den kærlighed, den kærlighed {{forumTopicSubject}}
jeg er ved og gå i spåner efter hånden...
Kæresten og jeg er kun sammen i weekenden og der har vi det rigtig godt sammen
men lige så snart vi ikke er sammen glemmer han mig, har fortalt ham det mange gange meen det hjælper ikke han siger bare jamen vi skal også have noget og snakke om når vi er sammen i weekende
der kan godt gå 2-3 dage uden vi snakker sammen og jeg har lidt opgivet og skrive til ham for jeg bliver bare spist af med ja, nej, okay osv osv..
meen igår blev jeg sq ked af det.. jeg havde haft en rigtig go dag og ville jo gerne fortælle ham om det, men han har gæster så jeg skriver til ham ved 6-7 tiden om han ikke bare kan skrive når han har tid, det skulle han nok... jeg skriver så til ham kl 24 og skriver godnat fordi endnu ikke havde ringet.. og jeg er en lille smugle skuffet.. jeg får så bare afvide at han ikke kan forlade selvskabet for at snakke med mig..
øv hvor gjorde den bare ondt..
Hva er det mig der gør noget forkert her?
er det ikke meget normalt man snakke med sin kæreste en gang om dagen...
mar 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 4.378
Jeg ville reagere som dig, skulle ikke mene det er for meget forlangt han lige bruger 5 min på en telefon samtale selvom han er sammen med vennerne.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Det sker at eneste kommunikation er sms med " Godmorgen skat. har du sovet godt ? og i den dur...
Måske I skulle tage en snak om hvor seriøst jeres forhold er.. Du lægger tydeligvis mere i det end han gør, og det gør dig ked af det.
Fortæl ham at du bliver ked af det... Mænd er bare ikke særlig gode til tankelæsning..
I et tilfælde som når han har gæster så kan jeg godt følge at han ikke har tid til at tale i telefon, meen en sms burde der kunne blive tid til.
Mit bedste råd må være.. : Snak om det. Kommunikation øger forståelsen :o)
Held og lykke
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.146
Min kæreste skriver ikke meget til mig, han har ikke brug for det, Inden vi flyttede sammen snakkede vi kun sammen når vi var sammen. Og så ellers et par sms'er om dagen
Han gider ikke de sms'er og opkald, han vil hellere tage bilen og kører ned til mig.
Eks. nu hvor vi bor sammen, er han ude og rejse osv. hører jeg ikke fra ham - Når han har det sjovt og er beskæftiget er han optaget og det har jeg lært at leve med
Til at starte med skrev vi meget sammen, meen det er faktisk rare det her, for når vi er sammen har vi altid en masse at snakke om, for det hele er ikke allerede sagt over sms.
Og din kæreste var sikkert optaget af sit selvskab og så tænker mænd altså ikke så langt + han kan jo ikke læse dine tanker/følelser.
Vent med at skrive til dagen efter og lad din kæreste nyde sin aften
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Men tag en snak med ham. Sig, at du bliver ked af det. Der er ikke andet for.
apr 2008
Som Tina og Alex foreslår - sæt jer ned og snak om hvad der er vigtigt for jer i et forhold, kan være i få¨r løst tingene smertefrit, eller finder ud af i er vidt forskellige
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.199
Nu bor vi så sammen, så man kan ikke helt sammenligne det, men vi snakker altså heller ikke sammen i løbet af dagen. Er en af os afsted, jamen så sender jeg en sms, ikke altid jeg får en retur. Men sådan er han bare.
Men jeg må så give ham ret. Når han har gæster, så kan han ikke snakke eller sms med dig. Har jeg gæster, er min telefon ikke i nærheden af mig. Og jeg forventer ikke at høre fra min kæreste, hvis han har gæster eller er gæst et sted. Og der findes ikke noget værre end folk som sidder med næsen begravet i en telefon, hvad enten man er gæst eller vært. Så må det vente til næste dag.
