{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

Ekskærester på facebook (langt) {{forumTopicSubject}}

Jeg var da jeg var 16-17 år gammel kæreste med en fyr i 1½ år, vores forhold endte fordi han var udsendt som soldat og han kunne ikke rigtigt styre sit druk når han var hjemme på leave eller da han kom hjem.
Det er reelt ikke rigtigt hans skyld, hans forældre var nogle drukmåse - men han vidste ikke rigtigt hvordan man skulle behandle en kæreste, og han var sommetider rigtig modbydelig mod mig.

Anyway, vores forhold endte og jeg har sidenhen fundet en super dejlig fyr som jeg har været sammen med i 8 år og bor sammen med.

Min ekskæreste har haft kontakt med min bror og har de sidste mange år fulgt med i hvad jeg laver og han har sådan indirekte sagt til min bror at han var ked af hvad der skete dengang, samt han har spurgt til mig mm. Nu har jeg så haft ham på min facebook det sidste lange stykke tid og i starten havde vi ingen reel kontakt men han er nu oftere og oftere begyndt at kontakte mig og kommentere mine statusopdateringer - sommetider skriver han vildt sarkastiske ting, og hvis jeg skriver et eller andet om min kæreste f.eks så har han ofte et eller andet "smart" at sige..

Jeg har lidt på fornemmelsen det er fordi han ik aner hvordan han skal have en fornuftig kontakt med mig, men jeg forstår heller ikke lige hvorfor han har behov for at have kontakt i tide og utide, det er som om han ikke rigtigt kan finde ud af at slippe min familie trods det at han selv har fast kæreste..

Burde jeg reelt bare slette ham fra min facebook? Hans kontakt irritere mig, men egentlig mest fordi han somregel aldrig har noget fornuftigt at sige..
Eller er jeg bare en smule nærtagende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekskærester på facebook (langt)
  • #1   17. nov 2010 Hvis han irritere dig og ikke har noget fornuftigt at sige, som du skriver, så forstår jeg ikke du er i tvivl om du skal slette ham ?

  • #2   17. nov 2010 Du burde skrive til ham, og forklare ham tingene, eller slette ham.
    Jeg ville sige den første. smiley

    Ved ikke om du er nærtagende, det er jo svært at sætte sig ind i, når man ikke har set hvad han har skrevet ....


  • #3   17. nov 2010 Slet ham

  • #4   17. nov 2010 Jeg har selv slette min ekskærester og hendes veninder, fuck hun bliv sur hehe. Det eneste de vil er og snage!!!

  • #5   17. nov 2010 altså

    Du vælger jo selv hvem du vil være ven med. slet ham da, og sørg for at kun venner kan se hvad du har.

    Husk venner er venner.


  • #6   17. nov 2010 Jeg har en eks på min facebook som gør nøjagtig det samme... han skriver sådan nogle kønsdiskriminerende og sarkastiske ting som ikke giver nogen mening overhovedet... Jeg er også i tvivl om jeg skal slette ham igen... han udgør jo ikke ligefrem nogen trussel, han er bare lidt træls...

    Jeg gav igen ved at sige ham imod i en af hans kommentarer og så har han ikke skrevet noget siden... Men synes du skal sige det til ham, at han kan skrive med dig over pb og hvis han ikke kan finde ud af at skrive normale pæne ting så bliver du nødt til at slette ham...


  • #7   17. nov 2010 Jeg havde slettet ham... Gider ikke sådan noget. Jeg er heller ikke venner med min kæreste på facebook, jeg slettede ham da vi gik fra hinanden fordi han ikke skulle snage og så har vi fundet sammen igen, men har ikke lyst til at være venner med ham derinde mere...

  • #8   17. nov 2010 hvis jeg bare kunne slette min eks på face ville være dejlig... men han vil bare ikke forsvinde ud af min familie... og han var ikke sød ved mig... jeg ville slette ham og give ham den forklaring at du ikke ønsker hans sarkistiske kommentar, og når han ikke har noget pænt at sige så vælger du at i ikke skla venner her inde...

    det ille jeg have gjort


  • #10   17. nov 2010 pia - Nu KAN en ekskæreste jo også være en ven.

    Heidi - Jeg forstår heller ikke din tvivl, du lyder til at være træt af ham = slet ham


  • #11   17. nov 2010 Problemet ved at slette ham er mest at han er venner med min bror, svigerinde og mine forældre derinde også, så det får ham ikke rigtigt til at "forsvinde"...
    Men så er jeg self. fri for hans irriterende kommentarer på min FB..

    Jeg kunne også lige tage en snak med min øvrige familie om problemet og spørge om ik de gider slette ham også..


  • #12   17. nov 2010 Jeg ville slette ham..
    Jeg er ikke ven med nogle af mine x-kærester, gider ikke at de snager i mine ting - Og da jeg slet ikke har behov for deres kontakt, gider jeg ikke have dem som venner derinde.. Så er dén fis slået! :o)


  • #13   17. nov 2010 Jeg ville helt klart slette ham ! Det gad jeg ikke engang bruge tid på, jeg har også gamle eks kærester på fjæsen, men vi har faktisk ikke ret meget kontakt !

