{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.148 visninger | Oprettet:

Jer der lider af galdesten... {{forumTopicSubject}}

Har I prøvet Resium?

Jeg har nu lidt af voldsomme galdestens anfald i ca 1½ år, og fik dem typisk hver 2 md..
For omkring 4 mdr siden begyndte jeg at drikke resium næsten hver md, og har ikke haft et eneste anfald siden..
Det vil jeg klart anbefale andre at forsøge sig med også.
- Det er værd at prøve!

Blot et lille tip herfra :O)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer der lider af galdesten...
  • #2   17. nov 2010 Jeg er opereret for galdesten i 2003!! Det er helt klart at anbefale!! En lille operation udført gennem kikkert....... og så har man ALDRIG anfald igen smiley smiley

• #4   17. nov 2010 er der ikke bivirkninger ved operationen? noget med smerter ved indtagelse af fed mad.

• #5   17. nov 2010 jeg har overhovedet ingen bivirkninger!! Jeg skal ikke tænke over hvad jeg spiser osv.
    Det skulle jeg før!! Hvis jeg drak et glas rødvin eller spiste fed eller krydret mad så var den stensikker at jeg fik et anfald....... og anfaldene blev værre og værre for hver gang...... da jeg blev opereret fjernede de også min galdeblære og der var rigtig mange sten i den vel 50 - 60 stk...... så intet under at jeg havde haft det dårligt smiley Jeg fik stenene med hjem i et glas smiley

• #7   17. nov 2010 Jeg fik fuld narkose!! Jeg ved ikke om man kan blive opereret i rygmarvs bedøvelse.... hvis de opererer gennem kikkert skal de jo have bugen fyldt med luft!! Det tror jeg ikke de kan hvis man ikke er fuld bedøvet smiley

• #9   17. nov 2010 Det vil jeg da også prøve. Jeg fik opereret mingaldeblære ud for 6 år siden, men kan stadig få anfald en gang imellem.
    Jeg vil også gerne vide hvor man kan få fat i det!!

• #10   17. nov 2010 Sikke en masse der har svaret.. :O)

Resium kan købes på apotek og i matas.. Koster gerne 280,- og mindre hvis de kører med tilbud :O) Der er ca til en måneds forbrug. - Der skal drikkes et lille bæger af det, en halv time før hvert måltid.
    (Læs altid vejledningen i pakken).

Operation har jeg ikke ville før jeg har prøvet alt andet..
    Har hørt meget dårlige ting om at anfaldene alligevel kan komme..

• #11   17. nov 2010 Lia H, hos mig har der heller ikke været noget efter jeg begyndte at drikke resium.. Det har virkeligt hjulpet smiley og det er alle pengene værd!

Priscilla M, Nemlig også det jeg har hørt så mange steder..
    Det skyldes at stenene vandre i kroppen, så selvom de fjerner galdeblæren vil det ikke hjælpe, medmindre stenene også sad der.. Tit sidder de i galde-gangene og ikke blæren. Og så hjælper den operation ikke en dyt. smiley

• #12   17. nov 2010 - Stenene sidder kun i galdeblæren idet de bliver lavet. Derefter vandrer de rundt i kroppen.

• #14   17. nov 2010 Nu ,familie med to smukke hunde . , Min kæreste har læst sig frem til rigtigt meget i det emne, når jeg har ligget med anfald, så vi kunne finde ud af hvad der kunne gøres.. Det er jo ulideligt at få de anfald :O)
    Og resium har så hjulpet mig..
    Håber det også vil hjælpe andre.

Og så er der også ting man kan undgå når det kommer til kost.. Man må ikke få for mange æg, mælk, fedt osv..

• #15   17. nov 2010 Synes det er vildt fedt for dig at du har fundet det middel :o)
    Jeg havde også galdestens anfald i 3 år inden lægerne fandt ud af havd det var , indtil da mente de at det var mavekatar,,,?
    Men til sidst var det så slemt at jeg lå i anfald 14-16 timer hver eller hver anden dag,,,så jeg endte med , bogstaveligt talt at kravle ud på skadestuen. Med nogen besvær indvilligede de i at indlægge mig, og fandt så ud af at det var så slemt at jeg blev akut opereret og fik fjernet galdeblæren.
    Har af og til "gener" men ikke noget der tilnærmelsesvis kan minde om et galdestens anfald :o)
    Så jeg vil trods alt , til enhver tid, anbefale at få skidtet fjernet :o)

• #16   17. nov 2010 Min mor døjede RIGTIG meget med det før i tiden. Hun fjernede også alle smerter med Resium smiley

• #18   17. nov 2010 * Hulebjørnen *, Ja det er simpelthen en LETTELSE :O)

De troede først det var hjertet den var gal med hos mig.. Fordi jeg fik svært ved at trække vejret, og havde sindsygt ondt ved ribben og skulder.
    Men det var så galdesten.. Blev scannet, og de kunne se en MASSE små.

