{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man må undres
  • #1   1. feb 2011 Jeg fatter det virkelig heller ikke smiley

• #2   1. feb 2011 Hvor er det lamt!

• #3   1. feb 2011 Det kan man så takke dem som har stemt på DF (og regeringen) for dette, som jeg finder højst urimeligt, snæversynet og direkte dumt. Det kunne være undgået hvis DF ikke havde så meget at skulle bestemme. Så i bund og grund er Danmark et racistisk land, selvom vi helst ikke vil betegnes som sådan.

• #4   1. feb 2011 Det er da præcis sådan en som ham man skal hjælpe, han gør en indsats for danmark.. andre indvandre kommer til danmark, på asyl center får opholds tilladelse og nasser milioner af krone ved den danske stat uden at rør en finger.

• #5   1. feb 2011 I min verden synes jeg ikke man kan være for en harmonisering og åbne grænser og samtidigt begrænse andre folkefærd i at bosætte sig i et EU land.

Var det ikke en af ideerne bag arbejdskraftens frie bevægelighed, at mennesker på tværs af grænser skulle kunne slå sig ned i et EU land med de rettigheder det respektive lands borger har?

(Jeg ved godt DF er imod EU mv...)

Det er direkte ulækkert at man skal vurdere andre mennesker via et pointsystem.

Gad egentlig godt vide hvor mange danskere der har udvist aktivt engagement i foreningslivet indefor det sidste års tid - ud med hele bundtet man må vel som minimum selv kunne leve op til de krav man stiller for andre...

Det er en ommer Danmark!

• #6   1. feb 2011 Ja, havde det ikke været så sørgeligt, ville det være til at grine af!!!
    Og det bliver ikke bedre af, at man sætter mennesker uden konduite til at administrere direkte idiotiske regler!!!

Kommentér på:
Man må undres

Annonce