{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.030 visninger | Oprettet:

Helt OT - puf som sofabord! {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Ja det er jo ikke kun hunde i er kloge på - så her kommer et spørgsmål uden for den kategori.

Vi har netop købt en puf der også skal fungere som sofabord.

Men da puffen buer en smule, skal den nærmest være "special lavet" på mål til at sidde rigtigt.. sådan at den går lidt ned om siderne og derved ligger stabilt selvom vi sætter noget i den ene side.

Jeg kan få sådan en plade lavet et sted, f.eks. i akryl?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helt OT - puf som sofabord!
  • #2   5. jan 2011 Jeg ville bruge en stor bakke som stod på halvdelen af puffen - så har du stadig den anden halvdel til at smække fødderne op på og lign. smiley

• #3   5. jan 2011 Jeg er bare bange for at bakken ikke er tung nok - eftersom puffen buer en lille smule, så vil den jo stå ustabilt og vippe lidt?
    Er min tanke lige ... smiley

• #4   5. jan 2011 Heidi: Ja nu ved jeg jo ikke lige hvad stil du ellers har i stuen men en trip-trap bakke er jo ret tung i sig selv.... Men hvis du vil have lavet en plade til den tror jeg du kan få lavet en på mål ved din lokale glarmester - tror også de lave i akryl og lign.

• #5   5. jan 2011 Tja.. hehe mørkebrune glatte sofaer i firkantet stil.
    Matchene puf.

Ellers helt hvide kantede møbler hele hytten igennem med snert af rødt ind i mellem.

Havde håbet på en sort eller hvid akryl plade smiley

Kender da egentlig en glasmester, måske han kan fixe noget smiley

• #7   5. jan 2011 Mine forældre har det samme... men de har en hvid læder puf og har så købt en sort glasplade og har smidt på, det er super flot og så er glaspladen tung :o)

Kommentér på:
Helt OT - puf som sofabord!

Annonce