Uha, det lyder som en stor sten der har sat sig fast..
    De store sten er de farligste, for de kan nemt sætte sig fast, og jep.. Så er der kun operation for, hvis først den sidder fast.
    Et anfald må ikke vare mere end omkring 3 timer.. Så skal man akut afsted. Man kan også risikere at finde ud af det ved at huden bliver gul efter de timer.

Anfaldet i sig selv er ikke farligt, det gør bare meget ondt fordi stenene passerer i gangene.. Men som sagt, sætter en sig fast, er der kun operation for. - akut.

• #19   17. nov 2010 Danielle -, ja det er utroligt det kan rense kroppen på den måde :O)

• #21   17. nov 2010
    Nu ,familie med to smukke hunde . , uhyggeligt det kan vare så lang tid..
    Især fordi det ikke burde vare mere end 3 timer.. Der skal man virkeligt være opmærksom.
    Jeg har prøvet at ha 3 anfald på en dag, og der begyndte jeg virkeligt at blive nervøs.

• #23   17. nov 2010 Det "sjove" er så faktisk at det var en helvedes masse små sten der var i mig, ingen store ? Og,,,under operationen kom de så til at skubbe 3 sten tilbage i galdegangen, de groede fast og jeg fik gulsot, måtte vente en uge på at jeg kunne komme til kolding og få dem fjernet IGENNEM MUNDEN !!!! føj siger jeg bare,,,
    Men der var det vist også ved at være ret farligt med det gulsot. Tallet skal ligge på omkring 7 og mit var oppe på 1100,,,ups,,men det gik heldigvis hurtigt den rigtige vej igen efter de kom væk :o)

• #24   17. nov 2010
    Nu ,familie med to smukke hunde ., Det er i hvert fald rigtigt rart at vide en del om hvad der sker, når de anfald går i gang.. smiley og vide hvad man skal bemærke.. Og holde øje med tiden.
    Men vil helt klart også anbefale resium, for jeg har ikke haft et eneste anfald siden jeg begyndte at drikke det.
    - Det smager ikke vildt godt.. Smager MEGET af urt. Men det er det værd, når det kan forhindre de smerter. :O) Og man vænner sig til smagen. Det er bare en stor mundfuld en halv time inden hvert måltid.

* Hulebjørnen *, Det har måske været fordi de har sat sig samme sted og blockeret for hinanden så?
    Puha det lyder sku væmmeligt :O(

• #25   17. nov 2010 Ja galdesten er sgu noget fanden har skabt ,,også derfor jeg er enormt glad på dine veje at du har fundet et middel imod det :o)
    Man tror jo at døden er nær når man ligger med sådan et anfald,,har faktisk været tæt på at ringe efter en ambulance flere gange når jeg lå der (jeg havde jo stadig bare fået at vide af lægen at det var mavekatar),,men fordi man er så underdrejet af smerter, så blev jeg enig med mig selv om at "nå ja,,og hvad så hvis jeg ikke vågner i morgen?"
    Det var først den dag , 3 år efter første anfald, at jeg fandt ud af at det var galdesten, den dag jeg jeg blev opereret.
    Vildt egentlig :o)

• #26   17. nov 2010 Hulebjørnen *, Ss ja det er simpelthen lykken!
    Og har efterhånden hørt om rigtigt mange tilfælde hvor det har virket med resium. - egentlig underligt lægerne ikke anbefaler det..

Ja man får så ondt at man faktisk er ligeglad med hvad der sker med en.. Skræmmende.
    Første gang jeg vågnede med anfald, kastede jeg op, kunne ikke gå af smerte og svimmelhed, og kunne ikke trække vejret ordenligt.
    Min kæreste ringede 112, og de hentede mig med det samme fordi de mente jeg havde dårligt hjerte. - Derefter mente de at det skyldtes angst anfald fordi mine pupiller var udvidet. (Hmm, Er vel næppe underligt man blir skrækslagen i sådan en situation). Gg.

Det var først nogle mdr senere da min mor så oplevede mig med anfald at der blev ringet til en klog vagtlæge som sagde det kun kunne være galdesten når det gjorde så ondt i højre skulder, og mave og ribben-området. Og han fik ret, for kom senere til scanning som så viste en helveds masse små sten :O)
    - Altid har lægerne sagt at operation er det eneste man kan gøre..
    Men samtidigt hører man om folk der alligevel får anfald, på trods af operation. Og mange har haft succes med Resium.

• #28   17. nov 2010 Nu ,familie med to smukke hunde . , Jeg begyndte på resium dagen efter mit sidste anfald..
    Det virkede med det samme, for har ikke haft nogen fra jeg startede på det :O)
    Men mener at have læst der kan gå et par uger.

• #30   17. nov 2010 Nu ,familie med to smukke hunde . , Det var da så lidt :O)
    Håber det vil hjælpe jer andre at forsøge sig med Resium også.
    Matas har nogen gange tilbud på Resium, så det kan anbefales at købe det der, fremfor apoteket. smiley

• #32   18. nov 2010 hvordan smager det ?

Kommentér på:
Jer der lider af galdesten...

Annonce