    Aramis - er i fundet sammen igen ? Og hvorfor ikke være ven med sin egen kæreste ? smiley


  • #14   17. nov 2010 jeg har flere af mine ekser på face. ingen problemer der. den ene er faktisk min bedste ven og vi snakker sammen hver dag både på msn, face og noglegange tlf. ved ikk om hans kæreste har e t problem med det

    men har slettet en eks pga han snagede og blande sig FOR meget.

    så har du det dårligt med det. slet ham


  • #15   17. nov 2010 --hvis jeg skriver et eller andet om min kæreste f.eks så har han ofte et eller andet "smart" at sige..--

    Hvorfor skriver du om din kæreste. ?
    Facebook er jo kun for at snage og genere hinanden.



  • #16   17. nov 2010 Slet ham og bloker ham!! Det havde jeg gjort...

  • #18   17. nov 2010 S&D - jep vi er sammen igen... Jeg synes facebook har givet anledning til meget jalousi mellem os i form af kommentarer nogle bestemte mennesker skriver og det gider jeg ikke... Og jeg har det sådan lidt at hvis jeg ikke kan se det, så eksisterer det ikke smiley - meget naivt haha

    Og så fordi han har været logget ind som mig flere gange da vi ikke var sammen, kun for at snage i alt. Han har sendt en anmodning men jeg har ikke bekræftet den, han må godt "lide" lidt endnu smiley


  • #19   17. nov 2010 Både mig og min kæreste har vores eks'er som venner på facebook... Det ser jeg slet intet problem i, så længe det ikke er nogen der generer os... Og ja facebook er jo netop til for at snage.... Det er jo lavet for at man kan holde sig opdateret om hvad ens venner og bekendte går og laver, så hvis man ikke vil have folk skal vide det så må man enten slette dem eller sørge for de ikke kan se ens status opdateringer....

  • #20   17. nov 2010 Nu har jeg indstillet det sådan han ikke kan læse mine opdateringer.. Jeg tror bare det at han skriver er hans sørgelige måde at få opmærksomed på - har også skrevet til ham at man ikke behøver at være et røvhul for at få opmærksomhed..

    Doggymom: Nu sker det jo at jeg f.eks skriver hvis han har fødselsdag osv - kunne ikke drømme om at skrive noget "privat" på facebook omkring min kæreste...



  • #21   17. nov 2010 Aramis - ahhh på den måde smiley Ja lad ham endelig lide lidt - og er glad på dine vegne smiley

  • #22   17. nov 2010 Både jeg og min kæreste har eks'er som venner på facebook. Det er ikke noget der generer nogen af os, men nu er de heller ikke den slags der går og kommenterer på alt.

  • #23   17. nov 2010 S&D - jaaa nu er jeg også glad igen smiley Det er træls når man ikke kan undvære hinanden selvom man godt kan se det er det bedste, men så længe det går godt og han tør indrømme hans følelser, så har vi det godt smiley

  • #24   17. nov 2010 Aramis - Det er dejligt at hører og så lige op til jul smiley

  • #25   17. nov 2010 Skal lige pointere at min kæreste er ligeglad med at jeg har ham på facebook, han kender min eks og han ved hvad jeg var igennem både under vores forhold men også bagefter (min kærestes onkel var i en kort overgang kæreste med min eks' mor for maaaange år siden), så min kæreste har intet imod at min eks er på min face..

  • #26   17. nov 2010 jeg har heller ingen af mine eks kærester på face.. gider ikke de kan snage.. det eneste jeg har tilbage er en eks' storebrors kammerat så jeg kommer rigtig godt ud af det med smiley

  • #28   17. nov 2010 gud hvor er jeg glad for ikke at være på faceb.. ingen skal snage i mit liv,,,,griner ,,bruger mail som i gode gamle dage,,,,,,,,,,SLET HAM,,,der kommer intet godt ud af han er ven med dig,,,,,,,smil

  • #29   17. nov 2010 Jeg har stadig diverse ekskærester på facebook... Så længe de hverken generer mig eller min nuværende kæreste kan jeg ikke se noget galt i det, men jeg kan så også stadig snakke fornuftigt med dem, selvom det ikke ligefrem sker ofte.. Min kæreste var også facebook-venner med sin ekskæreste, men hun slettede ham ca et halvt år efter jeg begyndte at være sammen med ham, da hun stadig godt kunne lide ham, og ikke kunne holde ud at se kærestebilleder af mig og ham sammen...

    Jeg tror det er individuelt, og også kommer helt an på det forhold man har haft til sin ekskæreste og hvordan det sluttede om man kan være "venner"...


  • #30   18. nov 2010 Heidi: Hvorfor skriver du at han har fødselsdag. Hvem kan have interesse i det. ?
    Dem han kender ved det jo i forvejen.
    Det er bl.a grundet sådan noget nonsens jeg ikke er på Facebook.
    Synes det er totalt verdiløse informationer der lægges ud.


Kommentér på:
Ekskærester på facebook (langt)

Annonce