6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
andres vaner {{forumTopicSubject}}
ja jeg er sommetider smållig.. men ind i mellem irriterer min famile mig grænseløst.. jeg har masser af fejl - bevares.. men denne tråd handler om hvad jeg virkelig er træt af ved dem..
du er velkommen til at komme af med din galde over andre
* de smider aldrig tomme shampoo flasker ud
* går ikke ud med skraldespanden - men stiller den uden for aå drengene ved flere lejligheder har flået posen
* sætter ikke deres glas og kopper i opvaskeren (eller fjerner den fra sofabordet)
'min mand giver drengene guf selvom de er på skrap kur
* den lille unge glemmer altid opvask på sit værelse så jeg finder det med rådden mad
* sætter ikke en ny toilet rulle på
* tørrer sepjlet af med hånden når det er dugget til efter bad - det efterlader trælse striber
* de smider sure - hundehårs sokker i vaskemaskinen med de pæne strik trøjer
* de siger aldrig tak for mad
* kommer ikke når jeg siger maden er serveret
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.392
-Min far er hele tiden efter os med at spare på strømmen, men lyset er altid tændt og radioen eller tv'et kører når han forlader et rum
-Min søster sætter ikke ny toiletrulle på
-Min søsters hormoner
-Min mor RÅBER SÅ HØJT HVER GANG HUN SNAKKER
dec 2005
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 208 Svar: 834
jan 2011
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 398
Jeg er r*v træt i ansigtet af forældre der ikke har givet deres poder den nødvendige opdragelse så de kan færdes både uden/inden for hjemmet og i andres hjem på en måde så de ikke får nederlag hele tiden.
jeg bliver endnu mere træt i ansigtet når de så beklager sig og mener at det er ungernes skyld og påberåber sig ansvars fraskrivelse.
Og der er mere af samme skuffe!
Ahhh det var godt.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Og en tilføjelse: Mandens sure sokker efterlades i stuen ved sengetid, og stuen stinker om morgenen af sure tæer.
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.300
Jeg er ved at blive sindsyg af min mormor og onkel, de er begge syge, min mormor med cancer og hun startede Kemo op i sidste uge, min onkel blev akut syg og hjerte opereret 3 december og er nu kommet hjem fysisk handikappet med en mindre hjerneskade..
Jeg varder dem begge op, jeg handler for min onkel i op til 3 forskellige butikker hver gang fordi han vil have speciale ting, jeg gør hans piller klar til ahm i pilleæsker skriver tider på osv, jeg køre han frem og tilbage til kontrol hos egen læge, genoptræning og hospital og nu skal jeg sku også til at hente og bringe han datter fra stationen når hun skal på weekend hos ham.. Og får man så meget som et tak hvor er det sødt af dig Nej nej da, men han kan godt ringe 20 gange dagligt for at høre hvor jeg bliver af og hvornår jeg kommer...
Min mormor bor jeg sammen med fordi hun ikke tør være alene længere og her der ordner jeg ALT, jeg handler ind, laver mad, gør rent jeg vasker tøj, jeg ordner hendes piller, hjælper hende i bad og så er jeg med hende til hver eneste samtale/behandling på hospitalet, sidder hos hende imens og køre os hjem igen bagefter og hvad får jeg for det?? Jeg får BROK hele dagen lang for intet jeg gør er godt nok, og jeg ved godt det er fordi hun er syg og har det skidt men for helved hvor er det trættende i længden.. nu fik jeg hende så indlagt i formiddags fordi hun var blevet dårlig af kemoèn og havde haft slem Diarre`i 2 døgn og ikke havde kræfter til at rejse sig længere, og nu lyder jeg nok hård og led osv men hold kæft det bliver dejligt med et par dage i fred, med ro til at lave det jeg skal uden brok fra den anden ende af huset....
dec 2005
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 208 Svar: 834
mar 2008
feb 2005
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
-Min søs giver hundene ved bordet selvom jeg har sagt flere gange hun ikke skal.
Så kan jeg ikke komme på mere pt. men der er sikkert mange andre ting.
mar 2008
maj 2005
Nadja - Ej, er det stadig så galt?
mar 2008
feb 2005
Irene jep og ved det kun bliver værre med min mormor vi er jo først lige gået igang med behandlingen så vi har 3 måneder endnu med Kemo og strålebehandling og så efterfølgende en evt operation *GG*
Dejligt ikke???
