 Jeg plejer at tage de våde pletter hver dag og lægge frisk strøelse der. Ellers kommer det hurtigt til at lugte synes jeg. Og hele buret bliver ordnet og rengjort en gang om ugen :o)

• #20   16. nov 2010 Wauw, smuk og elegant :o)

• #21   16. nov 2010 Nu fik jeg lige plukket brynene smiley

Stinne - præcis, havde også en del der kunne gå til et godt formål - man køber og køber jo bare !

Rænne - den ville jeg også super gerne se smiley Du skal være glad for du i det mindste laver noget med hende smiley Det har jeg aldrig gjort smiley Og misunder alle der gør det !

Thersa - i morgen bliver her bare støvsuget - tørret af med sviffer samt tørret vindueskarme ud, det gør jeg hver dag ! Den helt store tur kommer først i næste uge igen smiley

Weed - OMG hvor er den bare smuk ! Vil også super gerne se dig med den smiley

Anita - præcis, og det lugter altså bare ikke godt smiley

Ej en - god tur smiley Bacon er altid godt !

Mette - LOOOL, kan næsten forstille mig det smiley Det er så kært altså ! Åhhh blir helt skruk !

HB - ja hold da op smiley Vi har ellers 43 stks liggende i fryseren, du kommer bare forbi til en smiley De er bare gode og så juleagtige smiley

• #23   16. nov 2010 Var lige ude med Sofus smiley

HB - udfra dit billede mangler du ikke at smide noget som helst smiley

Maria - ahva ? Betale afgift ? For bussen eller ?

Pia - hvor hyggeligt, hvor ser hun altså bare fiiin ud smiley Endnu engang tillykke med den lækre pige !

• #24   16. nov 2010 Åh i bøde ? Er ikke vantil at det nymodens pjat - en bil ved man da hvad er smiley LOOOL - Men det er dælme sure penge ja ! Men Kunne de ikke gøre en undtagelse eller er de bare strenge ?

• #25   16. nov 2010 Rikke - sætter du ikke et billede ind af fidusen ? Eller det har du måske allerede ?

Maria - hvad ved jeg smiley Men det er da hvertfald skide ærgeligt, har du ingen kvittering eller noget ?

• #26   16. nov 2010 Har lige været ude på en lang tur med Lulu. Nu står den på en smule afslapning og snart aftensmad smiley

• #27   16. nov 2010 Danielle - det er så dejligt når man har været ude at gå en lang tur .-)

Maria - hmm, det aner jeg ingenting om LOOOL - men øv hvor er det træls for dig smiley

Rikke - Nej hvor er den altså bare kær ! Flot farve egentlig ! Har den også en løbegård til det bur der ?

HB - Ja det kan de bestemt, meeeen tror jeg ikke !

• #28   16. nov 2010 Har lige hentet *Stinne Leonora Med Terroristerne Avalee & Amaiya *s donation til de hjemløses hunde smiley Skal ud til min hest snart smiley

• #29   16. nov 2010 Rikke, vi har nemlig også sådan et bur der til om sommeren smiley Og der har vi en løbegård på smiley

Heidi - ÅHHH hvor jeg savner at ride smiley Det er et super arbejde i gør ! Havde der været plads i vores skur ( men der står kaninbur osv. inde for vinteren ) Havde jeg med glæde samlet ind hernede !

• #30   16. nov 2010 Amen altså - jeg forstår ikke halvdelen af de ord der smiley Men godt den smagte godt smiley LOOOL

Jeg har lige fået kartoffelmos og kylling smiley mmmmh

• #31   16. nov 2010 jeg ligger lige på sofaen og slapper af.. skal snart igang med lektierne - så længe Alba sover smiley

Mullet - mmh.. chorizo!! men vegansk corizo har jeg alligevel aldrig hørt om.. smiley

• #32   16. nov 2010 mullet - lækkert :D! jeg elsker chorizo. og heldigvis bor min søster i spanien nu så hun smugler det med hjem :D!

• #33   16. nov 2010 HB - åh ja det elsker jeg også smiley

Anita - nååe sover den lille fis smiley

Mullet - GG smiley

• #34   16. nov 2010 S & D - ja hun har jernet rundt med min venindes dansk svenske gårdhund idag så hun er træt det bette pus.. og så har hun været alene hjemme for første gang.. puha jeg følte mig som et ondt menneske imorges smiley

• #35   16. nov 2010 mullet - ja.. jeg kunne simpelthen leve af det.. og jeg elsker bare tanken om jeg har 3 forskellige slagt i køleskabet smiley

• #36   16. nov 2010 Anita - du er også meget meget ååånd ! Ej hvordan tog hun det ?

• #37   16. nov 2010 S&D - jamen der jeg gik lukkede jeg hende ind til min mor og der sad hun ved døren og pev lidt - min mor prøvede ihærdigt og få hendes opmærksomhed og fik den dog også til sidst.. hun tog så afsted ved en 11 tiden, og der var hun lidt ulykkelig smiley der jeg kom hjem var der en lille tissetår. og ellers ingen ulykker. men hun var så glad for at se mig at hun hoppede op og ned af mig selvom jeg sad ned så hun fik krattet mig på kinden den bisse :D.. men ja.. hun tog det okay.. vi skal have købt et stort bur hun kan være i når hun er alene - når hun vel og mærke har lært og være i det :). men ja.. tror bare hun har sovet.. ellers ville der nok have været lavet mere ballade smiley

• #38   16. nov 2010 Nåe hvor kært - hvorfor dog et bur ? Det er jo ikke sikkert hun får alenehjemme problemer ?

Sofus f.eks. han ligger sig altid bare til at sove, tror ikke han bevæger sig når vi ikke er hjemme - LOOOL ! Han bliver nemlig også såååe ked af det ! Altså han siger ikke noget - men man kan tydeligt se på ham når han kan se vi skal afsted

• #39   16. nov 2010 S & D - fordi vi alligevel skal have et til bilen :). og så starter vi med at sætte det i stuen - og kan hun lige og være der og føler sig tryg kan hun ligeså godt være deri smiley

• #40   16. nov 2010 S & D - Ih jeg ku aldrig undvære heste :-)) Jeg er alt alt for indgroet hestepige *GG* smiley Ja det er et super initiativ som Stephanie har taget :-))

• #41   16. nov 2010 Heidi - jeg savner også SÅ meget, bare det at hoppe op på hesten - strigle den og ikke mindst at ride smiley SUK

• #42   16. nov 2010 S & D - Det forstår jeg godt smiley

Kommentér på:
Hvad laver i ?

Annonce