{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundne hunde!!
  • #1   15. jan 2011 Efter som det er meget forskellige hunde der smutter, tror jeg mest det er folk der ikke har styr på deres hund.

  • #2   15. jan 2011 I udlandet er det et stort problem, at hunde bliver stjålet fra ens egen have. Har hørt om det fra England, USA og Australien.

    Der kommer ofte et brev om at man skal betale x tusind kroner for at få sin hund igen.

    Men har da aldrig hørt om at det skulle være et problem herhjemme?

    Det må da snarere være hundene, der selv er kommet ud af haven...


  • #4   16. jan 2011 Man kunne måske også forestille sig at der nogen steder bliver ødelagt hegn p.g.a. sneen, store driver, som hunden kan hoppe op på og over, at ejerne går mindre med hundende p.g.a. vejr og glat føre, så de bliver understimulerede og derfor mere eller mindre drives til at aktivere sig selv.

    Det sidste må jeg indrømme skete for min forrige hund et par gange, da jeg var syg med depression og han ikke fik den aktivering han havde behov for. Så stak han af og luftede sig selv smiley

    Ej en medløber : LOOOOL! Det har Keesha iøvrigt også gjort engang i sommer. Jeg havde gået i haven og glemt at lukke lågen og døren til baghaven, hvor hun så var rendt ud. Jeg gik så ude i forhaven, hvor der også er hegn, og så stor hun pludselig udenfor havelågen og gøede for at komme ind. Dumme hund (eller retter moar...) *G*


Kommentér på:
Forsvundne hunde!!

Annonce