I dag meddelte hun så at hun aldrig ville have Kemo igen, så måtte jeg jo så sige at hun har 2 muligheder enten fortsætter hun sin behandling og tager de bivirkninger med der er eller også lader hun kræften æde hende op inde fra og så dør hun...
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 307
Det med manden siger at han kommer om 10 min, og der går en hel time......den er han bestemt ikke ene om. hehe
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
maj 2005
Camilla - Jamen det er helt sikikert også bare meget træls
feb 2005
maj 2005
Nadja - Puha. Ja det er jo ikke så meget i dag..
Jeg har en til:
Jeg <b>hader</b> at min søster ikke tjekker sin tlf og endda ofte glemmer at tænde den. F.eks. i tirsdags, der var hun ikke kommet hjem fra skole efter en time (det tager 15 minutter at gå!) og hendes tlf var ikke tændt. Nøøøøj jeg blev godt nok nervøs da. SÅ TÆND DOG DIN TELEFON, TØS! Ihj. Haha
feb 2005
mar 2008
mar 2008
min mand smider altid brugeren på gulvet i badet.. så kan vi andre samle den op
maj 2005
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
Hvis dine vuffere altså kan tåle sådan en omgang Hyperhund..
Så må din mor satme træde ind og tage sig af mormor og onkel en weekend, og du kan få lidt pause!...
Eller også må der arrangeres hjemmehjælp til mormor i de dage..
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.727
Han driller Tia og bliver bagefter irriteret over at hun springer op af ham. AAARGH GRRR!!!! Det er virkelig en ting der kan gøre mig rasende. Forbyder ham snart at have noget med Tia at gøre...
Han snakker til mig selvom jeg hare høretlf på eller hvis jeg hører noget i fjernsynet som jeg meget gerne vil høre.
Sætter toiletrullen omvendt på toiletholderen.
Smider sit tøj overalt. Specielt nede under sengen.
Skyller ikke tandpasta af vasken når han har børstet tænder.
Er en klovn til at styre økonomien.
Sviner når han spiser og spilder te og kaffe overalt.
Bruger for meget peber når han laver mad.
Spiller for meget computer.
Er svær at få op om morgenen.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
* Når kæresten handler ind, så er det mere eller mindre altid usundt!
* Kæresten kan ikke finde ud af at rydde op, hverken efter sig selv, eller i det hele taget, og det handler både om køkken, stue, soveværelse osv.
* Når han bruger hele dagen gemt væk inde foran computeren.
* Når Storesøster mener at hun har ret, eller påstår at jeg har sagt eller andet som jeg ALDRIG har sagt.
* Når svigerforældrene pyller om kæresten.
* Når kæresten har "smerter". *suk*
* Når jeg lige har ryddet op i køkkenet, og kæresten så sjovt nok skal i gang med enten at lave mad, eller bage ... ALTID lige efter rengøring!
Jeg kunne fortsætte *GG*
feb 2005
dec 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 1.003
Det første er min kæreste..
Hader når han har barberet sig og der ligger skæghår i håndvasken
stiller sin tallerken på bordet og ikke i opvaskemaskinen.
Han kan ikk finde ud af at være stille om morgenen når han tager på arbejde.
Tømrer ikke sine lommer når han smider tøj til vask.
Hader han ikke folder sine strømper ud når de bliver smidt til vask.
Når han ikke har børstet tænder.. Hehe..
Så hader jeg utaknemmelige folk!!!!!!
Min halv lillesøster er så utaknemmlig, hun er 15 så hun er i pubetetsalderen og er du gal hun forventer at få alt og at folk vil gør alt for hende..
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
Basse er fin til langt de fleste hunde, men hun er en hund med krudt i røven, og kører i rigtig højt gear..
Dog er hun alt andet end strid og dominerende, så er der en tæve (eller han) som siger "hold kæft og sæt dig" så gør hun det... Derfor har vi sjældent konflikter, selvom roligere ældre hunde, ofte lige giver hende en skideballe eller to, fordi hun altså skal falde ned!!..
