Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forskel på SE ELM og Cedar
  • #1   5. jan 2011 Jeg har haft en Elm. Og jeg blev aldrig tilfreds. Havde den i fire måneder. Synes ikke den var ret god...Men du må da gerne købe den, hvis det skulle være? smiley

• #2   5. jan 2011 Jeg har en SE Elm, vil ikke anbefale den:

-designet gør, at den er nem at tabe udaf hænderne, og displayet er af glas og splintres nemt og et nyt er svært at sætte på, og det koster ca. 200 kr.
    -synes at kvaliteten på billederne er dårlige ifht. at den anbefales fordi kvaliteten skulle være god.
    -videoen fryses nogle gange, og kan godt "åbnes" hvis man slukker og tænder den igen.

• #3   5. jan 2011 Kender ikke cedar, men vi har haft en elm herhjemme, og vi har været meget tilfredse. Jeg synes personligt den ligger rigtig godt i hånden, og kvaliteten på den har ikke skuffet, på trods af, at den har været på gulvet adskillige gange.

Vi er dog begge gået over til smartphoes nu, men ikke på grund af elm'en smiley

• #4   7. jan 2011 Jeg har en elm lige i øjeblikket og vil ikke anbefale den. Min gider ikke lægere at lade op så er på udkig efter en anden måske iphone

Kommentér på:
forskel på SE ELM og Cedar

Annonce