'skaldede' pletter ?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en fransk bulldog på snart et år, som altid har haft en næsten skaldet plet på str. med en femmer. Dyrlægen sagde at så længe det var noget hun havde haft fra jeg fik hende, gjorde det ikke noget ..
Problemet er nu at hun er begyndt at få 2 meget små pletter hvor hun har tabt pelsen. De nye pletter er på str. med en lillefingernegl. Hun skal selvfølgelig til dyrlægen, men ville lige høre om nogen herinde kunne have en idé om hvad det evt. kunne være.
Det er ikke noget hun klør i/slikker på, eller på andre måder virker generet af. Og den medfødte plet har ikke udviklet sig på nogen måder, og de 2 'nye' pletter er ca en månede gamle, men der sker heller ikke nogen udvikling i dem.
Jeg siger det lige igen: SELVFØLGELIG skal hun til dyrlægen - det er ren og skær nysgerrighed jeg spørger herinde. Det kunne jo være der sad nogle kloge hoveder derude
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 122
Ikke for at skabe panik, men jeg måtte for mange år siden aflive min baby, en "lillebitte" sct. Bernhards hund på kun 1½ år, pga. kræft, det startede med én enkelt bar plet oppe på hovedet, og så begyndte han at lugte FÆLT! Stakkels dyr :o(
aug 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Allergi burde klø og irritere hende? og hun virker slet ikke generet af pletten.
Sofus og emma - Jamen gik det ikek hurtigt så? Det jeg synes er så underligt er jo at hun har haft pletten i et år, uden den har udviklet sig, og uden den har generet hende. Hun har jo altid haft den.
dec 2007
aug 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
dec 2007
'skaldede' pletter ??