{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Når man ikke får hvad man bestiller! {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestilt et slankeprodukt, d. 3 december, og har ikke modtaget noget som helst, jeg har ringet og ringet, og blevet lovet at det ville blive sendt med det samme - de trak penge d. 9 december.
Jeg snakkede sidst med dem i onsdags, og de ville sende samme dag!
Jeg har INTET modtaget - hvad gør man så ?
Jeg ringer IGEN mandag selvfølgelig, men hvad kan jeg ellers gøre, nu vil jeg bare gerne have mine penge tilbage.

Det er ikke pga. posten, da der står at de sender en kvittering på min email, men den har jeg heller ikke modtaget, på trods af at jeg har modtaget andre emails fra det.

Det drejer sig kun om 119 kr, men det er princippet i det - de skal ikke bare have lov til at beholde mine penge!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man ikke får hvad man bestiller!
  • Alexander V
    Alexander V Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 189
    #1   18. dec 2010 Skriv hjemmesiden på www.trustpilot.dk
    Måske er der andre der har oplevet det samme og hvad de har gjort.
    Du kan altid få dine penge tilbage i sidste ende, hvis du har betalt med Visa eller mastercard.


  • #2   18. dec 2010 Maria - pakken er bestilt d. 3 december, vi har den 18 december smiley

    Jeg har IKKE modtaget en kvittering fra selskabet om at de har sendt pakken afsted, som de vil gøre, derfor er det IKKE posten det er galt med, men det selskab jeg har bestilt fra smiley

    Alexander - Det vil jeg prøve smiley


  • #3   18. dec 2010 Som Alexander V skriver så anmeld firmaet på trustpilot - det kan dælme få firmaerne til at gøre noget ved sagen.

    og hvis du stadig ikke modtager den efter lidt mere tid - så ring til dem og forlang dine penge tilbage..

    men jeg ville vente lidt mere for det kan jo være det er i posten (ellers ring og bed om et tracking nummer så kan du selv holde øje med posten)


  • #4   18. dec 2010 Wolfcub - Jeg har været anmeldt firmaet der smiley

  • #5   18. dec 2010 Ja, men det var da efter at jeg havde ringet 2 gange ... og udover det så har jeg stadig ikke modtaget kvittering på at den er afsendt fra dem, så den er endnu ikke sendt.

  • #6   18. dec 2010
    Hvis du har betalt med dankort, kan du få banken til at anullere din betaling til firmaet, og overføre dine penge igen. Snak med din bank angående det.



Kommentér på:
Når man ikke får hvad man bestiller!

Annonce