{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Bryllup! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg lige siddet og set 4 bryllupper, og så begyndte tankerne jo at flyve lidt smiley
Jeg skal ikke giftes lige nu, eller inden for de næste par år, slet ikke! - men derfor kan man jo godt planlægge lidt alligevel, ikke ? smiley

Hvordan ser jeres drømmebryllup ud?
Jeg tænker på noget der ville være realistisk!

Mit eget ... vi har en sjov lille idé om at tage til las vegas og blive gift der! .. den holder jeg fast i, det er en drøm for os begge - men jeg vil jo stadig gerne have en bryllup for familien og vennerne herhjemme også, og det skal IKKE være traditionelt! Jeg HADER alle de taler, kys når gommen rejser sig, sange og hvad har vi ellers ... Og jeg ved at det heller ikke er noget for kæresten, udover det så er jeg ikke den store taler, så min tanke er også at man i stedet for at lave taler til hinanden at man så selv bestemmer hvordan man vil fortælle partneren at man elsker en smiley
Og så vil jeg være hvid brud - hvis ellers jeg bliver slank! ellers vil jeg slet ikke giftes smiley
^¨ om det vil være realistisk, tja .... vi skal spare nogle penge sammen, men der er heller intet der haster her, men det er meget hyggeligt at sidde og tænke lidt over smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllup!
  • #1   29. dec 2010 I en kirke, med det nærmeste familie.

et telt i haven og helstegt pattegris smiley hi hi hi

• #2   29. dec 2010 Maria *gg* det var måske en idé!
    Jeg tror jeg er lidt stædig!
    Svigerforældrene mener at et bryllup skal være traditionelt, at der skal holdes taler osv. osv. samtidig mener de heller ikke at man skal have børn før ægteskabet, det er åbenbart lidt for moderne til dem - så det skal ikke være traditionelt her!
    Det skal være vores bryllup, hvor vi bestemmer hvordan det skal foregå, ikke et bryllup hvor man skal gøre en masse af pligt, det er jeg slet ikke til smiley

• #3   29. dec 2010 Kæresten og jeg på et rådhus uden nogle ved det. Jeg gider slet ikke alt det traditionspjat, jeg gør som det passer mig og uden at andre skal blande sig.

Min svigerfamilie går meget op i traditioner og hvordan det ser ud udefra, og det skal jeg bare slet ikke være en del af.

• #4   29. dec 2010 Jeg var hvid brud....... I kirken..... Hentet i en Rolls...... Reception. Fest om aftenen.....

Det var MIT drømmebryllup:-)

• #5   29. dec 2010 er SÅ hippie agtig på det punkt.... vil gerne gøre det i en skov i en lysning... flot "pyntet" op med blomster og træbænke og grønne grene over alt smiley

DET er mit bryllup.. meeen - kender jeg mig ret så ender jeg også i kirke, for - falder åbenbart for de fyre der gerne vil det - NÅ ja, det er jo også deres dag .... :S

• #6   29. dec 2010 Jeg blev gift på rådhuset. Ikke noget stort eller noget. Men det var mest fordi jeg var gravid, og vi ville godt giftes før vores datter blev født.

Men vi har da snakket om, at engang holde et "rigtigt" bryllup.

Det skulle så foregå i en skov, med enten en pagan præst eller
    et vikinge bryllup.

Men det vil aldrig foregå i en kirke, da vi ikke tror på gud.

• #7   29. dec 2010 Hvis jeg nogensinde skal giftes SKAL det være i Las Vegas og foregå enten på hver sin motorcykel til og fra det sted vi skal vies (i h.h.v. hvidt og sort lædertøj), eller på hesteryg (cowboy-style) Min familie og svigerfamilien skal være velkommen til at rejse med og deltage (for egen regning) men ellers gider jeg ikke holde nogen fest - med mindre jeg vinder en stor gevinst i lotto. Det er bestemt ikke noget jeg vil lægge penge til side til.

• #8   29. dec 2010 Jeg blev gift på rådhuset da jeg ikke specielt har haft et drømme bryllup, men tilgengæld blev jeg gift i MIN DRØMME kjole og fik MIN drømme mand smiley havde den tætte familie med.

• #9   29. dec 2010 Damien : Dig kan jeg sagtens følge. Jeg havde en kollega som blev gift på Ebeltoft rådhus. Hun var iklædt kofte og krans på hovedet m.v. og udenfor stod så to kolonner af "vikinger" på islænderheste og selve festen foregik på et mere afsidesliggende sted tættere på naturen. (de var begge tilhængere af asetroen)

• #10   30. dec 2010 Vi blev gift på rådhuset.. jeg sov hos min mor og søster og blev kørt til vielsen af min far.. Kørt væk i Trans Am... fik taget billeder af fotograf på forskellige locations.. kørt videre til reception for familie, primært den ældre del i vores hjem. Stor festom aftenen/natten også med fotograf, og kørt lufthavnen kl. 03.30, afsted til mallorca på min fars regning (vores bryllupsgave)i planlagt en uge, men endte med 2 uger pga vulkan/askeskyen. smiley

• #11   30. dec 2010 Var i øvrigt hvid brud med ryglangt slør smiley

• #12   30. dec 2010 Vi valgte rådhuset fremfor kirkeog 3 retters, og brugte istedet 70000,- på vores ringe - og ca 30000,- tøj, fotograf, reception og fest smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #13   30. dec 2010 Jeg blev gift for halvandet år siden med min drømmemand, og vi havde vores drømmebryllup.

Brylluppet foregik i kirken, hvor jeg var hvid brud
    Transportmidlet var en 10 meter lang hvid Hummer
    Festen blev holdt på en restaurant i hjertet af København
    Musikken blev leveret af et super band på ialt 6 msk.
    Bryllupsrejsen gik til Bali

Det var den mest fantastiske dag i vores liv og vi taler stadig om den mindst et par gange om måneden. Gæsterne var glade og vejret var godt (knap 30 grader og strålende solskin) og alt forløb præcist som vi gerne ville have det.
    Vi fik mange søde ord med på vejen bagefter og flere sagde, at det var et af de få bryllupper, de havde været til, hvor de virkelig kunne genkende brudeparret i festen og forberedelserne (invitationer m..), hvilket jeg synes, er det fineste kompliment, man kan få smiley

• #14   30. dec 2010 Kæresten og jeg tager forhåbentlig på rådhuset til sommer inden han skal udsendes til Afganistan. Ikke mit drømmebryllup, men han er min drømmemand, og jeg ved, at jeg ikke får ham op af et kirkegulv i en alder af 23 smiley Så man må gå på kompromis smiley

• #15   30. dec 2010 Bare jeg kommer ud og køre hestevogn - allerhelst med min egen hest foran, så er jeg tilfreds smiley

• #16   30. dec 2010 Miemiv- Night Creatures' Nightmare L - Det lyder godt nok spændende, og må have været helt fantastisk :o)

Kommentér på:
Bryllup!

Annonce