{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Dejlig dyrlæge. {{forumTopicSubject}}

Ihh min søde dyreklinik har lige reddet min dag for mig smiley De havde lagt en besked til mig i går om at jeg lige skulle ringe men da jeg så den havde de lukket, så jeg ringede her til morgen for at høre hvad det drejede sig om.. De havde 2 store 14 kg sække med det foder Fluffy får som der ikke var så lang salgsdato på, det ville sagtens kunne holde 1 år endnu, men de måtte jo ikke sælge det efter salgsdatoen udløb, så de ville tilbyde mig det til reduceret pris, da de ved hvor hårdt vi har det lige nu og hvor mange udgifter jeg har på mine 2 kroniske syge hunde *S* Så jeg fik lige 2 stk 14 kg sække foder til 800 kr, det er hvad en sæk normalt koster smiley Så nu har jeg mad til Fluffy det næste år, jeg havde nemlig lige købt 5 kg i sidste uge.

Så jeg er meget glad for min dyrlæge lige nu smiley og har nu huset fyldt op af hundemad smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejlig dyrlæge.
  • #1   9. dec 2010 Eeei hvor er det skønt Nadja smiley Kan godt huske vores samtale om det foder der!

TIllykke har jeg lyst til at sige smiley

• #2   9. dec 2010 nåhh hvor dejlig, lyder lige præcis som min dyrelæge... Men det sku dejligt når de tænker længere end bare at tjene penge...

• #4   9. dec 2010 Tillykke . mine dyrlæger er også skønne :). og ja. jeg har 1½ ;).. hehe..

• #5   9. dec 2010 Ja det er så fantastisk smiley Jeg har også 3 jeg bruger derude, de har hvert deres speciale og jeg siger også kun fornavn når jeg ringer, for jeg er jo stamkunde, de plejer at joke med at det er mig der betaler deres sommer ferie *LOL*

Så ja det var bare så fedt at de tænkte på mig og skønt at jeg ikke skal tænke på at købe foder til hende det næste års tid smiley

• #6   9. dec 2010 Nadja - jeg får nok også flere med tiden hehe smiley

Men Albas opdrætter er dyrlæge så hende kan jeg jo ALTID ringe til :). Ved hvem jeg skal bruge når Alba skal have tjekket hofter.. men til de daglige ting (vaccine mm,.) bruger jeg bare ham tættest på som også er rigtig sød og dygtig :).. men ja.. hver dyrlæge, hver deres speciale smiley

• #7   9. dec 2010 iiih hvor dejligt

har du karlslunde?

fordi jeg tror nemlig jeg osse har betalt noget efterårsferie for dem derude *GG*

• #8   9. dec 2010 Nej jeg bruger Skovlunde Janne smiley Dem har vi brugt siden vi fik vores første kat for omkring 22 år siden smiley

• #9   9. dec 2010 Men jeg er vist også en flittig kunde smiley Siden i sommers har jeg været der min 2 gange om måneden, Får jo lyttet på Gizmo og taget røgten af hans hjerte lunger hele tiden for at sikre mig han ikke har fået vand i lungerne, samt Fluffy`s lever skal kontroleres hver 2-3 måned og så er der jo alle kattene, den ene blev desværre aflivet i mandags og i sidste måned var en af de andre indlagt i 2 dage fordi han pludselig havde forstoppelse, så de ser mig ofte *LOL*

• #10   9. dec 2010 altså

min mor forslog mig jeg fik et værelse hos min dyrlæge

måske du skulle have hos din

Babe besøgte dem ret tit sidste år

i år heldigvis ikke så mange gange, tilgengæld har det kostet os omkring 14.000

• #11   9. dec 2010 De har spurgt om jeg ikke ville have ejligheden oven på, det var da lidt nemmere når jeg alligevl altid var der *LOL* Men takkede pænt nej, vil ikke bo lige ud til frederikssundsvejen, så ville mine katte være tvunget til at være inden for...

Kommentér på:
Dejlig dyrlæge.

Annonce