{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Maria B
Maria B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

'skaldede' pletter ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en fransk bulldog på snart et år, som altid har haft en næsten skaldet plet på str. med en femmer. Dyrlægen sagde at så længe det var noget hun havde haft fra jeg fik hende, gjorde det ikke noget ..
Problemet er nu at hun er begyndt at få 2 meget små pletter hvor hun har tabt pelsen. De nye pletter er på str. med en lillefingernegl. Hun skal selvfølgelig til dyrlægen, men ville lige høre om nogen herinde kunne have en idé om hvad det evt. kunne være.

Det er ikke noget hun klør i/slikker på, eller på andre måder virker generet af. Og den medfødte plet har ikke udviklet sig på nogen måder, og de 2 'nye' pletter er ca en månede gamle, men der sker heller ikke nogen udvikling i dem.

Jeg siger det lige igen: SELVFØLGELIG skal hun til dyrlægen - det er ren og skær nysgerrighed jeg spørger herinde. Det kunne jo være der sad nogle kloge hoveder derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  'skaldede' pletter ??
  • #1   7. feb 2011 Hårsækkemider, skab eller allergi, evt genetisk farvebetinget hårtab.

• #2   7. feb 2011 Eller måske ringorm.

Ikke for at skabe panik, men jeg måtte for mange år siden aflive min baby, en "lillebitte" sct. Bernhards hund på kun 1½ år, pga. kræft, det startede med én enkelt bar plet oppe på hovedet, og så begyndte han at lugte FÆLT! Stakkels dyr :o(

• Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    aug 2009

#3   8. feb 2011 Har bare fået at vide at hårsækkemider burde fremkalde "bumser" på hunden. Og at det ikke burde kunne stå stille i et helt år .. At hun så burde have fået mere end bare den bette plet.

Allergi burde klø og irritere hende? og hun virker slet ikke generet af pletten.

Sofus og emma - Jamen gik det ikek hurtigt så? Det jeg synes er så underligt er jo at hun har haft pletten i et år, uden den har udviklet sig, og uden den har generet hende. Hun har jo altid haft den.

• #4   8. feb 2011 Han havde den ret længe, men ikke et helt år. Vi havde ham til en dyrlæge flere gange, han blev både behandlet for hudirritation, skab og meget andet, men det viste sig at være kræft :o(

• Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    aug 2009

#5   11. feb 2011 Det er jeg godtnok ked af at høre smiley ..

• #6   12. feb 2011 Jeg tror bestemt ikke du behøver være nervøs, for din har jo haft den bare plet meget længere og lugter jo heller ikke.

Kommentér på:
'skaldede' pletter ??

Annonce