704 visninger
|
Oprettet:
utroligt man ikke må være syg {{forumTopicSubject}}
Ja jeg ligger med opkast,hosten og feber. Men tør simpelthen ikke melde mig syg de blir så sure på en
er jo bange for at miste mit job. Men sidst hvor jeg var nødtil at tage hjem var også en onsdag og en af de ansatte holder sådan øje med mig. Arbejder i fakta. Hvad skal jeg gøre ? Sys ellers selv jeg passer mit job og tager tit ekstra timer men nøj nu har jeg godt nok fået en tur med sygedom:-(
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Bliver dine kollegaer ikke sure over du evt. møder op og smitter dem ?
okt 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 24 Svar: 202
okt 2008
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.959
God bedring....
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Jeg forstår sørme godt dit dilemma, men der er et minimum af fornuft i den chef, kan vedkommende godt se det er tosset.
okt 2008
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.959
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 358
Det smitter af H til.
Da jeg var ansat på sygehuset, og der udbrød epidemi, var reglen at man skulle være bræk-og-skide-fri i 48 timer, inden man viste sig igen.
Ved godt at det er noget andet når man arbejder med syge mennesker, men jeg tror faktisk at det ville redde meget, hvis folk gav sig tiden til at komme ordentligt ovenpå.
Jeg var til julefrkost i decmber og havde de to store børn med, imens manden var hjemme ved den lille der kastede op, og selvoom ingen af vi andre blev sge, så hev vi det alligevel med ud til festen, så alle lå med hovedet i toilettet om søndagen.....
Det er ikke så sært, at det er i december måned, der er aller flest syge. Man rejser land og rige rundt og sidder og hoster og harker heeeele familien lige op i hovedet. Senere tar man så videre til dennæste kom-sammen og deler baciller med dem...SUK SUK!!!
Denne jul har vi alle hjemme hos os ligget syge på skift i 10 dage. Den lille som sagt med feber, og vi andre med høj høj feber (over 40 om aftenen). Det hele har været virus, for vi blev tjekket ved lægen for at være sikker på at det ikke var blevet til lungebetændelse eller andet "spændende". Der var en del meningitis-tilfælde i vores område, så jeg tog ingen chancer!!!
Skolerne og børnehaverne har været mere end halveet i antal børn, fordi ALLE bare har været ramt. HADER HADER HADER at have syge børn. Er så afmægtig, når de ligger der og man ikke kan gøre noget for dem.
Så bliv du hjemme og kom dig HELT, for ellers kan du være ret sikker på, at dine kollegaer falder som fluer omkring dig....
Go bedring.
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 145
Jeg var sjældent syg, men når så jeg var, så var jeg SYG !
De gange jeg meldte sygdom, blev jeg snerret af, råbt af, skældt voldsomt ud pr. telefon t jeg nermæst begyndte at ryste bare tanken om at skulle kontakte hende vedr. sygdom...
Da der så var H1N1 i omløb og jeg blev ramt hårdt, mødte jeg op alligevel, var ved at besvime og kunne nsten ikke gå, alle kunderne der kom i butikken sagde - hvorfor arbejder du idag, du skulle ligge derhjemme, og på vej hjem rystede jeg så meget af kulde, at jeg lignede en i snevejr uden tøj på...
Dagen efter meldte jeg mig syg, og der fik jeg godt nok nogle ufine ord med på vejen og det passede så skide dårligt, og nu kommer vi bag ud og m.m
Jeg skiftede job...Jeg var ved at gå ned psykisk....
Min kollega da han var syg, der udbrød hun : jeg gider fandme ikke snakke med dig" da ha ringede og meldte sygdom...
Hvis hun var syg uha så skulle vi ordne hele tjansen og så var det iorden...
Hele dec. fjernede hun alle vagter... min datters far, kunne en dag ikke hente datteren i dagpleje, hvor min chef så sagde at det måtte jeg heler ik, for vi havde travlt... Hvor så jeg til sidst sagde: hvad vil du så ha jeg skal gøre, lade kommunen hente hende !?!??
Et job der er sådan, er ikke et job, var jeg dig, ville jeg finde nyt job eller blive rykket til en anden fakta.... Du ender med at gå ned med flaget, og du har fandme ret til sygdom...
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 145
Jeg begyndte at bløde, og blev derefter sygmeldt fra uge 10 ca. og resten af graviditeten, min læge turde ik tage chancer, jeg kunne have mistet igen (mistede nemlig på den måde 2år tidligere)
Så blev hun selv gravid, og ungarbejderne skrev til mig, at hun intet lavede, for hun var jo gravid, hun sad bare bag kassen, de skulle løfte og lave alt...
okt 2008
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 575
Rigtig god bedring
okt 2008
utroligt man ikke må være syg