{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Vil du være... {{forumTopicSubject}}

Vil du være blid og smuk
så skal du drikke morgendug
og spise aftenrøde
og drysse stjerner i dit hår
og smøre dine tynde lår
...med måneskin og fløde

-------

Men vil du være vild og varm
med hængerøv og kæmpebarm
og fuld af narrestreger
så skal du kigge i dit spejl
og elske alle dine fejl
og være som du plejer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du være...
  • #1   12. jan 2011 Lær nu aldrig at elske hængerøv, deller og rynker.
    Derfor: Fitness, sund mad, tidlig i seng ( og hvis jeg ku- så røgfri )


  • #2   12. jan 2011 Jeg tager så ZUmba istedet for fitness... Men må nok give Lea ret.... Vil sgu gerne se ordentlig ud.... Personligheden er nok lige strid om jeg er tyk eller tynd...

  • #3   12. jan 2011 Maria - tror lige du læser lidt for meget imellem linjerne. smiley
    Har på INTET tidspunkt skrevet at der var noget galt med at være tyk, eller tynd for den sangs skyld. Det er bare min beslutning at jeg ikke længere har en laissez faire holdning til det jeg ser i spejlet og konstaterer blot derigennem at jeg nok har den samme personlighed uanset min størrelse, tøjet eller mængden af makeup.

    Den holdning du tager til livet er subjektiv og vil altid være det. Kan ikke se nogen grund til at råbe "vagt i gevær" blot fordi man har valgt at tage en ny drejning i sit liv og dermed har en holdning der dikterer sund mad, træning og hvad dermed hører...

    For at vende tilbage til det dejlige digt - jeg vil gerne være "blid og smuk" og det lyder som om det også er den vej Lea har valgt at gå. Det skal så stå andre frit for at træffe beslutningen om at være "vild og varm".

    Store mennesker kan være og er, akkurat lige så dejlige som mindre mennesker kan være og er. Det kommer alt sammen an på hvad der er indeni. Jeg har så bare valgt at tænke på "indpakningen" og drysser derfor lidt stjerner i håret, af og til. smiley

    Rigtig god aften, og dejligt digt nu hvor jeg fik det analyseret lidt grundigere smiley


Kommentér på:
Vil du være...

Annonce