4. maj 2007 Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Hjælpsomme hunde:-) {{forumTopicSubject}}
- Man behøver ikke lede efter sin dansk-engelsk røde ordbog, for den hjælpsomme hund har allerede lagt alle bladene frem til dig
- Man behøver heller ikke spekulere over "enlige strømper" da hunden har hjulpet dig af med de overskydende
- Man behøver ikke tømme kattebakken
- ... eller vaske sig i ansigtet
- Hele papkasser er heller ikke noget problem, da hunden er udstyret med en makulator
- Det er heller ikke nødvendigt at grave haven, da den overordentlige hjælpsomme hund klarer opgaven for dig. Endda så grundigt at selv græsplænen er gravet op for dig
- Man behøver slet ikke spekulere på utøj i potteplanterne, da hunden så nænsomt sørger for de ikke kan trives uden planter
- Man behøver heller ikke høre det ubehagelige PLUMP når man laver stort, for hunden har tømt toilettet for vand
- Man behøver såmænd heller ikke spekulere på at få vabler i sine nye sko, for de er allerede tygget til
Generelt er det helt umuligt at leve uden en hund og alle dens hjælperedskaber, hvilket tydeligt fremgår af det ovenstående.
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.739
Intet af det er heldigvis sket her
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.739
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Nej...........*GGGGGG*
Jeg skulle lige finde en opskrift i mine dokumenter og så fandt jeg disse........*GGGGGGGG*
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
- Man behøver ikke tømme kattebakken
- ... eller vaske sig i ansigtet
- Hele papkasser er heller ikke noget problem, da hunden er udstyret med en makulator
Denne her er det nu kattene der tager sig af...
- Man behøver slet ikke spekulere på utøj i potteplanterne, da hunden så nænsomt sørger for de ikke kan trives uden planter
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.940
Tænke på at huske at spille golf - golfbolden er nemlig tygget i atomer
Sllå græs - græsslåmaskinens hjul er nemlig på magisk vis afmonteret
Glæde sig til sommertid, hvor man skal spille vikingespil i haven. Otto har nemlig spillet vikingespil hele dagen med sig selv...
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.107
Her var Mickey meget behjælplig, da han var unghund - han læste nemlig reklamer og sørgede for at pille alle de gode tilbud ud til moar
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
- ... eller vaske sig i ansigtet" Hahahahha *G*
"Man behøver heller ikke høre det ubehagelige PLUMP når man laver stort, for hunden har tømt toilettet for vand" - JO - for min hund er ikke stor nok :S:S:S:S
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 263
Ja så er min hund bestemt ikke hjælpsom....og heldigvis for det vist :O)
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 206
Han tog lige 200 fakturaer ude fra mit job, som VAR sorteret i bogførte og ej bogførte til forskellige afdelinger og makulerede dem ud over bryggers og baggang! Så han sørger også for at jeg ikke bliver arbejdsløs...... *GG*
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.843
Er iøvrigt sikker på du også kunne få hjælp med at fjerne den der ulækre bøf fra din tallerken hvis det sku' være *GG*
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.843
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Hun var lige flyttet i nyt hus, med en lille-bitte have. I haven var der fliser på halvdelen, og så 1 lille meter græs, og et område med jord/planter.
Haven var ikke helt ordnet, og Søde Stine sagde at Basse endelig skulle hygge sig derude, for jorden var for hård for hende.
Som sagt som gjort, og Basse (med de rigtig lange negle) fik pløjet hele haven op.. Hun fik også gravet nogle planter op som Stine lige havde sat, men det blev taget med et smil.
Jeg var meget meget flov!..
Nåh, hunden gad ikke være i haven længere (der var vist ikke mere at ødelægge) så hun ville ind, men hendes fine hvide poter var HELT sorte af mudder!..
Jeg guidede hende hen til den lille græsplet og sagde "aarhj, Basse, du er helt mudret, kan du stå her og tørre dine poter lidt af i græsset?"..
Hunden kiggede på mig to sekunder, rejste sig så op på bagbenene, og støttede på tørrestativet og det NYVASKEDE tøj med sine meget meget mudrede poter!!
Det var hvid vask!!
Jeg var simpelthen bare SÅ rød i ansigtet!...
Guuuud, hvor var jeg flov.. og jeg er bare SÅ glad over at hele familiens motto er noget a la "det skal jo bruges"..
Dumme dumme hund.
Hjælpsomme hunde:-)