{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Sund madpakke {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne smide nogle kg.

Normalt spiser jeg et stykke frugt kl. 10 og en sandwich af groft firkantet brød til middag - men det er åbenbart ikke det der skal til, for at hjælpe på kg'ene ;O)

Jeg vil derfor gerne høre hvad i kan foreslå af madpakker til formålet smiley

Samtidig vil jeg lige spørge - hvis man spiser sundt i hverdagene, men giver en selv lov til noget god mad med sovs i weekenden, kan man så stadig tabe sig?

Jeg har simpelthen ikke motivationen til at spise sundt, hvis jeg ved, at jeg aldrig må ''synde'' og få en god sovs ;O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sund madpakke
  • #1   22. nov 2010 Hvad dyrker du af motion?

    Det kan ikke hjælpe noget at spise salat og sidde foran TVet og hygge under tæppet de resterende timer.

    Spis fornuftigt, powerwalk og tag i svømmehallen.

    Du skal jo også kunne leve af hvad du spiser, og sovs behøver såmen ikke at blive lavet på piskefløde, der kan man bruge cremefine..

    En opbagt sovs er heller ikke det der gør at du ikke taber dig, kun hvis du indtager ½ liter og sover til middag derefter..



  • #2   22. nov 2010 Jeg synes egentligt jeg spiser fornuftigt hver dag, og jeg powerwalker en god lang tur med hunden hver dag, men det rykker bare ikke på vægten.

    Jeg har også prøvet at skifte alle kulhydrater ud med groft i stedet i en lang periode, men det har heller ikke hjulpet en disse.

    Motivationen er ikke ligefrem i top, når der intet sker, lige meget hvad man prøver *G*


  • #3   22. nov 2010 spis små måltider ca 5 ganger om dagen ,
    kylling er godt at spise for at tabe sig , uden skin
    drikk masse af vand

    hvis jeg har drukket sodavand eller spist usundt eller slik bliver jeg totalt doven og gidder ikke træne eller noget , men spiser jeg sundt har jeg meget energi

    jeg har skiftet ris/pasta kartofler ud med salad eller grønsager , så til middag spiser jeg lidt kød og mest salad /grønnsager


  • #4   22. nov 2010 Prøv www.madlog.dk
    Så kan du se og tilrettelægge dine måltider, så det passer med det antal kcal. du må spise pr. dag smiley


  • #5   22. nov 2010 Jeg takker for invitationen til gruppe smiley

    Og takker for svarene smiley min største last er, at jeg ikke er god til at få spist mange små måltider.

    Jeg har netop prøvet at taste ind på madlog, i deres demo, og i dag har jeg spist ca 1500 kalorier, og i dag har jeg ikke engang spist særligt sundt.


  • #6   22. nov 2010 Danielle -

    Selv om man spiser få kalorier, kan man stadig spise det forkerte.

    En god start på dagen:

    havregrød lavet på vand uden sukker og salt. mætter godt og et stykke frugt, hold dig fra banan og æbler, spis helst appelsin, manderin eller grape. Spis ikke for meget frugt.

    til frokost: Godt groft spelt rugbrød bolle med salat og magert kalkun eller kylling pålæg, eller tomat purløg og meget lidt mayo ikke mere end 15 g. Samt en go salat til

    Dressing til salat kan du bruge lidt olie og citron.

    Aftensmad: Masser af grønt, som salat agurk, gullerod, lidt tomat, broccoli osv.Hold dig til flest protein rige grønt, spis dig gerne mæt i salat alene, eller lav hvidkål snaks

    Også er der træningen:

    Morgen: Gå 45 min i rask tempo.

    Middag: Cykel eller løbe. mere end en time. sørg for at få pulsen op og ned, op og ned.

    Aften: Go aften tur på gerne mere end en time i rask tempo..

    Så skulle du gerne tabe dig. i starten skulle det gerne gå stærkt.


  • #7   22. nov 2010 Danielle -

    Husk vitamin pille :)))))


  • #8   22. nov 2010 shila: hvad selve vægttabet angår, så kan du sagtens tabe dig, hvis du spiser for 1500 kcal chokolade, du skal bare overholde din tildelte kcal ration - at det så ikke er smart rent sundhedsmæssigt og for mætheden, det er så en anden snak smiley

  • #9   22. nov 2010 tak for svarene smiley angående motion, så har jeg ikke voldsomt meget tid til det i hverdagen, da jeg har meget transporttid. Dog tager jeg en times tid hver eftermiddag/ aften hvor jeg får pulsen op. Morgenmaden skal gerne være noget der kan tages med, da jeg skal tidligt afsted.
    Jeg skal sådan set ikke tabe mig meget. Kun 5-10 kg - men de sidder godt fast, selvom jeg har gjort en række tiltag det sidste års tid for at få en sundere hverdag. Vægten rør sig i hvert fald ikke *g*


Kommentér på:
Sund madpakke

Annonce