799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ansøgning Ansøgning

Hej hundetosser ;O)

Jeg sidder og knokler med ansøgninger, men må sige at jeg har stirret mig blind.

Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal vægte de forskellige ting. Altså hvorfor jeg søger i forhold til f.eks, tidligere erfaring, personlige kompetencer, fritid osv.

Hvordan vægter i selv, når i skal skrive en ansøgning?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ansøgning
  • #1   17. jan 2011 Og hvor meget af det private skal jeg skrive med? Altså skal jeg bare nævne fritidsinteresser, eller skal jeg også fortælle om partnerstatus og den slags?

• #2   17. jan 2011 Jeg deler det altid op.
    Først en indføring hvor jeg beskriver meget kort hvad jeg er for en - faktisk bare lidt kolde fakta om køn og alder.
    Så skriver jeg hvorfor jeg finder annoncens spændende og relevant.

Herefter skriver jeg personlige kompetencer i forhold til ansøgningen - ikke lange opremsninger af fritidsinteresser, men de personlige kvaliteter jeg har, der kan bidrage til jobfunktionen.

Og til sidst mine faglige kompetencer - en kort beskrivelse af min faglige indgangsvinkel til det pågældende job.

Bagerst et CV.

Selve ansøgningen fylder max 1 A4 side og skal være overskuelig og læsbar.

• #3   17. jan 2011
    *CH* - TAK ! smiley

Du har altid noget brugbart at bidrage med !

• #4   17. jan 2011 Jeg plejer også at dele det op, for at skabe lidt overblik.

Min sidste ansøgning jeg blev kaldt til samtale på var denne:

Vedr. Uopfordret ansøgning

Jeg har set stillingsopslaget om en Fysioterapeut til det nye Forebyggelsescenter på jobindex.dk, og tillader mig hermed at sende en uopfordret ansøgning som medhjælper/picoline/receptionist eller lignende i det nye Forebyggelsescenter.

Jeg arbejder pt. hos Build-A-Bear Workshop i Lyngby Storcenter, men efter 2 år der, leder jeg nu efter nye – mere studierelevante – udfordringer.

Jeg er fysioterapeutstuderende og har stor interesse for mennesker generelt. På mit nuværende arbejde er jeg vandt til at møde og snakke med nye mennesker, både børn, unge, voksne og ældre. Jeg nyder at møde nye mennesker og det at gøre en forskel betyder meget for mig. Der er ikke noget bedre end følelsen af at noget man har gjort, har gjort et andet menneskes dag bedre.

Jeg har en alsidig baggrund, som jeg mener kunne være nyttigt i det nye forebyggelsescenter. Jeg er imødekommende og åben, vandt til håndtering af alle aldersgrupper både som den servicemindede medarbejder i butikken men også som behandleren i sundhedssektoren.

Jeg vil kunne arbejde alle hverdage om eftermiddagen og i weekenderne. Udover det vil jeg også kunne stå til rådighed alt efter hvordan mit skema ser ud.
    Ønskes der en udtalelse om mig, er du velkommen til at ringe til min nuværende chef ****** på tlf **********
    Godt nytår! Jeg ser frem til at høre fra dig og håber vi ses til en samtale.

Mvh Jeanette

Håber det kan bruges smiley

Kommentér på:
Ansøgning

Annonce