{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

mobil?? hvilken bedst {{forumTopicSubject}}

nu skal det være:-)
Jeg vil have ny tlf. regner jeg med hehe
det skal være en
Iphone
Sony Ericsson x10 mini
eller
en HTC wildfare (mener jeg den hedder)
har i erfaring med dem?? eller kender i en hjemmeside hvor man kan samligne? da det jo er ret dyre telefoner, vil jeg gerne gøre det rigtige køb

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 2.000 kr.
  • Hovedrengøringen 2.230 kr.
  • vaskemaskine skal sættes til 500 kr.
  • Hvepsebo i skunk i soveværelset 600 kr.
  • Hjælp til Bloomberg opvaskemaskine systemfejl E-02 1.500 kr.
  • Flytning af 2 enkelte buske 1.550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mobil?? hvilken bedst
  • #1   13. jan 2011 jeg har en Htc wildfire, det er en okay god mobil, man skal dog bruge sig tid til at sætte sig ned og lære den at kende. Dens kamera er totalt elendig, alle billeder du vil tage, bliver sløret smiley så du skal bestemt ikke købe den hvis du vil bruge kameraet smiley

• #2   13. jan 2011 x10 mini har jeg kun hørt virkelig dårlige ting om

Wildfire skulle heller ikke være sådan helt fantastisk ifht de andre HTC'er (kig heller på Legend)

iPhone er bare fantastisk, hvis man er til Apple

Jeg ved, hvad jeg ville vælge

• #3   13. jan 2011 jeg har x10 mini. den er super go:)

• #4   13. jan 2011 forresten, så kan min Htc, heller ikke klare at ligge i lommen, når det er koldt udenfor, eller generalt være et sted hvor der er koldt, for så begynder den at hakke helt vildt..

• #5   13. jan 2011 Har SE x10 mini og er rigtig glad for den smiley

• #6   13. jan 2011 Nadja: den ved jeg sgu ikke rigtig så. den lyder noget ring, i forhold til dens pris i hvert fald.
    men det kan sgu også være det er den legend, jeg snakker om:-) det er en min ven har, men han svare ikke lige nu:-)
    Julie P: du ville vælge Iphnoe eller??
    alle tlf. er nogle man skal læse om, for at kunne bruge alle dens funktioner tror jeg:-)
    skal det så være Iphone 3g eller 4?? hvad kan 4'eren som 3'eren ikke kan??

• #7   13. jan 2011 Hvis du virkelig vil have en mobil du bliver glad for, så smid lidt flere penge i og køb en HTC Desire.

Sådan en har jeg, og er den første mobil jeg virkelig er glad for. Plejer at skifte senest hvert halve år, og har haft mobil i 11 år nu! Men har ikke i sinde at skifte i nærmeste fremtid. Den kan alt og er mega lækker at betjene!

Og så hakker den ikke når der er koldt ;p Jeg har den med ud på lange rideture i skoven, og den fungere fint alligevel!

• #8   13. jan 2011 Hej min søn har en x10 mini pro og han er ikke tilfreds med den
    selv har jeg en sony ericsson satio den er jeg meget glad for den tager gode billeder da den har et 12,1 megapixel kamera og den kan en masse ting så der er noget at sætte sig ind i.
    held og lykke med dit mobil køb

• #9   13. jan 2011 Jeg har en HTC Legend, den har heller ikke problemer med kulden. Min eneste anke er, at den ikke holder strøm så længe...

• #10   13. jan 2011 jeg har set den der MIni 10xpro og den er sygt lille!!
    Har en HTC wildfire, og den er supergod!! smiley Kan kun anbefale den! Min søster har en Iphone, og den skulle også være god, men den er bare dyrere end de andre!

• #11   13. jan 2011 ej nu bliver jeg sgu lidt i tvivl om ´hvilken HTC jeg snakker om:-) for tror måske også det er en desire han har.
    kender i nogle hjemmesider hvor man kan se og sammenligne og kender i nogle gode hjemmesider hvor man kan købe tlf billig? uden bindinger

• #12   13. jan 2011 Jeg har en x 10 mini pro, synes det er en fi lille tlf. men det kommer også helt an på hvad du skal bruge din tlf til......

