{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Fantastiske mennesker... {{forumTopicSubject}}

som ikke er hundemennesker findes også..

Det ringede for 20 min siden på døren og til min store undren, lyder en ung knægt stemme i dørtelefonen ..."er du anne-Kathrine Mig: ØØØØh ja, Han: "jeg har fundet din pung!!!
Mig som bare troede jeg havde glemt den nede i bilen bliver nu helt lykkelig og hunden står og hopper begejstret den ELSKER når der kommer gæster, men mig hurtig i jakke og støvler og ned fra 5 sal. Der står så en ung dreng på hvad18-20 år anden etnisk baggrund skal også lige med, slips og vandkæmmet hår, og aflevere min pung, jeg leder fabrilsk efter kontanter, så jeg kan give ham en findeløn, men han misforstår mig og siger straks, "det skulle gerne alt sammen være der". og ganske rigtigt de 1000 kroner ligger der stadig som, hvis jeg ikke havde været lidt fattig denne måned, i bare glæde ville have stukket ham. Han forklare at jeg ikke bare har tabt den ude på fortovet, som jeg tror. Men rent faktisk ude foran Mc D i Brøndby (jeg bor i Valby altså 10 km væk ) Så han har simpelthen personligt taget den med efter han har fået fri fra arbejde for at aflevere den. Fantastiske menneske, han kunne have stukket de 1000 kroner i lommen og probbet pungen i postkassen! Spurgte efter et kontonummer så jeg kunne overfører en findeløn, men nææ nej han siger bare god aften lidt genert og går afsted, med min bukkende og nejende bagefter og en hund, der stadig tror det hele er iscenesat som underholdning for hende, og tripper glad efter den unge knægt, om tydeligvis ikke var hundemenneske smiley KÆMPE respekt til sådan nogen mennesker!! også fra Klunte, der på den konto lige fik sig, en ekstra snuse/tissetur, når nu vi var nede smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fantastiske mennesker...
Kommentér på:
Fantastiske mennesker...

Annonce