{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Forsvundne hunde {{forumTopicSubject}}

Åååhhh hvor det dog bløder i hjertet når man hører om en hund der er blevet væk..

I formiddag da jeg var nede og hente morgenbrød sammen med koen, bliver jeg stoppet af en dame der taler i mobil..

"kender du nogen der har en langhåret brun gravhund her på gaden?"

Og det gør jeg så ikke, men bliver alligevel stående lidt og overhører en del af hendes samtale..
- Hun taler åbenbart med politiet, og jeg kan ikke høre hvad der bliver sagt i den anden ende, men hører jo hvad hun siger...

Hun spørger undrende "er der SÅ mange forsvundet??"
"jo jeg kan godt beholde den indtil videre" "jamen i ringer bare til mig så"

Jeg kan slet slet ikke forstå at hun bliver bedt om at beholde hunden!!
Skal den ikke ind og scannes for chip? Sundhedstjek?

Hvor kan jeg dog blive harm over at politiet bare trækker på skuldrende og siger "øv for den, hva?"

Nåmen.. Er der nogen der har hørt om en lille gravhund der er blevet væk på Nordfyn?
Ved desværre ikke hvilket køn og alder den har..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundne hunde
  • #1   8. nov 2007 henter du mogenbrød med en KO? he he

  • #2   8. nov 2007 Prøv at hør Trusse. De har jo en brun langhåret graver...

  • #3   8. nov 2007 Det gør de desværre lidt for tit de kære politifolk.. Og syns det er rædsomt.. Jeg ville ha det elendigt hvis det var min hund der er væk.. Og når man så efterlyser den ved politiet.. Er det så tit man hører sådanne historier.. Istedet for at gøre en indsats for at finde ejeren..

    Det er ik så længe siden jeg ringede til dem med en strejfende hund her hvor jeg bor og fortæller den har rendt rundt nogen måneder.. Hvor jeg bare får at vide jeg bare ska lade den løbe, for den render jo nok hjem igen.. De gad ik engang kigge deres efterlysninger igennem.. Grr det gør mig hidsig sådan noget..


  • #4   8. nov 2007 Ja jeg henter morgenmad med koen *GG*

    Geo - uuhh ringer lige til hende !


  • #5   8. nov 2007 Geo - Det er ikke trusses, de bor helt i skovby, og har lukket hunden ind i morges inden de kørte til fødselsdag... både godt og skidt jo..

    Heidi - Ja det er sgu ikke alle betjente der er lige fikse, det er så frustrerende at opleve !


  • #6   8. nov 2007 Ja.. Det er ihvertfald ik nogen der har prøvet selv at deres hund har været væk hjemmefra og de ik ka finde den igen.. De er lidt for ligeglade nogen gange..

  • #7   8. nov 2007 Så er amalie udelukket i hvert fald... det var de eneste jeg kendte med graver i den farve.

  • #8   8. nov 2007 ja nu er det jo helle ikke mig der har hunden, men jeg ar en lille ide om hvor hun bor hende der har den..

  • #9   8. nov 2007 Jeg har haft en et par hunde gående i garagen som løb løse på hovedgaden.. 1. gang bad politiet mig om at beholde den indtil de kontaktede mig igen. Der gik 7 timer.. Den blev hentet af en hundepension. Den var chippet, så han ville køre den hjem til ejeren.. Lidt træls når det er en hanhund og min Bella var i løb..
    2. gang fik jeg samme besked fra politiet. Behold ham til vi ringer.. En veninde og jeg tog den ukendte hund og Bella og så gik vi byen tynd.. Spurgte alle vi mødte om hunden så bekendt ud.. Vi fandt ejeren til sidst, efter flere timer... Han havde ringet til politiet men de havde ikke nævnt os..

    Politiet vil ikke undersøge hvor den hører til før der er gået noget tid. Ejeren skal jo betale en bøde hvis den er aflevet i politiet varetægt... Jeg ville nu hellere have min hund hjem og så betale bøden...


  • #10   8. nov 2007 Randi - sikke da noget svineri !!

    man kan så trøste sig med, at hviiiiiis Kaoz blev væk er der ikke nogen der er i tvivl om hvem der ejer ham.. han er jo altid med *GG*

    men kors hvor kan jeg blive gal på de betjente der hellere vil køre patrulje frem for at bringe en hund til sin ejer... dåmme dem !!


  • #11   8. nov 2007 Jeg blev også tosset på dem.. men de er ikke nemme at arbejde sammen med..

    Den hund, der blev hentet af hundepensionen kom igen efter et par måneder... Jeg ringede til nummeret på et halsbånd, jeg fandt i hækken og det var ham.. Han fortalte, at sidste gang måtte han betale i dyre domme for hunden.. Jeg fortalte ham at det var mig og at næste gang kunne han jo holde styr på hans hund.. Han blev sur og så kørte han.. Vi har så heller ikke set hunden siden.. :0)


Kommentér på:
Forsvundne hunde

Annonce