1.040 visninger
|
Oprettet:
håber på tø, så vi kan finde Tobias:-( {{forumTopicSubject}}
håber på tø vejr snart så vi har en chance for at Tobias dukker op et eller andet sted her ude omkring, det er utroligt hvor meget det kan påvirke et lille samfund som vores by når noget så frygteligt sker.
stakkels familie
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.803
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.959
Mine forældres venner mistede deres søn på samme måde, for nogle år siden... Det var så sørgeligt...
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 156
men jeg må sige at politiet har gjort en fantastisk indsats her ude, både med helikopter hjemmeværn og hundepatruljer. og ikke mindst alle de civile der har været med ude og søge også syntes det er så flot.
men håber virkelig på tø vejr næste uge så er vi en masse der går ned til fjorden og leder videre det kunne jo være han dukkede op et sted. mest så familien kan få fred for man har vel opgivet håbet om at se ham i live igen :,(
feb 2010
ja det er tobias sundgaard herfra kloster der forsvandt her i lørdags efter en julefrokost.
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
feb 2010
men med mindre der bliver tø vejr her ude ved kysten finder vi ham nok ikke. vi tror næsten alle at han må ligge uden for ålemosen lige uden ved fjordens rand. eller er jeg da næsten sikker på at vi ville have fundet ham nu.
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.703
Jeg har den dybeste medfølelse for Tobias' familie og venner.
Mine kolleger har fortalt mig at han stod af bussen kl. 01.30 og kl. 02.30 besvarede en sms fra kæresten - tilsynladende uden at give udtryk for at noget var galt.
Men samtidig har jeg forstået at han kun havde ca. 500 meter hjem og at han aldrig nåede hjem.
Jeg forstår ikke hvad han har lavet i den time (uden overtøj)?
feb 2010
tobias sundgaard petterson forsvandt her ude i kloster ( ved ringkøbing) her i lørdags efter en julefrokost på hotel fjordgården. der er ingen der har set eller hørt fra ham siden, der er mange der har ledt efter ham men uden held desværre. bare han snart dukker op
feb 2010
og han blev sat af 500 m fra den vej hvor han bor på så han havde meget længere næsten 1,5 km hjem til sit hus.. han har nok ville krydse marken for at skyde genvej men ude på en mørk landevej er det ikke til at se hvor man er og slet ikke hvis man har fået et snaps for meget :S han kan sagtens være faldet i fjorden hvis han har mistet sin stedsans der er langt fra fjorden til deres hus på sønderbyvej
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 234 Svar: 1.155
Var han meget fuld? For ellers burde han jo kunne finde de 500 m. hjem... Jeg kan ikke lade være med at tror at der er sket en forbrydelse (altså hvis han ikke var meget meget fuld)....
feb 2010
ja min kæreste og jeg snakkede også om hvis nu nogen havde kørt ham ned eller noget hvor nemt det ville være at tage ham med og smide ham i slusen i hvide sande så vil man aldrig finde ham fordi han ville drive så langt ud med strømmen :S og alle tror jo netop at han er druknet her ude ved fjorden så hvis der er sket noget andet så vil det være svært at finde ud af det før man er 100 % sikker på at han ikke er druknet.
men håber at han i det mindste ligger her ude og at vi finder ham hurtigt så alle kan få fred på den ene eller den anden måde. :S
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 249
Jeg mistede desværre også en nær ven sidste år, som var på skiferie med gymnasiet i Østrig.. Han havde netop og mistet sine sko - man fandt ham liggende i sneen død - formentlig af kulde
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 93 Svar: 839
jeg tror personligt ikke der er sket en forbrydelse, jeg tror det er en tragisk ulykke og jeg har dyb medfølelse med hans familie.
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.076
To gange på 1 år at 2 mennesker forsvinder i det område.
Tænker meget på de pårørende og håber virkelig at han bliver fundet inden længe fremfor som med den anden, jeg ikke lige kan huske navnet på. Han forsvandt efter en julefrokost sidste år og blev først fundet i foråret, så vidt jeg husker......
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 249
feb 2010
ja heino det er forfærdeligt at skulle vente så længe på at få et endegyldigt svar.
ham der forsvandt for 3 år siden hed svend og kom fra ulfborg han forsvandt efter den årlige julefrokost ude i sdr nissum. han var gået fra julefrokosten uden jakke på og ville gå hjem til ulfborg. der er ca 12 km fra sdr nissum til ulfborg og han blev først fundet 66 dage efter han forsvandt. det er mange dage at skulle vente på at få uvisheden besvaret
feb 2010
håber på tø, så vi kan finde Tobias:-(