Men tag en snak med ham. Hvis han er ligesom min, så vil han dig gerne, han har bare ikke samme behov for kontakt som dig.
Også skal du så overveje, om det er det værd for dig.
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 374 Svar: 2.882
Har snakke med ham mange gange om det meen syntes ikke rigtig det giver noget... elsker ham jo men ingen af os ved hvad hinanden laver i løbet af ugen eller noget..
øv hvor syntes jeg bare det træls... og nu begynder han ligesom om spørg ind til hvordan dagen igår gik osv meen følger bare ikke rigtig jeg har lyst til og svar..
jan 2011
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 398
I er begge individuelle mennesker og kan lide at dyrke individualiteten, det er her den store kunst ligger. Hvordan kan man have noget sammen når begge er individualister. Svar: I må give jer hver i sær og gøre plads til hinanden. Der skal være plads til par-tid og mig selv-tid. Hvis I skal undgå fremtidige skuffelser og uindfriede ønsker, så må I aftale hvornår det er par-tid enten face to face og pr. tlf. kan I ikke det vil egoismen sejre og forholdet dør.
apr 2008
Han havde en hyggelig aften han var optaget af of glemte sikkert tid og sted, hver du glad for han hyggede sig og så kan han hører ind til dig idag.
Han spørger i det mindste, det viser jo han ikke er lige glad
apr 2008
Ved ikke at svare, får du ham heller ikke til at vise interesse i fremtiden.
Så er det kun ris til egen røv.... De tænker ikke altid ligesom kvinder.
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
Jeg ville personligt ikke kunne leve med sådan et forhold. Jeg ville blive alt for frustreret og ked af det.
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Tilgengæld vil jeg MEGET gerne høre noget fra ham, hvis han eksempelvis er på ferie. Der bryder jeg mig ikke om, at gå en hel dag uden at høre noget.
apr 2008
Jeg var blevet pisse sur (for at bruge andres udtryk), hvis min kæreste forlangte, at jeg skulle afsætte 5 min. til en samtale om almindelige dagligdags ting, når jeg havde gæster. Det kunne vente til de var gået, i det her tilfælde til næste dag, da det åbenbart var sent.
Til gengæld ville jeg nok fortælle ham, at det var helt ok, at han ikke havde tid til at ringe eller skrive. Men så måtte han gerne lige smide en godnat besked, når han gik i seng.
apr 2008
maj 2008
tak for jeres hjælp
maj 2008
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Jeg har virkelig mange, mange, mange, mange gange forsøgt at få min kæreste til at skrive, når han er kommet i seng, når han er i byen og ikke kommer hjem (planlagt), så jeg ved, at han er okay. Men han fatter det simpelthen ikke! Så jeg kender det godt. Men der er ikke andet for en at blive ved.
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 1.002
De har ikke det samme behov for sådan noget som vi har...
Jeg er ved at lære min kæreste det ved at vende den om og spørge hvordan han ville have det med at han ikke hørte fra mig en hel dag - ja det ville han da undre sig over og blive en smule bekymret.
Vi er heller ikke meget sammen fordi vi begge har så meget vi skal, så vi ses en hverdag i ugen og så sover vi sammen i weekenderne... Det er ikke hver dag vi snakker sammen, men vi så skriver vi sammen, bare så vi ved hvad hnanden laver og at vi lige får skrevet godnat og sådan, er han sammen med venner og jeg skriver at jeg går i seng, så bruger han gerne ½ minut på at skrive eller 2 minutter på at ringe og sige godnat.
Snak med ham og fortæl ham hvordan du har det og hvis han vil styrke jeres forhold, så må han tage sig sammen nu. Hjælper det ikke, så ville jeg lade være med at kontakte ham og så vente til han tog noget initiativ, det ville hjælpe med min kæreste, men nu ved jeg jo ikke hvordan din er...
den kærlighed, den kærlighed