• #13   13. jan 2011 Mobilsiden.dk har alt, hvad du har behov for

Men ja, jeg ville købe iPhonen, men nu er jeg også afhængig af min iPod Touch, så det vil være den naturlige vej for mig

• #14   13. jan 2011 Jeg er blevet skræmt helt væk fra SE touch efter min kæreste fejlkøb med en Vivaz. Sådan en gang l***

• #15   13. jan 2011 tror jeg har bestemt mig for en Iphone nu:-) men kan være jeg ændre det igen:-) men har i erfaring med om man bare skal have en Iphone 4 eller en 3gs er fin??

• #16   13. jan 2011 HTC wildfire er den billigste model de har lavet... Den er til fattigrøve, uden at fornærme nogen...
    Jeg vil råde dig til HTC desire.. evt Desire HD... Den har jeg selv og jeg har ingen klager på den!! Fantastisk telefon med et super godt mobil kam...

• #17   13. jan 2011 Marlene: den er også rigtig fed:-) og ved godt de tlf. jeg kigger på også ligger i den gode ende rent prismæssigt. men den der må da være sindsyg dyr. hvis det skal være uden binding

• #18   13. jan 2011 Hvis man skulle vælge mellem de 3 modeller, er der ingen tvivl om at jeg ville vælge Iphone. Både rent software mæssigt, og i forhold til reklamationen på modellerne. smiley

• #19   13. jan 2011 ville så købe den brugt, men der skulle være garant på osv

• #20   13. jan 2011 Jeg ville købe 4'eren. Ingen grund til at købe gammel elektronik...

• #21   13. jan 2011 Jeg har en HTC Legend, og den er jeg vildt glad for... Jeg har ikke oplevet, den hverken hakker eller opfører sig underligt, selv om den altid ligger i min lomme.

Min datter har SE X10 mini, og jeg må indrømme den er vildt lækker... den kører også perfekt.

Forskellen på vores telefoner er størrelsen. Min er stor, hvilket jo er en fordel med hensyn til skærmen og sms tastaturet.
    Min datters er lille, hvilket er en fordel, når den ligger i lommen. Den er mere "en pige telefon", hvor jeg synes Legenden er lidt "maskulin".

Skulle jeg vælge i dag, ville jeg nok tage SE X10 mini.

• #23   13. jan 2011 Det bedste du kan gøre er, at tage ud i en butik og prøve telefonerne.

Jeg stod selv i dilemmaet for et par måneder siden, og var ude og prøve alle dem jeg var interesseret i.
    Jeg fandt så ud af, at jeg personligt slet ikke kan døje måden IPhone er bygget op på, og fik i stedet snævret det ned til to telefoner jeg synes om.
    Desire HD og N8. Jeg endte så med N8, fordi HD'en blev ved med at blive udskudt på daværende tidspunkt - og jeg har endnu ikke fortrudt mit valg smiley

Men ja, ud og prøv mobilerne. Ellers bliver man let skuffet.

• #24   13. jan 2011
    Jeg har en iPhone 3gs, og den er jeg rigtig glad. Nu venter jeg på at min iPhone 4 dumper ind af døren..... Uhmm glæder mig helt vild.... smiley

• #25   13. jan 2011 af de tre ville jeg klart vælge HTC'en - og jeg har ellers altid sværget til SE!

• #26   13. jan 2011 jeg ville også mene at det er en god beslutning med iphone. jeg har selv iphone og har aldrig været så glad for en telefon som den. min storebror er ellers meget krævende med telefoner, og han har også iphone nu og han er også rigtig glad for hans og siger selv at han ikke har haft sådan en god telefon.
    jeg har haft 3GS og nu har jeg 4´, og jeg synes personligt du skal købe 4'eren. den er meget bedre en 3gs. og det ikke fordi der er den vildt store prisforskel på dem alligevel.

Kommentér på:
mobil?? hvilken bedst

Annonce