Er sikker på at vi kan finde ud af noget..
Regner med at vi smutter i sommerhus igen i starten af foråret
Og du og Freja snakker jo fint sammen, så kan ikke se nogle probs i det.. Hunde er velkomne i sommerhuset.. Og det er ude på landet, lige ved siden af stranden
feb 2005
mar 2008
mar 2008
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.525
Men her kommer så bare et lille udpluk:
*Vasketøj der bliver spredt over hele soveværelset samt flere steder i stuen?!
*Dumme spørgsmål, fordi man simpelthen ikke følger med i hvad der forgår omkring ørerne på én...
*Kræsenhed
*Initiativløshed (er det egentlig et ord? LOL)
*Forventning om at jeg skal tage mig af ALT husligt, samt at det er okay at brokke sig, hvis man fx. mangler rene strømper eller lign. På trods af at jeg ikke kan mindes at jeg nogensinde har sagt ja til at være rengøringskone, vaskekone og/eller kogekone!
*Cigaretskodder i lommerne, som man jo ikke tømmer inden man smider tøjet på gulvet -vi ved jo alle at gulvet er = vasketøjskurv..
*Hvis man endelig tømmer sine lommer (efter ordre) ligge man bare skidet på bordet, stedet for at smide det i skraldespanden..
*Hvis der ikke lige forfindes en skraldepose inden for rækkevidde, er det naturligvis ok bare at ligge sit gamle, klamme kaffefilter på køkkenbordet, man skulle jo nødig besvære sig med selv at finde en ny skraldepose...
*Rene, tørre håndklæder på det våde badeværelsesgulv?!
Jeg kunne blive ved..
mar 2008
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 36 Svar: 290
Folk der ryger mens man spiser, eller giver en et kram lige efter de har røget, så man ender med at lugte ligesom dem. Eller hvis man får deres "ryger-hund" ind i hjemmet!
Generelt bare folk der har for vane at ryge genere mig.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
Men jeg indrømmer gerne, at det sidste voldsomme irritationsmoment jeg oplevede var, da vi var sneet inde i julen i selskab med hans mor.
Og hendes kæbe knækker når hun spiser...
DET får mit blodtryk til at skyde op til vanvittige højder....
Det tragiske er, at hun ikke har en jordisk chance for at lave om på det...
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.525
Der var egenlig engang hvor han havde nogle pligter og opgaver indenfor der var hans, men stille og roligt, uden man egentlig har opdaget det, så er alt indendørs blevet min opgave.. Men det betyder så også at jeg fuldstændig nægter at have noget som helst med det udendørs at gøre..
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 423
Jeg hader følgende :
Folk der smasker - jeg bliver så sur over det. Hvor svært kan det være at lukke munden om føden? idioter!
Mennesker der ikke kan argumentere for deres meninger og holdninger og bare slutter en diskution med " okay - du får ret "
Uopdragne børn der skriger i diverse supermarkeder fordi de ikke får deres vilje - hold kæft .
Med fare for at lyde racistisk så hader jeg virkelig når personer med anden etnisk herkomst per automatik går udfra at jeg er racist når jeg er skaldet og skal høre på dumme kommentare omkring det .
Opfølger til ovenstående - Så hader jeg virkelig når jeg prøver at forklare disse folk at jeg ikke er racist bare får kommentaren " Så få noget hår, ellers er du jo racist ?!" ARGH!!!
Så hader jeg når folk betragter sig selv som en minoritets gruppe og bruger det som undskyldning for eks ikke at blive lukket ind på diskoteker osv. Hold op og accepter hvad dørmanden siger.
Så hader jeg folk der er bedrevidende omkring noget de ikke ved en skid om - eks hundeopdragelse .
Så hader jeg folk der råber når de snakker i telfon - GÅ UD PÅ VEJEN HVIS DU SKAL RÅBE, IDIOT.
Så hader jeg folk der sidder med hånden under hovedet ved middagsbordet.
Så hader jeg klinisk rene hjem hvor man ikke må trække vejret af fare for at der kommer beskidte partikler ud af min mund og ligger sig på gulvet.
Der kommer sikkert meget mere, men tror ligeosm den er ved at være lang nu.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 423
feb 2005
andres vaner