{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Har du været i Tyrkiet?? {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver lige............Igen

Vi skal til Tyrkiet til sommer, men har meget svært ved at vælge hotel!!
Vores venner vil helst til Alanya eller så tæt som muligt på byen, vi vil gerne (lidt) ud mod vest. Samtidig kan jeg da godt lokkes af indkøbsmulighederne i byen ;o)

Jeg er meget kræsen mht til stranden og jeg kan se(læse) de fleste strande har sten/klippestykker i vandet, selv Kleopetra. Det er jeg altså bare ikke meget for!

Jeg har læst mig til at stranden ved Kumköy skulle være ok, men jeg skal sørme sælge varen godt til vores venner, hvis jeg skal lokke dem med til Side og hvordan er shopping mm.....Hmm, det er ikke nemt! Min venindes søster har desværre været i Side og hun siger det var helt forfærdeligt. Nu ved jeg tilfældigvis hun er MEGET sippet!

Hvad kan du anbefale???

Vores venner har set sig lun på Kahya hotel, der ligger meget tæt på Alanya, men trods all inclusive synes jeg det hele koster ekstra også bliver ferien da hurtigt dyr med os alle 4.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du været i Tyrkiet??
  • #1   17. jan 2011 (link fjernet)

vi boede på dette for tja 8 år siden. skønt sted..

• #2   17. jan 2011 Vi var i Side for 4 år siden, boede på et hyggeligt hotel der hedder Papaya.
    Vi havde en stor lejlighed til 6 personer og det var bare hyggeligt.Ikke vild luksus men dejligt og man lærte hurtigt andre gæster og personalet at kende.Ikke stor og upersonligt.
    Der er altså store markeder og forretningsgader tæt på Side også. Gåafstend ca 45 min. mener jeg og i taxa ( meget billigt ) 10 min.

• #4   18. jan 2011 **Alfisten Natasja* *
    Hop du bare med ;o)

Synes bare jeg bliver endnu mere forvirret *FNIS*, men tusind tak for svarende - Kom gerne med flere :o)

• #5   18. jan 2011 Jeg har selv været i marmaris og det er super dejligt sted.. stranden er helt fantastisk, ingen stn eller andet end sand.. ikke så turist præget som alanya.. tror alanya er meget for de unge, som gerne vil nyde nattelivet.. men det er jo meget forskelligt fra folk til folk.. vi lejede en jeep og kørte ud og så det virkelige tyrkiet, det var spændende at se hvordan de virkelig bor i de små landsbyer.. der er markeder i lange baner og det er til at komme til i gå afstand.. og ja gid jeg kunne springe med i kufferten også hehe.. vi rejste med tyrkiet eksperten.. glæder mig til at høre hvad i ender med at vælge.. rigtig god tur...

• #6   18. jan 2011 Hold da op en kuffert jeg skal have med *G*

Vil da lige kigge på Mamaris, selvom vennerne vil til Alanya. Kan slet ikke forstå det, for de har været der 2 gange det sidste år! Jeg vil da gerne se noget nyt hver gang.... Vi har været 2 gange i Bulgarien sammen. Det er også super dejligt, når man skal på badeferie :o) Det ville jeg gerne igen, men min mand er bare ikke til Bulgarisk mad. Jeg synes det var mums....

• #7   18. jan 2011 Mht Marmaris synes jeg nu ikke stranden er noget at råbe hurra for. Det kan godt være, der ikke ligefrem er sten og klippestykker i sandet, men jeg husker det som lidt groft brunligt sand og ikke sådan noget blødt, hvidt bounty. Men måske har de skiftet det ud, det er ved at være en del år siden, jeg var det. Og så tror jeg, det er den mest turistede by, jeg nogensinde har været i med undtagelse af Canazei i Italien.

Dermed ikke sagt, at der ikke er skønt og vi var på dejlige ture derfra, men jeg synes det er synd, hvis du kommer derned og forventer noget helt andet

Kommentér på:
Har du været i Tyrkiet??

Annonce