28. jul 2007 Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Har du været i Tyrkiet?? {{forumTopicSubject}}
Jeg prøver lige............Igen
Vi skal til Tyrkiet til sommer, men har meget svært ved at vælge hotel!!
Vores venner vil helst til Alanya eller så tæt som muligt på byen, vi vil gerne (lidt) ud mod vest. Samtidig kan jeg da godt lokkes af indkøbsmulighederne i byen ;o)
Jeg er meget kræsen mht til stranden og jeg kan se(læse) de fleste strande har sten/klippestykker i vandet, selv Kleopetra. Det er jeg altså bare ikke meget for!
Jeg har læst mig til at stranden ved Kumköy skulle være ok, men jeg skal sørme sælge varen godt til vores venner, hvis jeg skal lokke dem med til Side og hvordan er shopping mm.....Hmm, det er ikke nemt! Min venindes søster har desværre været i Side og hun siger det var helt forfærdeligt. Nu ved jeg tilfældigvis hun er MEGET sippet!
Hvad kan du anbefale???
Vores venner har set sig lun på Kahya hotel, der ligger meget tæt på Alanya, men trods all inclusive synes jeg det hele koster ekstra også bliver ferien da hurtigt dyr med os alle 4.....
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.865
vi boede på dette for tja 8 år siden. skønt sted..
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 42
Vi havde en stor lejlighed til 6 personer og det var bare hyggeligt.Ikke vild luksus men dejligt og man lærte hurtigt andre gæster og personalet at kende.Ikke stor og upersonligt.
Der er altså store markeder og forretningsgader tæt på Side også. Gåafstend ca 45 min. mener jeg og i taxa ( meget billigt ) 10 min.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Hop du bare med ;o)
Synes bare jeg bliver endnu mere forvirret *FNIS*, men tusind tak for svarende - Kom gerne med flere :o)
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 100 Svar: 1.265
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Vil da lige kigge på Mamaris, selvom vennerne vil til Alanya. Kan slet ikke forstå det, for de har været der 2 gange det sidste år! Jeg vil da gerne se noget nyt hver gang.... Vi har været 2 gange i Bulgarien sammen. Det er også super dejligt, når man skal på badeferie :o) Det ville jeg gerne igen, men min mand er bare ikke til Bulgarisk mad. Jeg synes det var mums....
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Dermed ikke sagt, at der ikke er skønt og vi var på dejlige ture derfra, men jeg synes det er synd, hvis du kommer derned og forventer noget helt andet
Har du været i Tyrkiet??