309 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Jordens Søjler -"
Jordens Søjler - Ken Follett
I know - En god rigtig mange HAR læst, MEN hvis nu der sad nogle der ikke havde ville jeg lige anbefale den ! Jordens søjler er en voldsomt god bog, og en bog man virkelig lever sig ind i og næste...
I know - En god rigtig mange HAR læst, MEN hvis nu der sad nogle der ikke havde ville jeg lige anbefale den ! Jordens søjler er en voldsomt god bog, og en bog man virkelig lever sig ind i og næste...
Skrevet af: -<[*F & Z *]>- - 6. jun 2010
hejsa jeg er ny her inde....
.... og ville bare lige sige hej!! jeg har længe savnet nogen at tale om bøger med, så håber at det er her jeg finder andre artsfæller! lidt om mig, jeg er 27n og elsker bøger, jeg læser lidt a...
.... og ville bare lige sige hej!! jeg har længe savnet nogen at tale om bøger med, så håber at det er her jeg finder andre artsfæller! lidt om mig, jeg er 27n og elsker bøger, jeg læser lidt a...
Skrevet af: Frk. Jaba - 22. aug 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.787
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 37 Svar: 355
Men jeg synes at det er en fordel hvis man ikke har læst bogen. Men måske er det bare mig der tænker for meget. Eller noget
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Jordens Søjler - HUSK