{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Hvad sker der for folk ??? {{forumTopicSubject}}

Hvad forgår der i hoved på folk, når de kan planlægge at myrde deres egne børn ? Hvordan kan de overhoved få sig selv til bare at tænke tanken- og så rent faktisk gøre det.
Nu ham psykopaten ( for det må han da være ) der forleden dag, skød sine tre børn ( og aflivede hunden et par dage forinden )...........En ting er at han er så syg i hoved, at han har tænkt på at myrde sine børn...Hvordan har han kunne trykke på aftrækkeren tre gange ? Og hvad er der sket mellem det første skud og de to næste ? Har børnene været så handlingslammet efter at deres far trykkede af første gang, at de bare har ventet på at det blev deres tur ?
Jeg synes det er så frygteligt at tænke på.
Bagefter "prøvede" han så at begå selvmord........Kujon.....Det kunne han ikke engang gennemføre- men at slå sine børn ihjel, havde han åbenbart ingen problemer med.
Og så er der lige den anden far, der har slået sine to tvillingpiger ihjel.........
Hvad er det dog for nogle mennesker ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der for folk ???
  • #1   11. feb 2011 Ja det ene er i byen ved siden af mig ... Hvor min niece bor med sin far - Kan love dig for jeg fik en klump i halsen lige da jeg hørte det.. smiley avs....

Det er simpelthen så fordærdeligt... ubeskriveligt sørgeligt og .... utænkeligt.. .:(
    Stakkels stakkels børn, Stakkels mor .. og også stakkels mænd for at komme helt der ud ... Deres liv ... puha...

• #2   11. feb 2011 Kan kun sige frygtelig, nogen kan gøre det .

• #3   11. feb 2011 Sindsyge i gerningsøjeblikket får dte mig til at tænke, for ingen ved sine fulde 5 kunne vel skyde sine 3 børn , uanset hvor meget man vil "ramme" sin eks.....

• #4   11. feb 2011 man er ikke sindsyg i gernings øjeblikket, når man dage i forvejen får aflivet sin hund, og sender en sms, at han tager børnene med på en rejse, og så bruger pille metoden på sig selv - så er man kujon og et dumt svin der skal have en hård straf

• #5   11. feb 2011 Jeg vil ikke engang sige at en der ikke er ved sine fulde 5 ville gøre det. Det er helt ubeskriveligt! Jeg forstår slet ikke hvordan noget kan gå så galt oppe i hans hoved. Intet mord er værre en sådan et!

• #6   11. feb 2011 Rene: Det "morsomme" er jo, at flere undersøgelser viser at de her mænd ( for det er jo mænd de allerfleste gange ) IKKE er sindsyge i gerningsøjeblikket. De ved godt hvad de er i gang med og ofte har det jo været planlagt over et stykke tid.
    Jeg har ikke ondt af de mænd. Hvordan kan man vælge at slå sin familie ihjel, fremfor at søge hjælp i tide ?

• #7   11. feb 2011 Er sikker på at NOGLE af dem har forsøgt at sige det til andre, Har forsøgt at få hjælp på en eller anden måde..:

Det er jo ikke første gang vi høre om at det ender galt for folk der MÅSKE (!) kunne have fået hjælp fra det offentlige i tide.... smiley

Selvom det ikke gør det okay på nogen måde - ikke det jeg siger - men ja...

• #8   11. feb 2011 Det er helt sygt.... Men verden er et sygt sted.

• #9   11. feb 2011 Nu ligger der såvidt jeg er orinteret et længerevarende forløb med psykisk sygdom forud for den sag fra Hillerød.
    Lige inden man dømmer ham for hurtigt kan det jo MÅSKE tænkes at manden lever i en lidt anden verden end os andre...
    Gu pokker er det utroligt trakisk men jeg syntes samtidig at man er nød til at tænke over at der findes personer der lever i noget andet sindstilstand end os andre!

• #10   11. feb 2011 ja, det er simpelthen utænkeligt, at folk kan være så kolde at de kan planlægge sådan noget - ligesom ham der tog sine tvilling piger med, igennem 3 lande og har sendt små breve til deres mor, som først kommer frem nu når han har begået selvmord - at folk kan være så kyniske, det løber mig koldt ned af ryggen - især hvis der ingen forvarsel har været, man ved jo ikk om det er ens egne eller venindens børn næste gang ????

• #11   11. feb 2011 Sorry mente Birkerød!

• #12   11. feb 2011 Tvivler på han ender i fængsel hvis han vitterlig har så store psykiske problemer, det ender nok nærmere med en behandlingsdom.

• #13   11. feb 2011 har ingen ord.......

• #14   11. feb 2011 Jeg får faktisk ondt af sådan nogle mennesker for han må jo have været knust, desperat og alt mulig andet i en grad, så man ikke engang kan begynde at forestille sig det. Men hold kæft hvor jeg også føler med den mor, der skal finde en eller anden måde at leve videre på.

Kommentér på:
Hvad sker der for folk ???

Annonce